Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜπούρας, Χρήστος
dc.contributor.authorKakouri, Stella
dc.contributor.otherΚακούρη, Στέλλα
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-08-26T10:29:16Z
dc.date.available2020-08-26T10:29:16Z
dc.date.copyright2020-08-26
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherMBA/2020/00789el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4601
dc.descriptionIncludes bibliographical references.el_GR
dc.description.abstractSocial media channels started in the early 2000s and since then their production has been growing at exponential rates to enhance and satisfy existing and new needs of the users. Recent data showed that within 2019 two thirds world population were using internet and at least 3.5 billion people used a social media platform that is one in every three people in the world (Esteban Ortiz-Ospina, 2019). There’s no denying that social media plays an integral role in today’s society, but now how these platforms engage, and influence users is changing. The rapid development of social media applications and their enormous use; allowed individuals to consider themselves as active content creators in social media networks. Many changes deriving by the evolvement of innovative marketing trends, such as Social Commerce, that are incurring in the business environment, highlight several advancements in this new technological era. The purpose of the project was to analyze and provide a better understanding on how Small and Medium sized enterprises (SMEs) should utilize Social Commerce and more generally Social Media to help them grow and stand out among others. Also, the study intended to analyze the consumer behavior with respect the online purchasing to identify any issues of the marketing technique. In addition, the study investigated the hypotheses of credible information offered via social media and their views as trustworthy and in a positive way; how deals and offers are made through social media and how trust is perceived and how it affects consumers’ behavior in the online context. In order to examine all the above a quantitative survey was conducted in order to draw results on perceptions of users around Social Media. The results of this survey that were collected using Google Forms and Microsoft Excel and analyzed with the use of SPSS present the relationship of the social factors that influence consumer behaviors. In general, the results showed a positive attitude towards brand communication and its performance as well as the positive comments on incentives offered on social media and at the same time a distrust to the validity of the sales deals offered on social media as well as the credibility of social’s media advertisements. Implications and recommendations for future research are also mentioned and discussed.el_GR
dc.format.extent91 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languageenel_GR
dc.language.isoenel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Μάρκετινγκel_GR
dc.subjectSocial media -- Marketingel_GR
dc.titleDigital marketing through social media for start up fashion companiesel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ξεκίνησαν στις αρχές της δεκαετίας του 2000 και έκτοτε η παραγωγή τους αυξάνεται με εκθετικούς ρυθμούς για να ενισχύσει και να ικανοποιήσει τις υπάρχουσες και νέες ανάγκες των χρηστών. Πρόσφατα στοιχεία έδειξαν ότι μέσα στο 2019 τα δύο τρίτα του παγκόσμιου πληθυσμού υπήρξαν ενεργοί χρήστες του Διαδικτύου ενώ τουλάχιστον 3,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποίησαν μια πλατφόρμα κοινωνικών μσων που μεταφράζεται σε ένα στα τρία άτομα ανά το κόσμο σύμφωνα με τον τότε αριθμό πληθυσμού του κόσμου (Esteban Ortiz-Ospina, 2019). Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα κοινωνικά μέσα διαδραματίζουν αναπόσπαστο ρόλο στη σημερινή κοινωνία, αλλά τώρα πώς οι πλατφόρμες αυτές εμπλέκονται και επηρεάζουν τους χρήστες αλλάζει. Η ταχεία ανάπτυξη εφαρμογών κοινωνικών μέσων και η τεράστια χρήση τους. επέτρεψε σε άτομα να θεωρούν τον εαυτό τους ως ενεργό δημιουργό περιεχομένου σε δίκτυα κοινωνικών μέσων. Πολλές αλλαγές που προκύπτουν από την εξέλιξη των καινοτόμων τάσεων μάρκετινγκ, όπως το Κοινωνικό Εμπόριο, που συμβαίνουν στο επιχειρηματικό περιβάλλον, επισημαίνουν πολλές εξελίξεις σε αυτήν τη νέα τεχνολογική εποχή. Ο σκοπός της έρευνας ήταν η ανάλυση και η καλύτερη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) πρέπει να χρησιμοποιούν το Κοινωνικό Εμπόριο και γενικότερα τα Κοινωνικά Μέσα για να τους βοηθήσουν να αναπτυχθούν και να ξεχωρίσουν μεταξύ άλλων. Επίσης, η μελέτη αποσκοπούσε στην ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών σε σχέση με την ηλεκτρονική αγορά για τον εντοπισμό τυχόν ζητημάτων της τεχνικής μάρκετινγκ. Επιπλέον, η μελέτη διερεύνησε την υπόθεση a. των αξιόπιστων πληροφοριών που προσφέρονται μέσω των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης και πως εκλαμβάνονται (θετικά ή αρνητικά, σαν αξιόπιστες ή αναξιόπιστες πληροφορίες) b. πώς γίνονται συμφωνίες και προσφορές μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και c. πώς εκλαμβάνειται η εμπιστοσύνη και πώς επηρεάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών στο διαδικτυακό πλαίσιο. Προκειμένου να εξεταστεί η προτεινόμενη υπόθεση, διεξήχθη μια ποσοτική έρευνα για να αντληθούν αποτελέσματα από τις αντιλήψεις των χρηστών γύρω από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα δεδομένα τα οποία αντλήθηκαν με τη χρήση του Google Forms και αναλύθηκαν με τη χρήση του SPSS παρουσιάζουν μια εικόνα της σχέσης των κοινωνικών παραγόντων που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Γενικά, τα αποτελέσματα έδειξαν μια θετική στάση απέναντι στην επικοινωνία της επωνυμίας και την απόδοσή της, καθώς και τα θετικά σχόλια σχετικά με τα κίνητρα που προσφέρονται στα κοινωνικά μέσα και ταυτόχρονα μια δυσπιστία για οποιαδήποτε διαφήμιση και πληροφορίες στα κοινωνικά μέσα. Οι επιπτώσεις και οι συστάσεις για μελλοντική έρευνα αναφέρονται επίσης και συζητούνται.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής