Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Καινοτομίες και αποδοτικότητα στις αλυσίδες λιανεμπορίου στην Ελλάδα

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2019-00732.pdf (1.912Mb)
    Date
    2019-11
    Author
    Αλεξόπουλος, Άγγελος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εξετάζονται οι καινοτομίες που έχουν εφαρμόσει οι αλυσίδες λιανικού εμπορίου τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα. Το διάστημα της μελέτης ορίστηκε από το 2011 έως και το 2018. Η μέθοδος μου ακολουθήθηκε για την μέτρηση της αποτελεσματικότητας των επιχειρήσεων που εφάρμοσαν τις σημαντικές καινοτομίες είναι αυτή της περιβάλλουσας ανάλυσης δεδομένων. Τα δεδομένα συλλέχτηκαν από τους δημοσιευμένους ισολογισμούς των επιχειρήσεων. Στόχος ήταν να υπολογιστεί η τεχνική αποτελεσματικότητα διαχρονικά και ανά επιχείρηση ώστε να μπορεί να εκτιμηθεί αν και κατά πόσο οι επιχειρήσεις που καινοτόμησαν, εμφάνισαν και βελτίωση της αποτελεσματικότητάς τους. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι δύο από τις έξι επιχειρήσεις ήταν τεχνικά αποτελεσματικές σε όλο το διάστημα της έρευνας. Από τις υπόλοιπες οι τρείς εμφάνισαν αρκετά χαμηλότερο δείκτη τεχνικής αποτελεσματικότητας, αλλά με αυξητική τάση για το συνολικό διάστημα, ενώ μόνο μία επιχείρηση εμφάνισε πτωτική τάση, απέχοντας όμως πολύ λίγο από την επίτευξη του μέγιστου επιπέδου τεχνικής αποτελεσματικότητας Συμπερασματικά οι καινοτομίες που εφαρμόστηκαν στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ που εξετάστηκαν είχαν θετική επίδραση. Ακόμα και στις επιχειρήσεις που οι εν λόγω καινοτομίες δεν αποδείχθηκαν τόσο αποτελεσματικές, βελτίωσαν σημαντικά τη θέση τους καλύπτοντας το κενό αποδοτικότητας στη χρήση των συγκεκριμένων εισροών τους
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4467
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013