Show simple item record

dc.contributor.advisorΝταλιάνης, Κλήμης
dc.contributor.authorΚυριακόπουλος, Χρήστος
dc.contributor.otherKyriakopoulos, Christos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-07-07T11:17:07Z
dc.date.available2020-07-07T11:17:07Z
dc.date.copyright2020-07-07
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.otherΚΠΣ/2020/00048el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4511
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (socialnetworks) κατέχουν σημαντική θέση στην καθημερινότητά μας και αποτελούν αναπόσπαστο μέσο επικοινωνίας. Η συνεχής ανάπτυξή τους και η ενσωμάτωση πρόσθετων δυνατοτήτων στην επικοινωνία, δημιουργούν επιπλέον ευκαιρίες προς τις επιχειρήσεις, που αναζητούν ολοένα νέες αγορές για την προώθηση και προβολή των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Παράλληλανα εξελιχθούν οι μέθοδοι μάρκετινγκ στο χώρο των κοινωνικών δικτύων, συνδέοντας με δεκάδες διαφορετικούς τρόπους, τις επιχειρήσεις με τον υπόλοιπο κόσμο. Εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης,όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram, το LinkedIn κ.α., φαίνεται να δημιουργούν ένα σημαντικό αριθμό ευκαιριών και προκλήσεων στον επιχειρησιακό κόσμο, που είναι άξιο διερεύνησης. Η παρούσα μελέτη θα προσπαθήσει μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση να συνθέσει τα συμπεράσματά δημοσιευμένων ερευνών, να εντοπίσει τις κυριότερες προκλήσεις που κατεγράφησαν, καθώς και να αναδείξει τα σημεία που υπάρχει ανάγκη πρόσθετων ερευνών.el_GR
dc.format.extentviii, 103 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαel_GR
dc.subjectSocial networksel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
dc.subjectSocial media
dc.titleΟι χρήστες των κοινωνικών δικτών ως καταναλωτές. Διερεύνηση στάσεων και συμπεριφορών των χρηστών ως προς την έκθεσή τους σε προώθηση αγαθών στα κοινωνικά δίκτυα.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractSocial Media are important in our lives and is an integral part of our everyday communication. Their continuous development and the integration of additional opportunities in communication, create additional opportunities for companies that are constantly looking for new markets to advertise and prοmote their products and services. At the same time, the methods of marketing in the field of social networks have connected businesses with the rest of the world, in dozens of different ways. Social networking applications such as Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, etc., seem to create a significant number of opportunities and challenges in the business world that are worth exploring. The present study will attempt, through a bibliographic review, to compose their conclusions, to identify the main challenges that have been recorded, as well as to highlight the points that need additional research.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record