Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Τραπεζική Χρηματοοικονομική (ΕΛΛ) / Banking and Finance (in Greek)
  6. Διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των κρατικών τραπεζών μέσω της μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών τους. Η περίπτωση της ATEBANK
 
  • Details
Options

Διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των κρατικών τραπεζών μέσω της μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών τους. Η περίπτωση της ATEBANK

Author(s)
Συκιώτη, Μαρούλα
Date Issued
2012-08-08
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Τα τελευταία χρόνια η παγκοσμιοποίηση των αγορών, η ραγδαία ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών και η εξέλιξη των χρηματοδοτικών τεχνικών, συνέβαλαν στον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, αλλά και στην ενίσχυση και όξυνση του ανταγωνισμού της Ελληνικής τραπεζικής αγοράς.
Η ικανοποίηση του πελάτη θεωρείται ως ένα από τα συστατικά που είναι απαραίτητα για την επιτυχία ενός τραπεζικού οργανισμού και αποτελεί βασικό στόχο τόσο των ιδιωτικών όσο και των κρατικών τραπεζών.
Η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών προσφέρει αντικειμενικές πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουν τα τραπεζικά ιδρύματα και απεικονίζει την πραγματική εικόνα για την οργάνωση και τη δομή της, ώστε να προσδιοριστούν τα μειονεκτήματα αλλά και τα πλεονεκτήματα της πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών.
Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά την ικανοποίηση των πελατών της ΑΤΕΒΑΝΚ ως προς την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της. Μέσα από την έρευνα θα διαπιστωθεί το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών της τράπεζας, θα εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα για τη λειτουργία των υποκαταστημάτων και θα προταθούν αλλαγές που θα ενισχύσουν την εξυπηρέτηση των πελατών μέσα από τη βελτίωση της απόδοσης του προσωπικού, των προϊόντων, της εικόνας και της λειτουργικότητας των καταστημάτων της, του δικτύου και της προσβασιμότητας σε αυτά.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
86 σ. πιν., 30 εκ.
Subjects

Τραπεζικό σύστημα -- ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΤΡΑ-ΧΡΗ-2013-00102.pdf

Size

878.58 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):8ac477913d8a60d46c3b20dbfc8cfe23

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly