Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η αξία των πελατών

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2019-00746.pdf (934.6Kb)
    Ημερομηνία
    2019-12
    Συγγραφέας
    Τσιλεδάκη, Νεκταρία
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η διεθνής ακαδημαϊκή βιβλιογραφία στο θέμα της δημιουργίας αξίας για τον πελάτη είναι ιδιαίτερα εκτεταμένη γιατί η δημιουργία αξίας θεωρείται ως η βάση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Ο ανταγωνισμός πλέον είναι παγκόσμιος και προκειμένου οι παραγωγοί να αποφύγουν τον πόλεμο τιμών αναζητούν διαφορετικούς τρόπους για να διαφοροποιηθούν. Ένας από αυτούς τους τρόπους είναι η δημιουργία αξίας μέσω διαφορετικών προσεγγίσεων πώλησης οι οποίες εστιάζουν στην παροχή αξίας. Ένα πρόβλημα ωστόσο της μέτρησης της αξίας είναι η αδυναμία ποσοτικοποίησης και μέτρησής της. Τα προγράμματα αφοσίωσης των πελατών αποτελούν έναν τρόπο, ο οποίος και αναλύεται στην παρούσα εργασία, ωστόσο δεν επαρκεί. Στην παρούσα εργασία αναλύεται η αξία του πελάτη όπως και οι σχετικές θεωρίες του Linn και του Kotler, η συν-δημιουργία αξίας, οι διαστάσεις και η διαχείριση της αξίας, η ικανοποίηση του πελάτη ως αποτέλεσμα της δημιουργίας αξίας αλλά και τη σχέση μεταξύ της πίστης, κύρους του πελάτη και προγραμμάτων αφοσίωσης. Το αποτέλεσμα είναι αφενός να γίνει μία ολοκληρωμένη ανάλυση της αξίας του πελάτη αλλά και να παρουσιασθούν μέθοδοι όπως τα προγράμματα αφοσίωσης τα οποία επαυξάνουν τα οφέλη που αποκομίζει ο πελάτης από το προϊόν ή την υπηρεσία. Η εργασία τονίζει επίσης τη σημασία της ικανοποίησης του εσωτερικού πελάτη όπως είναι ο εργαζόμενος για την παροχή αξίας στον εξωτερικό πελάτη.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4414
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013