Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Τραπεζική Χρηματοοικονομική (ΕΛΛ) / Banking and Finance (in Greek)
  6. Εταιρική κοινωνική ευθύνη με έμφαση σε δράσεις πολιτιστικής χορηγίας: Μελέτη περίπτωσης στην Τράπεζα Πειραιώς
 
  • Details
Options

Εταιρική κοινωνική ευθύνη με έμφαση σε δράσεις πολιτιστικής χορηγίας: Μελέτη περίπτωσης στην Τράπεζα Πειραιώς

Author(s)
Συκοβαρίδου, Αρίστη
Date Issued
2015-07-17
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Ο θεσμός της χορηγίας αντιπροσωπεύει σήμερα έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους του Μάρκετινγκ αποτελώντας μία σημαντική επικοινωνιακή δραστηριότητα για τις επιχειρήσεις στα πλαίσια των δημοσίων σχέσεων. Με γνώμονα την προαγωγή του επιχειρηματικού και του κοινού συμφέροντος, η χορηγία αποτελεί κοινωνική προσφορά με αντιστάθμισμά της τη συλλογική αναγνώριση και την επένδυση στην εταιρική κοινωνική ευθύνη με αντάλλαγμα την εικόνα της εταιρείας ως «ενεργού συλλογικού πολίτη». Στην Ελλάδα, αναπτύσσεται σημαντικά τα τελευταία χρόνια μια ιδιαίτερη μορφή χορηγίας, η πολιτιστική, που θεσπίστηκε μόλις το 2007 με το νόμο 3525/2007. Σκοπός της είναι η χρηματοδότηση πολιτιστικών γεγονότων και εκδηλώσεων σχετικών με τις τέχνες και τα γράμματα από ιδιωτικούς φορείς. Οι επιχειρήσεις μέσω της πολιτιστικής χορηγίας προσπαθούν να προάγουν την εταιρική κοινωνική τους ευθύνη και να δημιουργήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστικών επιχειρήσεων του κλάδου τους. Η δευτερογενής έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην τράπεζα Πειραιώς, και ειδικότερα στο Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς (ΠΙΟΠ), έδειξε ότι πραγματοποιείται μια οργανωμένη και αξιόλογη προσπάθεια εκ μέρους της τράπεζας σχετικά με χορηγικές και άλλες δράσεις κοινωνικής υπευθυνότητας. Ωστόσο, η πρωτογενής έρευνα σε πελάτες της τράπεζας σε επαρχιακούς κυρίως νομούς έδειξε ότι οι πελάτες σε αρκετές περιπτώσεις δεν αντιλαμβάνονται ή διαφωνούν ότι η τράπεζα συμβάλλει στην οικονομική και κοινωνική ευημερία της τοπικής κοινωνίας και της χώρας γενικότερα. Αυτό μπορεί να οφείλεται στην έλλειψη γνώσης των σχετικών δράσεων. Συνεπώς, αναδύεται η επιτακτική ανάγκη για την τράπεζα να επικοινωνήσει εντονότερα, σε μεγαλύτερη γεωγραφική κλίμακα και πιο αποτελεσματικά τις εξεταζόμενες δράσεις, προκειμένου να γίνουν αντιληπτές από μεγαλύτερο μέρος των συναλλασσόμενων με αυτή.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
68 σ. εικ., 30 εκ.
Subjects

Εταιρική κοινωνική ευ...

Corporate social resp...

Εταιρική κοινωνική ευ...

Corporate social resp...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΤΡΑ-ΧΡΗ-2015-00200.pdf

Size

685.55 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):159699a40974d4b0ac0aa493b49170e7

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly