Show simple item record

dc.contributor.advisorΑναστασιάδου, Σοφία
dc.contributor.authorΧαρίσης, Γεράσιμος
dc.contributor.otherCharisis, Gerasimos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-02-19T06:54:45Z
dc.date.available2020-02-19T06:54:45Z
dc.date.copyright2020-02-18
dc.date.issued2019-12
dc.identifier.otherMBA/2019/00750el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4423
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία θα ακολουθήσει μία βασική δομή η οποία ξεκινά με την ανασκόπηση των κυριότερων σημείων της συναισθηματικής νοημοσύνης. Αρχικά, προσδιορίζονται εννοιολογικά οι έννοιες και πραγματοποιείται μία ιστορική αναδρομή. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα σημαντικότερα θεωρητικά μοντέλα και διάσταση της συναισθηματικής νοημοσύνης. Στο δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας γίνεται μία ανασκόπηση της έννοιας του management παράλληλα με τις έννοιες της συναισθηματικής νοημοσύνης. Εξετάζεται το management και οι θεωρίες του και στη συνέχεια αναλύεται η ηγεσία στο δημόσιο τομέα και ο ρόλος των δημοσίων μάνατζερ συγκριτικά με αυτούς των δημοσίων ηγετών. Το τελευταίο μέρος της εργασίας δηλαδή το ερευνητικό κομμάτι χρησιμοποιείται για να διερευνήσει τη σχέση που μπορεί να παρουσιάζει το επίπεδο συναισθηματικής νοημοσύνης, όπως αξιολογείται από τους ίδιους τους υπαλλήλους της υπηρεσίας συγκριτικά με την αξιολόγηση των υπηρεσιών από τους πελάτες της υπηρεσίας.el_GR
dc.format.extent109 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣυναισθηματική νοημοσύνηel_GR
dc.subjectEmotional intelligenceel_GR
dc.subjectΣυναισθηματική νοημοσύνη -- Managementel_GR
dc.titleΣυναισθηματική νοημοσύνη και σύγχρονο management: Μελέτη περίπτωσης δημόσιας υπηρεσίας (ΔΟΥ) Νομού Φλώριναςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis work will follow a basic structure that begins with a review of the main points of emotional intelligence. Initially, the concepts are conceptually defined and a historical background is made. The following are the most important theoretical models and dimension of emotional intelligence. In the second chapter of the work, the concept of management is reviewed along with the concepts of emotional intelligence. It examines management and its theories and then analyzes leadership in the public sector and the role of public managers compared to those of public leaders. The last part of the work, namely the research piece, is used to investigate the relationship that emotional intelligence can present, as assessed by service employees themselves compared to service evaluation by service customers.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record