Show simple item record

dc.contributor.advisorΛεκάκης, Στυλιανός
dc.contributor.authorΚαπετανοπούλου, Ανδρομάχη
dc.contributor.otherKapetanopoulou, Andromachi
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-03-10T09:03:34Z
dc.date.available2020-03-10T09:03:34Z
dc.date.copyright2020-03-10
dc.date.issued2019-12
dc.identifier.otherΠΠΑ/2019/00129el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4477
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εξετάζει τη σημασία εφαρμογής του στρατηγικού σχεδιασμού,αναφορικά με την εξασφάλιση της βιωσιμότητας των πολιτιστικών οργανισμών, ιδιαίτερα σε περιόδους οικονομικής ύφεσης. Αρχικά προσεγγίζεται το θεωρητικό πλαίσιο της στρατηγικής, του κοινού και των εργαλείων προσέλκυσης κοινού, ειδικά κοινού των μουσείων. Μελετώντας την περίπτωση του Αρχαιολογικού Μουσείου Πειραιά και ειδικότερα της νέας στρατηγικής που ακολουθεί τα τελευταία χρόνια, η παρούσα έρευνα θέτει ως στόχο να αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν τα δημόσια μουσεία να ξεπεράσουν την εσωστρέφεια και τους περιορισμούς του πολυδιάστατου ρόλου τους και να δώσουν έμφαση στον παράγοντα άνθρωπο και στην παρεχόμενη εμπειρία. Ειδικότερα περιγράφεται το σύνθετο διαχειριστικό σχέδιο της αναβάθμισης του πολιτιστικού τετραγώνου που κατάρτισε το μουσείο Πειραιά, καθώς και οι επιμέρους δράσεις επικοινωνίας που υλοποιεί, ενώ κατόπιν ποσοτικής έρευνας στο πλαίσιο συγκεκριμένης δράσης επικοινωνίας, διεξάγονται συμπεράσματα η αξιοποίηση των οποίων μπορεί να συμβάλλει στην αποτίμηση του γενικού σχεδίου, καθώς και σε ενδεχόμενες βελτιώσεις του.el_GR
dc.format.extentvi, 88 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΑρχαιολογικό Μουσείο Πειραιά -- Σχέδιο αναβάθμισηςel_GR
dc.subjectArchaeological Museum of Piraeus -- Master planel_GR
dc.titleΤο Αρχαιολογικό Μουσείο Πειραιά: Νέα εργαλεία προσέλκυσης κοινού σε σχέση με το σχέδιο αναβάθμισης (master plan) του πολιτιστικού τετραγώνου της Εφορείας Αρχαιοτήτων Πειραιώς και Νήσωνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis thesis examines the importance of the strategic management implementation in relation to the sustainability of the cultural organizations, especially in periods of economic recession. It begins with the theoretical approach of the strategic management, as well as the audience and the tools of audience development. Studying the example of the Archaeological Museum of Piraeus, and investigating the new strategic plan applied in the recent years, this research aims to emphasize the role of the strategic management in the public museums’ development. Under these circumstances there is plenty of evidence that they can overcome their previous introvert stance and their old-fashioned practices that restrict their multidimensional role and become more human-centered emphasizing the visitor experience. Specifically, this research presents the managerial plan which intends to enhance the Museum building block and the other action plans concerning to the communicative field. Finally, it becomes obvious that the results of a quantitative research could contribute to the evaluation of the strategic plan and to its possible improvements.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record