Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπούρας, Χρήστος
dc.contributor.authorΒολίκα, Διονυσία
dc.contributor.otherVolika, Dionysia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-02-19T06:52:47Z
dc.date.available2020-02-19T06:52:47Z
dc.date.copyright2020-02-18
dc.date.issued2019-12
dc.identifier.otherMBA/2019/00745el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4413
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟι εποχές αλλάζουν, η κοινωνία μεταβάλλεται, η τεχνολογία εξαπλώνεται… Προς το χειρότερο για τους απαισιόδοξους, προς το καλύτερο για αυτούς που θέλουν να οραματίζονται το μέλλον πιο θετικά. Το σημαντικότερο είναι να συμβαδίζουμε με το περιβάλλον και να εξελισσόμαστε προς το καλύτερο κάθε φορά, γιατί η στασιμότητα και η αδράνεια είναι αυτή που οδηγεί σε τέλμα και όχι η αλλαγή. Έτσι και η επιστήμη του Marketing, αλλάζει και εξελίσσεται προκειμένου να συμβαδίσει με την εποχή. Ένα νέο παρακλάδι ξεφυτρώνει, το Digital Marketing, και άλλο ένα, το Social Network Media, και άλλο ένα, το Mobile Marketing, και άλλο ένα και άλλο ένα, μέχρι να συνθέσουν το πάζλ της επιβίωσης για τις επιχειρήσεις σε αυτό το τόσο ευμετάβλητο περιβάλλον, με μοναδικό στόχο την ανάπτυξη νέων αγορών και τη δημιουργία πωλήσεων. Με την παρούσα, χωρισμένη σε 4 μέρη, επιχειρήσαμε αρχικά να θυμίσουμε το παραδοσιακό μίγμα Marketing, και πως τα τελευταία χρόνια το Marketing έγινε Content Marketing, τα 4Ps έγιναν 4Εs και η αύξηση πωλήσεων έγινε αύξηση του lead generation και επίλυση προβλημάτων του δυνητικού πελάτη. Στη συνέχεια και δεύτερο μέρος της μεταπτυχιακής διατριβής, καταγράψαμε τα πιο δημοφιλή Social Network Media και παρουσιάσαμε τις δυνατότητες διαφημιστικής προβολής για την κάθε πλατφόρμα. Η τρίτη ενότητα περιλαμβάνει μια μελέτη περίπτωσης, ένα case study για τη φαρμακευτική εταιρεία Medhel, η οποία στην περίοδο κρίσης πωλήθηκε και λίγα χρόνια μετά επαναλειτουργεί, δίνοντας μεγάλη έμφαση στο Digital & Social Media Marketing. Καταστρώσαμε ένα Digital Marketing Plan και προτείναμε τα κατάλληλα digital tools για την επιτυχημένη εφαρμογή στης στρατηγικής. Στο τέταρτο και τελευταίο μέρος εκπονήσαμε μια έρευνα με σκοπό να αντιληφθούμε το μέγεθος της χρήσης των Social Media καθώς και τον βαθμό που επιδρούν στην αγοραστική απόφαση των χρηστών. Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσίασαν κάποια ειδικά χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς καταναλωτών που προέκυψαν από την έρευνα, για προϊόντα ευρείας χρήσης που πωλούνται αποκλειστικά από το φαρμακείο.el_GR
dc.format.extent85 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectDigital marketingel_GR
dc.subjectSocial network mediael_GR
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκel_GR
dc.title"Social network media και marketing": Μια μελέτη περίπτωσηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractTimes change, society changes, technology expands… For the pessimists, this is a change to the worse; for those who wish to envision a better future, this is a positive change. What is important, though, is to keep up with the surroundings and constantly evolve, as it is inertia that leads to stagnation and not change. In the same way, Marketing changes and evolves in order to keep up with today. A new branch appears, Digital Marketing, and another one, Social Network Media, and another one, Mobile Marketing, and so on, helping businesses survive in such a volatile environment and aiming at developing new markets and creating sales. This dissertation, which consists of 4 parts, initially attempts to address the traditional Marketing mixture and present how Marketing has recently become Content Marketing, the 4Ps have become 4Εs and how sales increase has become lead generation increase solving problems for the potential client. The second part of the dissertation lists the most popular Social Network Media and presents the advertising potential of each platform. The third part addresses the case study of the Medhel pharmaceutical company, which was sold during the crisis and a few years later, is working again mainly focusing on Digital & Social Media Marketing. A Digital Marketing Plan is developed and the appropriate digital tools for a successful strategy implementation are proposed. The fourth and final part features a survey aiming at depicting the extent of Social Media usage and their impact on the users’ buying decision. Certain special characteristics of consumer behavior, which resulted from the survey and are associated with consumer goods exclusively sold at drugstores, are particularly interesting.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record