Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΕΤ)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΕΤ)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    "Social network media και marketing": Μια μελέτη περίπτωσης

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2019-00745.pdf (1.786Mb)
    Date
    2019-12
    Author
    Βολίκα, Διονυσία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Οι εποχές αλλάζουν, η κοινωνία μεταβάλλεται, η τεχνολογία εξαπλώνεται… Προς το χειρότερο για τους απαισιόδοξους, προς το καλύτερο για αυτούς που θέλουν να οραματίζονται το μέλλον πιο θετικά. Το σημαντικότερο είναι να συμβαδίζουμε με το περιβάλλον και να εξελισσόμαστε προς το καλύτερο κάθε φορά, γιατί η στασιμότητα και η αδράνεια είναι αυτή που οδηγεί σε τέλμα και όχι η αλλαγή. Έτσι και η επιστήμη του Marketing, αλλάζει και εξελίσσεται προκειμένου να συμβαδίσει με την εποχή. Ένα νέο παρακλάδι ξεφυτρώνει, το Digital Marketing, και άλλο ένα, το Social Network Media, και άλλο ένα, το Mobile Marketing, και άλλο ένα και άλλο ένα, μέχρι να συνθέσουν το πάζλ της επιβίωσης για τις επιχειρήσεις σε αυτό το τόσο ευμετάβλητο περιβάλλον, με μοναδικό στόχο την ανάπτυξη νέων αγορών και τη δημιουργία πωλήσεων. Με την παρούσα, χωρισμένη σε 4 μέρη, επιχειρήσαμε αρχικά να θυμίσουμε το παραδοσιακό μίγμα Marketing, και πως τα τελευταία χρόνια το Marketing έγινε Content Marketing, τα 4Ps έγιναν 4Εs και η αύξηση πωλήσεων έγινε αύξηση του lead generation και επίλυση προβλημάτων του δυνητικού πελάτη. Στη συνέχεια και δεύτερο μέρος της μεταπτυχιακής διατριβής, καταγράψαμε τα πιο δημοφιλή Social Network Media και παρουσιάσαμε τις δυνατότητες διαφημιστικής προβολής για την κάθε πλατφόρμα. Η τρίτη ενότητα περιλαμβάνει μια μελέτη περίπτωσης, ένα case study για τη φαρμακευτική εταιρεία Medhel, η οποία στην περίοδο κρίσης πωλήθηκε και λίγα χρόνια μετά επαναλειτουργεί, δίνοντας μεγάλη έμφαση στο Digital & Social Media Marketing. Καταστρώσαμε ένα Digital Marketing Plan και προτείναμε τα κατάλληλα digital tools για την επιτυχημένη εφαρμογή στης στρατηγικής. Στο τέταρτο και τελευταίο μέρος εκπονήσαμε μια έρευνα με σκοπό να αντιληφθούμε το μέγεθος της χρήσης των Social Media καθώς και τον βαθμό που επιδρούν στην αγοραστική απόφαση των χρηστών. Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσίασαν κάποια ειδικά χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς καταναλωτών που προέκυψαν από την έρευνα, για προϊόντα ευρείας χρήσης που πωλούνται αποκλειστικά από το φαρμακείο.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4413
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΕΤ)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013