Show simple item record

dc.contributor.advisorΔημήτριου, Πέτρος
dc.contributor.authorΑγαθαγγέλου, Χρύσανθος
dc.contributor.otherAgataggelou, Chrysanthos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-07-30T09:48:52Z
dc.date.available2020-07-30T09:48:52Z
dc.date.copyright2020-07-30
dc.date.issued2020-03
dc.identifier.otherΔΤΠ/2020/00175el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4596
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση των στάσεων πωλητών και πελατών για τις τεχνικές πώλησης και ο εντοπισμός του βαθμού στον οποίο οι στάσεις τους συγκλίνουν ή διαφοροποιούνται. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε ήταν η ποσοτική έρευνα επισκόπησης. Το κύριο ερευνητικό εργαλείο ήταν το ερωτηματολόγιο, το οποίο κατασκευάστηκε για το σκοπό αυτό. Το ερωτηματολόγιο δόθηκε σε πωλητές επιχειρήσεων της Λευκωσίας, οι οποίες επιλέγηκαν με βολική δειγματοληψία. Στη συνέχεια, το ερωτηματολόγιο δόθηκε και σε όλους τους πελάτες που βρίσκονταν στις επιχειρήσεις αυτές την καθορισμένη ημέρα επίδοσης του εργαλείου. Για τους συμμετέχοντες της παρούσας έρευνας, οι πιο αποτελεσματικές τεχνικές πώλησης περιλαμβάνουν τη συνέπεια στην παράδοση των προϊόντων, την παροχή εγγυήσεων για το προϊόν, την ύπαρξη ανταλλακτικών όπου χρειάζεται, τις υπηρεσίες συντήρησης και επιδιόρθωσης και τη σοβαρότητα κατά την επικοινωνία με τους πελάτες, τεχνικές που συστήνονται και από άλλους ερευνητές. Αντίθετα ως η λιγότερο αποτελεσματική τεχνική θεωρείται ο πιεστικός πωλητής. Αν και παρατηρήθηκαν διαφορές ανάμεσα στις απόψεις των πωλητών και πελατών όσον αφορά τις αποτελεσματικές τεχνικές πώλησης, βρέθηκε ότι η διαφήμιση με ωραία μουσική και έντονα χρώματα, η επίδειξη του τρόπου λειτουργίας/χρήσης του προϊόντος και η προβολή των χαρακτηριστικών του προϊόντος που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του πελάτη μπορούν να προβλέψουν την ευχαρίστηση και των πωλητών και πελατών από τον τρόπο που διεξάγονται οι πωλήσεις.el_GR
dc.format.extentix, 74 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣτάσεις πωλητών και πελατώνel_GR
dc.subjectSales and separation strategiesel_GR
dc.titleΣτάσεις πωλητών και πελατών ως προς τις τεχνικές πώλησης.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe aim of this research was to explore the attitudes of sellers and clients regarding selling strategies and to define the extent to which their attitudes are different or the same. To this end, a quantitative survey was conducted. The main research tool was the structured questionnaire, which was constructed by the researcher. The questionnaire was delivered to sellers of shops in Nicosia, which were selected with convenience sampling method. In addition, questionnaires were delivered to the clients that were present in the above shops. According to the participants, the most effective selling strategies include consistency in product delivery, guarantees, existence of spare parts, repair services and being earnest during communication with clients. In contrast, the least effective selling strategy was the pressing seller. Even though there was disagreement among sellers and clients, it was found that advertisement with nice music and intense colors, demonstration of the function of the product and promotion of the product characteristics that correspond with the clients’ needs may predict satisfaction from selling strategies for both sellers and clients.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record