Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣωκράτους, Μιχάλης
dc.contributor.authorΜονογιού-Βασιλείου, Μαρίνα
dc.contributor.otherMonogiou-Vasileiou, Marina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-07-13T09:27:10Z
dc.date.available2020-07-13T09:27:10Z
dc.date.copyright2020-07-13
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.otherΜΒΑ/2020/00758el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4526
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση της ανταπόκρισης των χρηστών στα εργαλεία δημοσίων συμβάσεων που ετοιμάστηκαν από την Αρμόδια Αρχή, αλλά και της επικρατούσας αντίληψης για την εφαρμογή της νομοθεσίας περί δημοσίων συμβάσεων στην Κύπρο καθώς και της υποστήριξης που παρέχεται από την Αρμόδια Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων. Με δεδομένα που συλλέγηκαν από τη διεθνή βιβλιογραφία, στη βάση των μοντέλων TAM, UTAUT, IS success αλλά και μοντέλων ποιότητας όπως το Servqual προτάθηκαν χαρακτηριστικά/ιδιότητες για αξιολόγηση των ηλεκτρονικών εργαλείων. Τέθηκαν 4 ερευνητικά ερωτήματα που αφορούσαν 1) την επικρατούσα αντίληψη, 2) την παρεχόμενη υποστήριξη, 3) τα υφιστάμενα ηλεκτρονικά εργαλεία και 4) τα νέα ηλεκτρονικά εργαλεία. Το ερωτηματολόγιο στάλθηκε στους λειτουργούς/πυρήνες δημοσίων συμβάσεων και λήφθηκαν 117 έγκυρες απαντήσεις. Τα αποτελέσματα φανερώνουν ότι: α) H αντίληψη που υπάρχει είναι ότι επιτυγχάνεται ορθή εφαρμογή της Νομοθεσίας των Δημοσίων Συμβάσεων στην Κύπρο. β) H υποστήριξη που παρέχεται από την Αρμόδια Αρχή αξιολογείται στο θετικό και υπέρτατο θετικό βαθμό ως επαρκής. γ) Τα υφιστάμενα εργαλεία εξετάστηκαν ως προς την ενίσχυση της διαφάνειας και του ανταγωνισμού, κατά πόσο διευκόλυναν την χωρίς λάθη διεξαγωγή των διαδικασιών αλλά και ως προς την εξοικονόμηση χρόνου, με τα αποτελέσματα να είναι θετικά. δ) Τα νέα ηλεκτρονικά εργαλεία βρέθηκαν ελκυστικά για συχνή χρήση καθώς έχουν τα πιο κάτω χαρακτηριστικά σε μεγάλο βαθμό: ευκολία χρήσης και ευκολία πλοήγησης, ποιότητα των πληροφοριών (εμπιστοσύνη, επικαιροποίηση και εύκολη κατανόηση), ποιότητα συστήματος – διαδραστικότητα, (γρήγορη εξοικείωση, εύκολη διάδραση και πρόσβαση) και ικανοποίηση. Όσον αφορά τη διευκόλυνση στην εργασία των χρηστών αποδεικνύεται ότι όντως τα εργαλεία προσέφεραν σημαντική βοήθεια στους χρήστες στην εργασία τους και τους επέλυσαν προβλήματα που θεωρούσαν σημαντικά. Τα αποτελέσματα αποτελούν μια χρήσιμη ένδειξη για το πραγματικό επίπεδο συμμόρφωσης με το νομοθετικό πλαίσιο και για την υποστήριξη/καθοδήγηση που παρέχεται από την Αρμόδια Αρχή. Όσον αφορά τα ηλεκτρονικά εργαλεία, τα αποτελέσματα συνεισφέρουν στην κατανόηση των χαρακτηριστικών που επηρεάζουν την ανταπόκριση των χρηστών σε ηλεκτρονικά εργαλεία. Συστήνεται όπως στο μέλλον πραγματοποιηθεί έρευνα για διερεύνηση της άποψης των οικονομικών φορέων επί των ιδίων ή ανάλογα προσαρμοσμένων ερωτημάτων.el_GR
dc.format.extentvi, 77 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔημόσιες συμβάσεις -- Ηλεκτρονικά εργαλείαel_GR
dc.subjectPublic procurement -- Electronic toolsel_GR
dc.titleΗλεκτρονικά εργαλεία δημοσίων συμβάσεων.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractnoneel_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής