Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεάνθους, Πάρις
dc.contributor.authorΤσιαπιανίτης, Άγγελος
dc.contributor.otherTsiapianitis, Aggelos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-07-30T07:24:15Z
dc.date.available2020-07-30T07:24:15Z
dc.date.copyright2020-07-30
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.otherΔΤΠ/2020/00176el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4579
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤα τελευταία χρονιά ο έντονος ανταγωνισμός που επικρατεί στις διεθνείς αγορές αλλά και οι υφεσιακές πολιτικές έχουν οδηγήσει στην ανάγκη διερεύνησης και αξιοποίησης των κατάλληλων στρατηγικών από τα ηγετικά στελέχη των επιχειρήσεων για την ενίσχυση του ανταγωνιστικού τους πλεονεκτήματος. Με τον τρόπο αυτό θεωρούν ότι μπορούν να κατανοήσουν τις ανάγκες των καταναλωτών τους και τις προκλήσεις της εποχής, προκειμένου να υιοθετήσουν την κατάλληλη στρατηγική για τη βιώσιμη ανάπτυξη τους. Οι περισσότερες από τις επιχειρήσεις που διατηρούν ηγετικό ρόλο στις διεθνείς αγορές δίνουν έμφαση στον ρόλο των διανομέων μεταξύ κατασκευαστών και καταναλωτών, καθώς θεωρούνται ότι μπορούν να συμβάλουν στην προώθηση των προϊόντων τους και στην ενίσχυση της κερδοφορίας τους. Επειδή, λοιπόν, η σχέση των διανομέων με τους κατασκευαστές θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική και για τον λόγο αυτό, το ενδιαφέρον στην εργασία αυτή εστιάζεται στη διερεύνηση και στην αξιολόγηση του ρόλου των διανομέων μέσα από την παρουσίαση της εταιρείας Parker-Hannifin, που κατέχει ηγετική θέση στις διεθνείς αγορές.el_GR
dc.format.extent65 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΑνταγωνιστικό πλεονέκτημαel_GR
dc.subjectCompetitive advantageel_GR
dc.subjectΔιεθνής ανταγωνισμόςel_GR
dc.subjectInternational competitionel_GR
dc.titleΟ πολύπλευρος ρόλος ενός εμπορικού/τεχνικού διανομέα (distributor) στον βιομηχανικό χώρο - αγορά.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn recent years, intense competition in international markets as well as recessionary policies have led to the need for business leaders to explore and use appropriate strategies to enhance their competitive advantage. In this way, they believe that they can understand the needs of their consumers and the challenges of our era, in order to adopt the appropriate strategy for their sustainable development. Most of the companies that play a leading role in international markets emphasize the role of distributors between manufacturers and consumers, as they are considered to be able to contribute to the promotion of their products and enhance their profitability. Because, therefore, the relationship of distributors with manufacturers is considered particularly important for this reason the interest in this study focuses on the investigation and evaluation of the role of distributors through the presentation of the company Parker-Hannifin, which holds a leading position in international markets.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record