Show simple item record

dc.contributor.advisorΑσσιώτης, Ανδρέας
dc.contributor.authorΑβρααμίδου, Άντρη
dc.contributor.otherAvraamidou, Antri
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-07-08T09:35:45Z
dc.date.available2020-07-08T09:35:45Z
dc.date.copyright2020-07-08
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.otherMBA/2020/00776el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4520
dc.descriptionIncludes bibliographical references.el_GR
dc.description.abstractThe importance of soft skills training and development in improving employees’ performance is highlighted and argued in several studies, in various disciplines, by both employers and employees. However, developing employees’ soft skills can be quite challenging as these skills are intangible skills that are usually domain-independent and can apply to different disciplines and job sectors. For this reason, thorough investigation of employees’ training needs regarding soft skills is required by Human Resources Management (HRM), before designing and developing a related training program. This dissertation aims to shed some light to this field by identifying the training preferences and soft skills perceived importance and self-assessment of a public distance Higher Education Institution’s, the Open University of Cyprus (OUC), administrative employees, in order to detect their training needs in soft skills training and development. Following a postpositivist worldview philosophy and a quantitative research approach, the research design of this dissertation follows a nonexperimental design that uses survey as the method of data collection. The overall population of this study were all OUC administrative employees (n=71, excluding executives/managers) and the respondents (n=41) included employees from all departments and job positions, both male and female. The results of this study argue that OUC administrative employees perceive soft skills as important for their job and that there are needs for soft skills’ training and development for all of them. In addition, it is supported that: i. blended learning methodologies should be employed for their training (both face-to-face and online delivery), ii. the higher OUC employees perceive the importance of most soft skills for their job, the higher their self-assessment rate of development and vice versa, iii. there are different soft skills’ training needs for each employee and iv. considerations should be made in terms of which skills OUC management should prioritise and for which departments and for which employees should training programs be offered, as there were discrepancies observed amongst employees in respect to some skills.el_GR
dc.format.extent91 p. ; 30 cm.el_GR
dc.languageenel_GR
dc.language.isoenel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectAdministrative employees -- Training preferencesel_GR
dc.subjectAdministrative employees -- Public Distance Learning Higher Education Institutionel_GR
dc.titleAdministrative employees' training preferences and their perception of soft skills' importance and self-assessment, in the context of a public distance learning higher education institution.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractΗ σημασία της κατάρτισης και της ανάπτυξης οριζόντιων δεξιοτήτων για τη βελτίωση της απόδοσης των εργαζομένων, τονίζεται και υποστηρίζεται σε διάφορες μελέτες, σε διάφορους κλάδους, τόσο από εργοδότες όσο και από εργαζόμενους. Ωστόσο, η ανάπτυξη των οριζόντιων δεξιοτήτων των εργαζομένων μπορεί να είναι αρκετά προκλητική, καθώς αυτές οι δεξιότητες δεν είναι εύκολα μετρήσιμες, συνήθως δεν εξαρτώνται από τον εργασιακό τομέα και μπορούν να εφαρμοστούν σε διαφορετικούς κλάδους εργασίας. Για το λόγο αυτό, απαιτείται διερεύνηση των αναγκών κατάρτισης των εργαζομένων σχετικά με τις οριζόντιες δεξιότητες, πριν από το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός προγράμματος κατάρτισης. Αυτή η διατριβή στοχεύει στον εντοπισμό των προτιμήσεων επιμόρφωσης των διοικητικών υπαλλήλων ενός δημόσιου εξ αποστάσεως Ιδρύματος Ανώτατης Εκπαίδευσης, του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΑΠΚΥ), προσδιορίζοντας παράλληλα τις οριζόντιες δεξιότητες που θεωρούν σημαντικές για την εργασία τους καθώς και τον βαθμό που θεωρούν ότι τις έχουν αναπτύξει, προκειμένου να εντοπιστούν οι ανάγκες επιμόρφωσής τους σε θέματα ανάπτυξης οριζόντιων δεξιοτήτων. Ακολουθώντας μεταθετιστική φιλοσοφία και ποσοτική ερευνητική προσέγγιση, ο ερευνητικός σχεδιασμός αυτής της διατριβής ακολουθεί έναν μη πειραματικό σχεδιασμό, που χρησιμοποιεί το ερωτηματολόγιο ως τη μέθοδο συλλογής δεδομένων. Ο συνολικός πληθυσμός αυτής της μελέτης ήταν όλοι οι διοικητικοί υπάλληλοι του ΑΠΚΥ (n = 71, εξαιρουμένων των στελεχών / διευθυντών) και οι ερωτηθέντες (n = 41) περιλάμβαναν υπαλλήλους από όλα τα τμήματα και θέσεις εργασίας, τόσο άνδρες όσο και γυναίκες. Τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης υποστηρίζουν ότι οι διοικητικοί υπάλληλοι του ΑΠΚΥ θεωρούν τις οριζόντιες δεξιότητες ως σημαντικές για τη δουλειά τους και ότι υπάρχουν ανάγκες για κατάρτιση και ανάπτυξη οριζόντιων δεξιοτήτων για όλους τους. Επιπλέον, η διατριβή υποστηρίζει ότι: i. για την κατάρτισή τους θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μικτές μεθοδολογίες (δια ζώσης και διαδικτυακά), ii. όσο πιο σημαντικές για την εργασία τους θεωρούν τις οριζόντιες δεξιότητες, τόσο πιο πολύ θεωρούν ότι τις έχουν αναπτύξει και αντιστρόφως, iii. υπάρχουν διαφορετικές ανάγκες κατάρτισης οριζόντιων δεξιοτήτων για κάθε εργαζόμενο και iv. πρέπει να ληφθούν υπόψη παράγοντες όπως η Μονάδα και τα Χρόνια Υπηρεσίας, προτού σχεδιαστεί μια κατάρτιση, καθώς παρατηρήθηκαν διαφορές μεταξύ των εργαζομένων σε σχέση με ορισμένες δεξιότητες.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record