Show simple item record

dc.contributor.advisorΛεωνίδου, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΣάββα, Λαμπριανή
dc.contributor.otherSavva, Lampriani
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-08-26T10:31:41Z
dc.date.available2020-08-26T10:31:41Z
dc.date.copyright2020-08-26
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.otherMBA/2020/00783el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4607
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο αειφόρο και περιβαλλοντικού μάρκετινγκ βασίζεται στην ικανοποίηση των αναγκών των καταναλωτών χωρίς να επιφέρει αρνητικές συνέπειες στο φυσικό περιβάλλον. Τα οφέλη που προκύπτουν από αυτό έχουν συμβάλει θετικά τόσο στην προστασία του περιβάλλοντος όσο και στην ανάπτυξη πολλών επιχειρήσεων με τη χρήση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης ιδιαίτερα στην ανάπτυξη της τουριστικής βιωσιμότητας. Ως γνωστό, η τουριστική βιομηχανία είναι ένας σημαντικός τομέας για την οικονομική ευημερία της κάθε χώρας. Παράλληλα όμως είναι ένας δαπανηρός τομέας ο οποίος επιφέρει αρνητικές περιβαλλοντικές συνέπειες. Με την ανάπτυξη της τουριστικής βιωσιμότητας δεν επωφελείται μόνο το περιβάλλον αλλά και η οικονομία και ο πολιτισμός. Οι πρακτικές που χρησιμοποιεί η ξενοδοχειακή βιομηχανία καθώς και τα μέτρα που έχουν ληφθεί καθορίζουν την ανάπτυξη της τουριστικής βιωσιμότητας. Η παρούσα έρευνα μελετά τα κυρίως θέματα που αντιμετωπίζει η ξενοδοχειακή βιομηχανία της Κύπρου και τις πρακτικές που πραγματοποιούν με στόχο την ανάπτυξη του αειφόρου τουρισμού. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 26 ξενοδοχεία τα οποία βρίσκονται στις επαρχίες ολόκληρης της ελεύθερης Κύπρου εκ των οποίων τα 13 είναι κατηγορίας τεσσάρων αστεριών και τα υπόλοιπα 13 κατηγορίας πέντε αστεριών με βασική προϋπόθεση όλα τα ξενοδοχεία να διατηρούν ιστοσελίδα. Συμπερασματικά η ξενοδοχειακή βιομηχανία του νησιού συντείνει στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και πραγματοποιεί πρακτικές οι οποίες συμβάλλουν θετικά στην βιώσιμη ανάπτυξη. Λαμβάνουν μέτρα τα οποία έχουν ως στόχο την εξοικονόμηση της ενέργειας και του νερού και την μείωση των αποβλήτων και πραγματοποιούν πρακτικές για την προστασία του πολιτισμού και την προώθηση της τοπικής κοινότητας.el_GR
dc.format.extentvii, 67 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΞενοδοχειακή βιομηχανία -- Περιβαλλοντικό μάρκετινγκ -- Κύπροςel_GR
dc.subjectHotel industry -- Environmental marketing -- Cyprusel_GR
dc.titleΑειφόρο και περιβαλλοντικό μάρκετινγκ - Περιβαλλοντική βιωσιμότητα στην ξενοδοχειακή βιομηχανία της Κύπρουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe sustainable and environmental marketing is based on the satisfaction of consumer needs without causing the natural environment. The benefits of green marketing have a positive contribution both to the protection of the environment and to the development of many businesses using sustainable practices especially to the development of the tourism sustainability. As known, the tourism industry is an important sector for the economic prosperity of the countries. At the same time is an expensive sector that has negative environmental consequences. The development of tourism sustainability is beneficiary for the environment, the economy and for the culture. The contribution of the practices that used by the hotels and the measures that were taken, determine the development of tourism sustainability. The present thesis examines the main issues that the hotel industry of Cyprus is facing and the practices that they are using to develop the sustainable tourism. The sample of the research consists of 26 hotels located in South Cyprus, of which 13 are four – star category and the remaining 13 are five – star category. The basic condition for the implementation of research was that all hotels maintain a website. In conclusion, the hotel industry of the island contributes to the protection of the natural environment and carries out practices that contribute positively to sustainable development. They are taking actions aimed at saving energy and water and reducing waste and are implementing practices for the protection of the culture and promote the local community.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record