Show simple item record

dc.contributor.advisorΣωκράτους, Μιχάλης
dc.contributor.authorΧαραλάμπους, Χριστίνα
dc.contributor.otherCharalambous, Christina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-08-26T10:28:22Z
dc.date.available2020-08-26T10:28:22Z
dc.date.copyright2020-08-25
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.otherMBA/2020/00781el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4597
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται το θέμα: «Η Σημασία της Επικοινωνίας στην Αποτελεσματική Οργάνωση και Διοίκηση», με κύριο στόχο τη διερεύνηση της σημαντικότητας της εργασιακής επικοινωνίας στη λειτουργία των κυπριακών ιδιωτικών και δημόσιων οργανισμών/επιχειρήσεων. Σκοπός της ήταν να εξετάσει τις συμπεριφορές και τις στάσεις των εργαζομένων (στελέχη, αξιωματούχοι/προϊστάμενοι, υπάλληλοι), για το πώς αντιλαμβάνονται την έννοια της επικοινωνίας στο σύγχρονο και απαιτητικό εργασιακό περιβάλλον, ενώ συγχρόνως, καταβλήθηκε προσπάθεια, ώστε να συλλεχθούν πληροφορίες σε εμπειρικό και θεωρητικό επίπεδο που έδωσαν απαντήσεις σε ερωτήματα που αφορούσαν (α) στο βαθμό επιδίωξης, προώθησης και εφαρμογής των μορφών επικοινωνίας από τα στελέχη οργανισμών/επιχειρήσεων, (β) στην αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της επικοινωνίας και τον βαθμό συμμετοχής των εργαζομένων σ’ αυτή και (γ) στο πώς η σχέση ηγεσίας – εργαζομένων επηρεάζει την αποτελεσματική επικοινωνία ενός οργανισμού/επιχείρησης. Σε πρώτο επίπεδο, εντοπίστηκε το πρόβλημα και καθορίστηκαν τα ερευνητικά ερωτήματα. Σε δεύτερο επίπεδο, πραγματοποιήθηκε η βιβλιογραφική ανασκόπηση, ώστε να συνδεθούν τα ερωτήματα με τις βιβλιογραφικές αναφορές, ενώ στη συνέχεια, ετοιμάστηκε ένα ερωτηματολόγιο που μοιράστηκε ηλεκτρονικά και απαντήθηκε από ένα δείγμα 100 ατόμων. Μετά τη συλλογή και στατιστική επεξεργασία των δεδομένων, πραγματοποιήθηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας. Το κύριο συμπέρασμα που προκύπτει από την παρούσα μελέτη και επιβεβαιώνεται από τις πηγές της βιβλιογραφίας είναι η σχέση μεταξύ ηγεσίας και εργαζομένων και στο πως αυτή, επηρεάζει την αποτελεσματική επικοινωνία, αφού διαφάνηκε ότι δεν υιοθετούνται ευρέως από τους οργανισμούς/επιχειρήσεις πρακτικές που να δίνουν δυνατότητες παρακίνησης, έμπνευσης, ειλικρίνειας, δικαιοσύνης ή ενθουσιασμού από μέρους της ηγεσίας.el_GR
dc.format.extentvi, 91 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΟργανωση και Διοίκηση Επιχειρήσεωνel_GR
dc.subjectOrganization and Management in Businessel_GR
dc.subjectΟργανωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων -- Επικοινωνίαel_GR
dc.subjectOrganization and Management in Business -- Communicationel_GR
dc.titleΗ σημασία της επικοινωνίας στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκησηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis dissertation deals with the topic: "The Importance of Communication in Effective Organization and Management". The main aim of the research is to verify the importance of work communication in the operational environment of the Cypriot private and public organizations /companies. Its purpose was to examine the attitudes and behaviors of employees (management, key management, employees), on how they perceive the concept of communication in the contemporary and demanding working environment, while at the same time an effort was made in order to gather the relevant information as to the empirical and theoretical level, giving briefing answers to the questions related with the following: a. the level of pursuit, promotion and application of forms of communication by the management of the organizations / companies, b. the evaluation of the effectiveness of communication and the level of participation of employees in it and c. how the leadership-employee relationship affects effective communication of an organization/company. At the first level, the problem was identified, and the questions included in the research were determined. At the second level, a literature review was conducted to link the questions to the bibliographic references, and then a questionnaire was prepared and shared electronically to several organizations/companies and was answered by a sample 100 people (randomly selected in order to cover all the working levels). After collecting and statistically processing the data, the results of the research were prepared. The main conclusion which arises from the present study and is confirmed by bibliographic sources is the relationship between management and employees and how it affects effective communication, as it has been verified that practices are not widely adopted by organizations / companies that provide opportunities for motivation, inspiration, honesty, fairness or enthusiasm from the management’s sideel_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record