Search
Now showing items 1-10 of 94
Εκπόνηση μελέτης για την δημιουργία εθνικού σχεδίου εξαγωγών και η δημιουργία οργανισμού προώθησης εξαγωγών που να έχει ως αποστολή την προώθηση εξαγωγών κυπριακών προϊόντων και υπηρεσιών στη διεθνή αγορά
(2013-08-01)
Σήμερα το κύριο χαρακτηριστικό της κυπριακής οικονομίας είναι η εσωστρέφεια. H οικονομία δεν απέκτησε εξωστρεφή προσανατολισμό με αποτέλεσμα να παρουσιάζει διαρκές και μόνιμο εμπορικό έλλειμμα. Στην παρούσα φάση το εμπόριο ...
Μάρκετινγκ δημόσιων νοσοκομείων η ικανοποίηση των ασθενών στην ανάπτυξη του μάρκετινγκ υπηρεσιών υγείας
(2013-07-17)
Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται στη χώρα μας έντονο ενδιαφέρον σχετικά με τη μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των ασθενών από τις υπηρεσίες υγείας με αποτέλεσμα, ολοένα και περισσότερα νοσηλευτικά ιδρύματα να στρέφουν το ...
Έρευνα ικανοποίησης πελατών τηλεπικοινωνιακών παροχών
(2013-08-01)
Στην παρούσα έρευνα γίνεται διερεύνηση ποιοι παράγοντες προσδιορίζουν την ικανοποίηση των πελατών τηλεπικοινωνιακών παρόχων στην Ελλάδα και ποιες είναι οι συνέπειες στην ικανοποίηση των πελατών. Για τον σκοπό αυτό προτείνεται ...
Ο ρόλος του στυλ ηγεσίας στη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(2013-07-30)
Η παρούσα διατριβή επιχειρεί τη διερεύνηση του ρόλου που έχει το στυλ Ηγεσίας στη δημιουργία του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στις σύγχρονες ελληνικές επιχειρήσεις. Τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα στα οποία ανταποκρίνεται ...
Οι προοπτικές που διανοίγονται για το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΑΠΚΥ) ως ίδρυμα τριτοβάθμιας, ανοικτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στον 21ο αιώνα. (Με βάση τις απόψεις της διοίκησης, της διοικούσας επιτροπής και των μεταπτυχιακών φοιτητών του MBA του ΑΠΚΥ)
(2013-07-25)
Η εργασία αυτή χρησιμοποιεί ως μελέτη περίπτωσης το μεταπτυχιακό πρόγραμμα MBA- Διοίκηση Επιχειρήσεων 2012-2013 (στη Λευκωσία και στη Λεμεσό μόνο) που προσφέρει το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΑΠΚΥ) και προσπαθεί να ...
Διοίκηση ολικής ποιότητας στην ναυτιλία
(2013-08-28)
Εισαγωγή: Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) αποτελεί ένα σύγχρονο εργαλείο συνεχούς βελτίωσης, αξιολόγησης, μέτρησης, διαχείρισης και διασφάλισης της ποιότητας των σύγχρονων επιχειρήσεων, επιφέροντας σημαντικά οφέλη σε όλα ...
Αποτελεσματική διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού μέσα απο υγιείς εργασιακές σχέσεις
(2013-08-01)
Η Συνδικαλιστική πυκνότητα άγγιξε κατά καιρούς στην Κύπρο αρκετά υψηλά ποσοστά. Από τη δεκαετία του ’40 και μετά, οπόταν και οργανώθηκαν ουσιαστικά ομοιοεπαγγελματικές συντεχνίες, οι Κύπριοι εργαζόμενοι ανέπτυξαν μια ...
Η επαγγελματική ικανοποίηση και το εργασιακό άγχος των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(2013-08-28)
Οι εκπαιδευτικοί αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο ενός επιτυχημένου εκπαιδευτικού συστήματος. Για να αναπτυχθεί ένα επιτυχημένο σύστημα πρέπει να γίνει κατανόηση του παράγοντα που συνδέεται με την απόδοση των εκπαιδευτικών, ...
Ποιότητα εσωτερικής επικοινωνίας σε δημόσιους οργανισμούς: Εμπειρική ανάλυση για πανεπιστήμιο Κρήτης
(2013-07-30)
Η εσωτερική επικοινωνία αποτελεί τη διαδικασία που είναι υπεύθυνη για την
αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων ενός οργανισμού. Η σημασία
της εσωτερικής επικοινωνίας για την αφοσίωση και την εργασιακή ...
Το μάρκετινγκ στο εσωτερικό της επιχείρησης και ο προσανατολισμός της στην αγορά-Η ικανότητα της επιχείρησης να δημιουργήσει αξία για τον καταναλωτή
(2013-08-28)
Μέχρι πρόσφατα υπήρχε ταύτιση της έννοια του μάρκετινγκ υπηρεσιών και του μάρκετινγκ προϊόντων. Στην πραγματικότητα, ωστόσο, το μάρκετινγκ των υπηρεσιών διαφέρει και αυτό οφείλεται στη φύση των υπηρεσιών οι οποίες ...