Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωνσταντίνου, Μαρία
dc.contributor.authorΠοδαρά, Αριεττα
dc.contributor.otherPodara, Arietta
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-02-21T10:56:15Z
dc.date.available2020-02-21T10:56:15Z
dc.date.copyright2020-02-21
dc.date.issued2019-12
dc.identifier.otherΔΜΥ/2019/00472el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4434
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναλύσουμε τι είναι ποιότητα στις υπηρεσίες υγείας, από τι επηρεάζεται και πως επιτυγχάνεται και να εξετάσουμε απο ένα δείγμα πενήντα ασθενών, πόσο ικανοποιημένοι είναι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας στην Καρδιολογική κλινική και Μονάδα Εμφραγμάτων του Γενικού Νομαρχιακού Νοσοκομείου Χίου και τι θα μπορούσε να γίνει έτσι ώστε αυτές να βελτιωθούν. Χρησιμοποιήθηκε ελληνική καθώς και ξένη βιβλιογραφία. Επίσης το δείγμα μελέτης αποτέλεσαν 50 ασθενείς που νοσηλεύτηκαν τους μήνες Μάρτιο εως και Ιουλιο του 2019 στην Καρδιολογική κλινική και μονάδα Εμφραγμάτων του Γ.Ν.Ν. Χίου. Είναι φανερό ότι υπάρχει μεγάλος αριθμός ασθενών που εκφράζει πολύ μεγάλη ικανοποίηση από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας στην συγκεκριμένη κλινική. Σαφώς όμως όπως και στις περισσότερες περιπτώσεις υπάρχει και ένας πολύ μικρός αριθμός απλά ικανοποιημένων ασθενών. Δεν μπορεί να μην αναφερθεί επίσης ότι κάποιοι ασθενείς δεν ήταν πολύ ικανοποιημένοι τόσο απο την καθαριότητα όσο και από τους χώρους εστίασης-σαλόνια μιας και δεν υπάρχουν και θα πρέπει να δοθεί έμφαση και στα δυο, προσπαθώντας να γίνεται καθημερινώς και αυστηρός έλεγχος για την καθαριότητα της κλινικής, καθώς και να ζητηθεί να διαμορφωθεί ένας μικρός χώρος εστίασης-σαλόνι για τους ασθενείς αποσκοπώντας στην ψυχαγωγία.el_GR
dc.format.extent49 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενώνel_GR
dc.subjectPatients satisfactionel_GR
dc.titleΠοιότητα υπηρεσιών υγείας - Η περίπτωση της Καρδιολογικής Κλινικής και Μονάδας Εμφραγμάτων του Γενικού Νομαρχιακού Νοσοκομείου Χίουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractPurpose: The purpose of this thesis is analyzing the quality of service at health, what influencer this and how the health achieves. We will analyze a control group of fifty patients, how much pleased they are from the services at Cardiologic Clinic of General Hospital of Chios and what have a hand in doing the best. Methodology: We use Greek and English bibliography. The control group are fifty patients who hospitalize from March 2019 until July 2019 at the Cardiologic Clinic of General Hospital of Chios. Results: It is obvious that a big number of patients are pleased from the services of this Clinic. Some patients are disappointed from the cleanness and the living room. Have to create a living room for the entertainment of patients. Conclusions: The pleasure of the patients is important indication of good healthcare. Also many investigators respect the opinion of patients about the treatment , the development and the organization of services.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record