Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΥψηλάντης, Παντελής
dc.contributor.authorΜελάς, Νικόλαος
dc.contributor.otherMelas, Nikolaos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-07-24T10:43:02Z
dc.date.available2020-07-24T10:43:02Z
dc.date.copyright2020-07-24
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.otherERM/2020/00033el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4577
dc.descriptionIncludes bibliographical references.el_GR
dc.description.abstractThe aim of this “Master’s dissertation” is to assess the impact of risk factors in a highway project. A short reference to the definition of project, project types, as well as to the history of public projects in Greece, will be done. The principles, the international standards, and the organizations of project management will be mentioned as the risk assessment is part of project management (PM). The Greek approach to PM through the years will be discussed. An extended literature research, the experts’ opinions, and writers experience used to classify and identify the risk factors that affect a highway project. The classification was done relevant to the stages of the project (design, construction, operational stage), and based on crucial factors that affect the viability of it (time, cost, environment, quality, and safety). The assessment based on a questionnaire survey. A five-point Likert scale used for the answers. The questionnaire consisted of two parts. The first one refers to the demographic facts of the respondents (education, working experience, etc.), while the second part included the proposed risk factors based on the probabilities, they will occur during the life cycle of the project. A First Approach (FA) through graphs and tables was performed. The second step was the evaluation and analysis of the survey with the use of Relative Importance Index (RII). The last step of the analysis was the investigation about the perception of risks regarding the working experience, with the use of Analysis of Variance. Finally, conclusions were stated according to the RII analysis and the performed ANOVA tests, regarding the risk factors that may occur during the life-time circle of a highway project, and a comparison between the FA analysis and the results of the RII analysis is performed.el_GR
dc.format.extentviii, 68 p. ; 30 cm.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isoenel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectRisk factors -- Public projectsel_GR
dc.titleAssessing the impact of risk factors in public projects.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η αξιολόγηση των επιπτώσεων των παραγόντων κινδύνου κατά την κατασκευή ενός αυτοκινητοδρόμου. Γίνεται αναφορά στον ορισμό και τους τύπους των έργων καθώς και μια σύντομη ιστορική αναδρομή στην ιστορία των δημοσίων έργων στην Ελλάδα. Καθώς η αξιολόγηση και διαχείριση κινδύνων αποτελεί τμήμα της ολοκληρωμένης διαχείρισης ενός έργου, γίνεται αναφορά στις αρχές, τα διεθνή πρότυπα και τους οργανισμούς που ασχολούνται με την διαχείριση έργων (project management). Επιπλέον συζητείται η ελληνική προσέγγιση στη διαχείριση έργου διαχρονικά. Ο προτεινόμενος καθορισμός και η κατηγοριοποίηση των παραγόντων κινδύνου που επηρεάζουν την κατασκευή ενός αυτοκινητοδρόμου βασίστηκε στη διεθνή βιβλιογραφία, σε συζητήσεις με έμπειρα στελέχη του κατασκευαστικού τομέα και την εμπειρία του γράφοντος σε ανάλογα έργα. Η κατηγοριοποίηση έγινε ανάλογα με το στάδιο κατασκευής του έργου (σχεδιασμός, κατασκευή, λειτουργία), καθώς και βάσει κρίσιμων παραγόντων οι οποίοι καθορίζουν την βιωσιμότητα του έργου (χρόνος, κόστος, ποιότητα, περιβάλλον, ασφάλεια). Η έρευνα βασίστηκε σε ερωτηματολόγια. Για τις απαντήσεις επιλέχθηκε η πενταβάθμια κλίμακα Likert. Το ερωτηματολόγιο αποτελείτο από δύο μέρη. Στο πρώτο υπήρχαν γενικές ερωτήσεις προς τους συμμετέχοντες που αφορούσαν σχετικά με την έρευνα στοιχεία (μόρφωση, εργασιακή εμπειρία, κ.λπ.). Στο δεύτερο μέρος ζητείτο η αξιολόγηση των παραγόντων κινδύνου με βάση την πιθανότητα εμφάνισής τους. Η πρώτη προσέγγιση (FA) των δεδομένων έγινε μέσω πινάκων και γραφημάτων, ενώ η περεταίρω ανάλυσή τους έγινε με βάση το δείκτη σχετικής σημασίας-σπουδαιότητας (RII). Στο τελευταίο στάδιο θα διερευνηθεί η αντίληψη των κινδύνων σχετικά με τα χρόνια εργασιακής εμπειρίας. Τέλος αναφέρονται τα συμπεράσματα της ανάλυσης με βάση τον δείκτη RII και της ανάλυσης διακύμανσης (ANOVA) σχετικά με τους κινδύνους σε ένα μεγάλο έργο οδοποιίας. Συγκρίθηκαν τα εξαγόμενα της πρώτης προσέγγισης (FA) των αποτελεσμάτων και της ανάλυσης με βάση το δείκτη σπουδαιότητας (RII), ενώ επιχειρήθηκε και η σύγκριση των αποτελεσμάτων μεταξύ της ανάλυσης RII και των τεστ ANOVA.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής