Show simple item record

dc.contributor.advisorΑσσιώτης, Ανδρέας
dc.contributor.authorΓαβριηλίδου, Μαριλένα
dc.contributor.otherGavrielidou, Marilena
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-08-26T10:31:28Z
dc.date.available2020-08-26T10:31:28Z
dc.date.copyright2020-08-26
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.otherMBA/2020/00784el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4606
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή εξετάζει τον τρόπο λειτουργίας της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού σε ένα ανθρωπιστικό οργανισμό, που σε αυτή την περίπτωση είναι ο Κυπριακός Ερυθρός Σταυρός και μελετά μέσω της έρευνας με θεωρία και στατιστική ανάλυση την εργασιακή ικανοποίηση του προσωπικού. Η μέθοδοι της έρευνας που έχουν εφαρμοστεί στην διατριβή αυτή είναι δύο: 1. Η περιγραφική μέθοδος με την χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο κλήθηκαν να απαντήσουν 22 άτομα από το διοικητικό προσωπικό του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού, το οποίο αποτελείτο από δύο μέρη και δόθηκε σε έντυπη μορφή. 2. Η εξερευνητική μέθοδος με την συνέντευξη κλειστού τύπου στην Γενική Διευθύντρια του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού, στην οποία δοθήκαν ερωτήσεις σε θέματα διοίκησης και εργασιακής ικανοποίησης του προσωπικού. Σκοπός του ερωτηματολογίου ήταν να διερευνήσει τα επίπεδα εργασιακής ικανοποίησης σε θέματα για το αντικείμενο εργασίας, τις εργασιακές σχέσεις, το ωράριο και την αμοιβή, τον χώρο και τις συνθήκες εργασίας, τις δυνατότητες ανέλιξης και τα πρόσθετα οφέλη εργαζομένων. Η συνέντευξη με την Γενική Διευθύντρια του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού, είχε σκοπό να απαντήσει το καίριο ερώτημα της διατριβής που είναι η εργασιακή ικανοποίηση στον Κυπριακό Ερυθρό Σταυρό και να διερευνηθούν οι μέθοδοι διοίκησης του οργανισμού. Για την ανάλυση των δεδομένων έχει εφαρμοστεί η ανάλυση δεδομένων της Microsoft Excel, όπου πραγματοποιήθηκε η ομαδοποίηση των απαντήσεων των εργαζομένων με την χρήση πινάκων και διαγραμμάτων. Τα αποτελέσματα όσον αφορά την εργασιακή ικανοποίηση έδειξαν ότι οι εργαζόμενοι έχουν υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης στις εργασιακές σχέσεις, κυρίως στην εμπιστοσύνη των απόψεων των συναδέλφων. Αντίθετα χαμηλότερα επίπεδα ικανοποίησης έδειξαν, στο θέμα του ωραρίου και της αμοιβής, ιδιαίτερα στο θέμα των υπερωριών και του ύψους της αμοιβής. Όσον αφορά τους υπόλοιπους τομείς ικανοποίησης, οι εργαζόμενοι είναι αρκετά ικανοποιημένοι με τις δυνατότητες ανέλιξης, τα πρόσθετα οφέλη και με τον χώρο και συνθήκες εργασίας. Όσον αφορά την διοίκηση του προσωπικού, μετά από την συνέντευξη με την Γενική Διευθύντρια, τα συμπεράσματα που εξήχθησαν είναι ότι επιβάλλεται η δημιουργία ενός Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού, για να συντονίζει όλα τα θέματα που αφορούν το προσωπικό πιο αποδοτικά από πριν και επίσης εφίσταται η ανάγκη πρόσληψης νέου προσωπικού, για τον καλύτερο διαμερισμό των εργασιών και την αποφόρτιση του παρόντος προσωπικού από τις υπερωρίες και το εργασιακό στρες.el_GR
dc.format.extent76 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικούel_GR
dc.subjectHuman Resource Managementel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectJob satisfactionel_GR
dc.titleΗ διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού στον Κυπριακό Ερυθρό Σταυρό και εργασιακή ικανοποίησηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis master thesis examines how Human Recourse Management works in a humanitarian organization, which in this case is the Cyprus Red Cross Society and studies through the research with theory and statistical analysis, the job satisfaction of the organization’s personnel. The research methods used in this dissertation are two: 1. the descriptive method, using a questionnaire, which was answered by 22 persons from the Cyprus Red Cross administration department, which was consisted by two parts and was given in paper form. 2. The exploratory method, using a closed-type interview with the Director General of the Cyprus Red Cross, who was asked questions on human recourse management and job satisfaction of the personnel. The purpose of the questionnaire was to investigate the levels of job satisfaction in sectors of the job satisfaction which are employment, working relationships, working hours and payment, workplace and working conditions, career opportunities and additional employee benefits. The interview with the Director General of the Cyprus Red Cross aimed to answer the key question of the dissertation, which is the job satisfaction in the Cyprus Red Cross and to investigate the methods of managing the human recourse of the organization. Data analysis was performed using Microsoft Excel data analysis, where employee responses were grouped using tables and charts. The results on job satisfaction research on the thesis, showed that employees have higher rates of job satisfaction mainly on the trust of their colleagues, while lower levels of job satisfaction where found on working hours and payment, especially for overtime hours and level of salary. As for the other areas of job satisfaction, employees are quite satisfied with the opportunities for growth, the additional job benefits, the workplace environment and working conditions. Concerning the human resource management, after the interview with the Director General, the conclusions reached are that, it is required to set up a Human Resources Department to coordinate all staffing matters more efficiently than before and that new staff is needed to be hired for better work division and staff dismissal from overtime hours and work stress.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record