Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαπετανοπούλου, Παρασκευή
dc.contributor.authorΚαραγεωργίου, Όλγα
dc.contributor.otherKarageorgiou, Olga
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-07-30T08:41:58Z
dc.date.available2020-07-30T08:41:58Z
dc.date.copyright2020-07-30
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2020/00173el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4588
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση της εφαρμογής των αρχών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) στις τρεις Επιτελικές Δομές (ΕΔ) ΕΣΠΑ (Εταιρικό Σύμφωνο για το Πλαίσιο Ανάπτυξη) του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, με γνώμονα την αποτελεσματική λειτουργία των ΕΔ στη διαχείριση των συγχρηματοδοτούμενων έργων ΕΣΠΑ, με στόχο την ικανοποίηση των αναγκών των πολιτών. Αρχικά γίνεται μία σύντομη αναφορά στις έννοιες Ποιότητα και Διοίκηση Ολικής ποιότητας, στη συνέχεια καταγράφεται ο τρόπος διαχείρισης και υλοποίησης των έργων ΕΣΠΑ και τέλος αναλύεται η μεθοδολογία της παρούσας έρευνας, η διαδικασία που ακολουθήθηκε, γίνεται καταγραφή των συμπερασμάτων που προέκυψαν και διατυπώνονται προτάσεις. Για τη διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκαν πρωτογενή δεδομένα τα οποία συλλέχθηκαν με τη χρήση δύο μεθοδολογικών προσεγγίσεων: α) με δομημένες συνεντεύξεις για τις οποίες χρησιμοποιήθηκε πρωτόκολλο οδηγού συνέντευξης και β) με ερωτηματολόγιο έρευνας. Υποκείμενο της έρευνας ήταν οι εσωτερικοί πελάτες των τριών ΕΔ, δηλαδή οι εργαζόμενοι. Οι συνεντεύξεις έγιναν στις Διευθύντριες των ΕΔ και στη συνέχεια στάλθηκε το ερωτηματολόγιο της έρευνας σε όλα τους εργαζόμενους (διευθυντικά στελέχη - προϊστάμενοι – υπάλληλοι). Η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας γίνεται σε δύο επίπεδα: α) ξεχωριστά για κάθε θέμα συνέντευξης/ερώτημα και β) συνδυαστικά για τις τρεις ΕΔ με συγκριτική ανάλυση. Γίνεται προσπάθεια καταγραφής των κοινών και διαφορετικών σημείων ανάμεσα στις ΕΔ, των θετικών τους στοιχείων, των προβλημάτων τους αλλά και των προβλημάτων που εμφανίζονται στη διαχείριση έργων ΕΣΠΑ. Καταγράφεται (με βάση την κλίμακα Likert) η βαθμολογία των προβλημάτων και η κατάταξή τους σύμφωνα με τη σημαντικότητά τους. Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει ότι στον τρόπο λειτουργίας των ΕΔ υπάρχει, με κάποιες εξαιρέσεις, ικανοποίηση, αλλά η διαχείριση των έργων ΕΣΠΑ παρουσιάζει προβλήματα. Σκοπός είναι η υποβολή προτάσεων βελτίωσης των ΕΔ και της διαδικασίας διαχείρισης των έργων. Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι αντιφατικά: οι αρχές της ΔΟΠ εφαρμόζονται σε κάποιους τομείς περισσότερο και σε άλλους λιγότερο, γεγονός που καταδεικνύει την ανάγκη υιοθέτησης των αρχών της ΔΟΠ στις ΕΔ με στόχο τη βελτίωση της λειτουργίας τους και των παρεχόμενων από αυτές υπηρεσιών, σύμφωνα με τις προτάσεις που διατυπώνονται στο τέλος της διατριβής.el_GR
dc.format.extentxi, 135 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel_GR
dc.subjectTotal quality managementel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότητας -- Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεωνel_GR
dc.subjectTotal quality management -- Hellenic Ministry of Labour and Social Affairsel_GR
dc.titleΗ διοίκηση ολικής ποιότητας στις επιτελικές δομές ΕΣΠΑ του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of this dissertation is to investigate the application of the principles of Total Quality Managemnet (TQM) in the three NSRF (National Strategic Reference Framework) Executive Structures (ES) of the Hellenic Ministry of Labour and Social Affairs, with a view to the effective functioning of the ES in the management of co-financed NSRF projects, in order to provide the satisfaction of the citizens' needs. Initially, a brief reference is made to the concepts of Quality and Total Quality Management, then the way of management and implementation of NSRF projects is recorded and finally the methodology of the present research is analyzed, the process followed, the conclusions are recorded and proposals are made. To conduct the research, primary data were used which were collected using two methodological approaches: a) with structured interviews for which an interview guide protocol was used and b) with a research questionnaire. The subject of the research was the internal customers of the three EDs, that is the employees. The interviews were conducted with the Directors of ES and then the survey questionnaire was sent to all employees (executives - supervisors - employees). The analysis of the research results is carried out in two levels: a) separately for each interview topic / question and b) in combination for the three ESs with comparative analysis. An attempt is being made to record the common and different points between the ESs, their positive elements, their problems but also the problems that appear in the management of NSRF projects. The score score of the problems and their ranking according to their importance are recorded (based on the Likert scale). The results of the research show that in the way of operation of the ES there is, with some exceptions, satisfaction, but the management of the NSRF projects presents problems. The purpose is to submit proposals for the improvement of the ESs and the project management process. The results of the research are contradictory: the principles of the TQM are applied in some areas more and in others less, which demonstrates the need to adopt the principles of the TQM in the ES in order to improve their operation and the services provided by them, according to proposals formulated at the end of the dissertation.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record