Ο πολύπλευρος ρόλος ενός εμπορικού/τεχνικού διανομέα (distributor) στον βιομηχανικό χώρο - αγορά.
Abstract
Τα τελευταία χρονιά ο έντονος ανταγωνισμός που επικρατεί στις διεθνείς αγορές αλλά και οι υφεσιακές πολιτικές έχουν οδηγήσει στην ανάγκη διερεύνησης και αξιοποίησης των κατάλληλων στρατηγικών από τα ηγετικά στελέχη των επιχειρήσεων για την ενίσχυση του ανταγωνιστικού τους πλεονεκτήματος.
Με τον τρόπο αυτό θεωρούν ότι μπορούν να κατανοήσουν τις ανάγκες των καταναλωτών τους και τις προκλήσεις της εποχής, προκειμένου να υιοθετήσουν την κατάλληλη στρατηγική για τη βιώσιμη ανάπτυξη τους.
Οι περισσότερες από τις επιχειρήσεις που διατηρούν ηγετικό ρόλο στις διεθνείς αγορές δίνουν έμφαση στον ρόλο των διανομέων μεταξύ κατασκευαστών και καταναλωτών, καθώς θεωρούνται ότι μπορούν να συμβάλουν στην προώθηση των προϊόντων τους και στην ενίσχυση της κερδοφορίας τους.
Επειδή, λοιπόν, η σχέση των διανομέων με τους κατασκευαστές θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική και για τον λόγο αυτό, το ενδιαφέρον στην εργασία αυτή εστιάζεται στη διερεύνηση και στην αξιολόγηση του ρόλου των διανομέων μέσα από την παρουσίαση της εταιρείας Parker-Hannifin, που κατέχει ηγετική θέση στις διεθνείς αγορές.