Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Τραπεζική Χρηματοοικονομική (ΕΛΛ) / Banking and Finance (in Greek)
  6. Η διοίκηση ανθρωπίνων πόρων στα χρόνια της οικονομικής κρίσης: Η ικανοποίηση και η απόδοση των εργαζομένων στην ξενοδοχειακή βιομηχανία
 
  • Details
Options

Η διοίκηση ανθρωπίνων πόρων στα χρόνια της οικονομικής κρίσης: Η ικανοποίηση και η απόδοση των εργαζομένων στην ξενοδοχειακή βιομηχανία

Author(s)
Ελευθερίου, Λίνα
Date Issued
2015-08-31
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει τον βαθμό σπουδαιότητας οκτώ παραγόντων παρακίνησης για τους ξενοδοχοϋπαλλήλους πεντάστερων και τετράστερων ξενοδοχείων στην Αγία Νάπα καθώς και τον βαθμό ικανοποίησης από την παροχή αυτών. Επιπρόσθετα η έρευνα ζητούσε την άποψη των υπαλλήλων για την επίδραση της οικονομικής κρίσης στην απόδοσή τους.
Αρχικά, μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση παρουσιάζονται οι βασικότερες θεωρίες παρακίνησης, η έννοια της εργασιακής ικανοποίησης και της οργανωσιακής δέσμευσης. Στη συνέχεια για να απαντηθούν τα ερωτήματα της μελέτης, πραγματοποιήθηκε έρευνα με τη συμμετοχή 84 ξενοδοχοϋπαλλήλων που εργάζονται σε πεντάστερα και τετράστερα ξενοδοχεία της Αγίας Νάπας. Η έρευνα έγινε με τη διανομή ερωτηματολογίου που αποτελείτο από 23 ερωτήσεις.
Από την έρευνα εξήχθησαν τα πιο κάτω συμπεράσματα: Η συνεργασία μεταξύ των εργαζομένων καθώς επίσης και η ύπαρξη ενδιαφέροντος στα καθήκοντά τους είναι τα σημαντικότερα κίνητρα για αύξηση της παραγωγικότητας και της απόδοσής τους, ενώ τα λιγότερο σημαντικά είναι η ελευθερία ανάληψης πρωτοβουλιών και οι ευκαιρίες για ανέλιξη. Επιπρόσθετα, η αναγνώριση της προσπάθειας από τον προϊστάμενο είναι το σημαντικότερο κίνητρο για τους υπαλλήλους που έχουν εμπειρία από 0-3 έτη στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, ενώ για τους υπαλλήλους που έχουν εμπειρία περισσότερη από 20 χρόνια το σημαντικότερο κίνητρο είναι η ελευθερία ανάληψης πρωτοβουλιών.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
72 σ. 30 εκ
Subjects

Διοίκηση Ανθρωπίνων Π...

Human Resource Manage...

Ικανοποίηση εργαζομέν...

Employees satisfactio...

Παρακίνηση εργαζομένω...

Motivation of employe...

Ικανοποίηση εργαζομέν...

Employees satisfactio...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΤΡΑ-ΧΡΗ-2015-00231.pdf

Size

601.94 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):cb1546031543c17ac4677eba091608ce

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly