Οικονομική κρίση 2009: η επίπτωση στις ΜΜΕ της Ελλάδας.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2020-05Συγγραφέας
Πετράς, Γεώργιος
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Με αφορμή την πρόσφατη Οικονομική Κρίση που αντιμετώπισε η Ελλάδα, η παρούσα διπλωματική εργασίας, στόχο έχει να μελετήσει της επιπτώσεις που είχε η Κρίση στις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις της χώρας, όπως αυτές σκιαγραφούνται μέσα από τη χρηματοοικονομική ανάλυση τριάντα Ελληνικών Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) αλλά και τη σύγκριση των χρηματοοικονομικών αυτών δεικτών με βασικά μακροοικονομικά μεγέθη, όπως το Ονομαστικό ΑΕΠ, το ποσοστό μεταβολής του πραγματικού ΑΕΠ και το ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών. Παράλληλα γίνεται προσπάθεια προσέγγισης των παραγόντων εκείνων που διαδραμάτισαν και συνεχίζουν να διαδραματίζουν καίριο ρόλο στην επιβίωση και στην ανάπτυξή τους. Καταληκτικά, η διπλωματική εργασίας σημειώνει ότι τα οικονομικά στοιχεία της Ελλάδας είχαν ήδη από το 2007 προοιωνίσει την οικονομική κρίση, με το έλλειμα της χώρας να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών να παρουσιάζει μεγάλο άνοιγμα και το ΑΕΠ να έχει καταγράψει σημαντικές απώλειες. Ακόμη αποδεικνύεται ότι το διάστημα 2009-2010 ήταν η χειρότερη φάση της Ελληνικής Οικονομίας, χαρακτηριζόμενη από βίαιη πτώση των οικονομικών μεγεθών. Τέλος, λαμβάνοντας υπόψη, τόσο τα οικονομικά δεδομένα της χώρας, όσο και τα αποτελέσματα των δεικτών των τριάντα ΜΜΕ, διαπιστώνεται ότι η πορεία της Ελληνικής Οικονομίας επηρέασε άρδην της ΜΜΕ, καθώς και η ύπαρξη προοπτικών για το μέλλον των ΜΜΕ, στους άξονες της εξωστρέφειας, της καινοτομίας αλλά και της χρηματοδότησης.