Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ποιότητα υπηρεσιών υγείας - Η περίπτωση της Καρδιολογικής Κλινικής και Μονάδας Εμφραγμάτων του Γενικού Νομαρχιακού Νοσοκομείου Χίου

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΜΥ-2019-00472.pdf (1.228Mb)
    Date
    2019-12
    Author
    Ποδαρά, Αριεττα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναλύσουμε τι είναι ποιότητα στις υπηρεσίες υγείας, από τι επηρεάζεται και πως επιτυγχάνεται και να εξετάσουμε απο ένα δείγμα πενήντα ασθενών, πόσο ικανοποιημένοι είναι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας στην Καρδιολογική κλινική και Μονάδα Εμφραγμάτων του Γενικού Νομαρχιακού Νοσοκομείου Χίου και τι θα μπορούσε να γίνει έτσι ώστε αυτές να βελτιωθούν. Χρησιμοποιήθηκε ελληνική καθώς και ξένη βιβλιογραφία. Επίσης το δείγμα μελέτης αποτέλεσαν 50 ασθενείς που νοσηλεύτηκαν τους μήνες Μάρτιο εως και Ιουλιο του 2019 στην Καρδιολογική κλινική και μονάδα Εμφραγμάτων του Γ.Ν.Ν. Χίου. Είναι φανερό ότι υπάρχει μεγάλος αριθμός ασθενών που εκφράζει πολύ μεγάλη ικανοποίηση από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας στην συγκεκριμένη κλινική. Σαφώς όμως όπως και στις περισσότερες περιπτώσεις υπάρχει και ένας πολύ μικρός αριθμός απλά ικανοποιημένων ασθενών. Δεν μπορεί να μην αναφερθεί επίσης ότι κάποιοι ασθενείς δεν ήταν πολύ ικανοποιημένοι τόσο απο την καθαριότητα όσο και από τους χώρους εστίασης-σαλόνια μιας και δεν υπάρχουν και θα πρέπει να δοθεί έμφαση και στα δυο, προσπαθώντας να γίνεται καθημερινώς και αυστηρός έλεγχος για την καθαριότητα της κλινικής, καθώς και να ζητηθεί να διαμορφωθεί ένας μικρός χώρος εστίασης-σαλόνι για τους ασθενείς αποσκοπώντας στην ψυχαγωγία.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4434
    Collections
    • Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013