Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεάνθους, Πάρις
dc.contributor.authorΕυσταθίου, Στυλιανός
dc.contributor.otherEfstathiou, Stylianos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-02-24T13:04:37Z
dc.date.available2020-02-24T13:04:37Z
dc.date.copyright2020-02-24
dc.date.issued2019-12
dc.identifier.otherΔΤΠ/2019/00161el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4447
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διατριβής είναι η κατάρτιση ενός επιχειρηματικού σχεδίου που αφορά στη δημιουργία μιας εταιρείας εισαγωγής από το εξωτερικό και πώλησης στην Κυπριακή αγορά αλλά και σε τρίτες χώρες, δομικών υλικών και συγκεκριμένα μονωτικών υλικών. Στόχος του σχεδίου είναι μέσα από το στρατηγικό σχεδιασμό να γίνει πρόβλεψη της πορείας της επιχείρησης και καθορισμός των βημάτων που θα ακολουθήσει σε συνδυασμό με τις μεταβολές του περιβάλλοντος- αγορά όπου και πρόκειται να δραστηριοποιηθεί. Αναφέρεται η επιλογή στρατηγικής τοποθεσίας και εξοπλισμού, η στελέχωση και τα βασικά υλικά- προϊόντα που θα εμπορεύεται η εταιρεία εντός και εκτός Κύπρου, δηλαδή όλα τα στοιχεία σύστασης της εταιρείας. Γίνεται ανάλυση διαφόρων παραγόντων που πρόκειται να εμπλακεί ή να αντιμετωπίσει η εταιρεία, με τη χρήση διαφόρων μοντέλων. «Ανάλυση PESTLE» για ανάλυση παραμέτρων του εξωτερικού περιβάλλοντος που επηρεάζουν την πορεία της επιχείρησης, «Ανάλυση SWOT» για μελέτη του ανταγωνισμού, και ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος μέσω των «Πέντε Δυνάμεων του Porter». Επιπλέον «Kano Model Analysis» που αφορά στις απαιτήσεις- ανάγκες του πελάτη, καθώς επίσης και «Διάγραμμα συγγένειας» για τους συμφεροντούχους της υπό δημιουργία εταιρείας. Παραπέρα μελετώνται οι στρατηγικές μάρκετινγκ που πρόκειται να ακολουθηθούν και γίνεται πρόβλεψη των πωλήσεων επιχείρησης μελετώντας τον ανταγωνισμό και το συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς.el_GR
dc.format.extentviii, 62 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕπιχειρηματικό σχέδιοel_GR
dc.subjectBusiness planel_GR
dc.titleΕπιχειρηματικό σχέδιο για την δημιουργία εταιρείας εισαγωγής και προώθησης στην κυπριακή αγορά καινοτόμων δομικών και άλλων υλικώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of the dissertation is the detailed design and preparation of a business plan concerning the establishment of a company importing from abroad and selling on the Cyprus market and also in third countries, building materials and in particular insulation materials. The purpose of the business plan is to predict the business course and determine the steps to follow in conjunction with the environmental and market changes, where it is going to operate, through strategic planning. The selection of strategic location and equipment, staffing and basic materials - products that the company will market in and outside Cyprus, i.e. all the constituent elements of the company, are mentioned. Analyzes various factors that the company is going to engage with or deal with, using different models. "PESTLE analysis" for the analysis of external environment parameters affecting the course of business, "SWOT analysis" for the study of competition, and external environment analysis through the "Porter's Five Forces". In addition, "Kano Model Analysis" that relates to customer requirements - needs, as well as "Affiliate Chart" for its stakeholders under company formation. Further, the marketing strategies to be followed are studied and business sales are forecasted by studying the competition and the specific market segment.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record