Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Subject 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Subject
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Subject
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Subject "Στρατηγικές μάρκετινγκ"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z
    • Α
    • Β
    • Γ
    • Δ
    • Ε
    • Ζ
    • Η
    • Θ
    • Ι
    • Κ
    • Λ
    • Μ
    • Ν
    • Ξ
    • Ο
    • Π
    • Ρ
    • Σ
    • Τ
    • Υ
    • Φ
    • Χ
    • Ψ
    • Ω

    Sort by:

    Order:

    Results:

    Now showing items 1-14 of 14

    • title
    • issue date
    • submit date
    • issue number
    • ascending
    • descending
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • Thumbnail

      Market expansion strategies of small and medium-sized enterprises (SMEs) 

      Agathangelou, Maria (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)
      The present thesis aims to research marketing strategies in small and medium-sized enterprises; considering the perspective of the case company, Lumen Lighting LTD. This study aims to examine the impact and value of ...
    • Thumbnail

      Marketing plan. Elea Golf Club 

      Ζηνούλη, Ειρήνη (2015-07-21)
      Στην παρούσα εργασία αρχικά γίνεται αναφορά στη βαρυσήμαντη προσφορά του Τουρισμού στην οικονομία της Κύπρου. Ο Τουρισμός είναι η «ατμομηχανή» της οικονομίας του νησιού και μπορεί να βοηθήσει τον τόπο να ξεπεράσει την ...
    • Thumbnail

      MarketingPlan: Θεωρητικό πλαίσιο και μελέτη περίπτωσης της Sika Hellas ABEE 

      Μάστορη, Ηλέκτρα-Ελευθερία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)
      Η μεταπτυχιακή αυτή διατριβή έχει διττό σκοπό. Από την μία πλευρά γίνεται ανάλυση του τι είναι marketing plan και διερευνάται η σημασία και σημαντικότητα του. Από την άλλη πλευρά, φαίνεται στην πράξη η σημασία της ανάλυσης ...
    • Thumbnail

      Δημιουργία νέου προϊόντος 

      Πέτρου, Ανδρομάχη (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)
      Το διεθνοποιημένο επιχειρησιακό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από μεταβολές και ως εκ τούτου στόχος της επιχείρησης είναι να ανταποκρίνεται και να προσαρμόζεται άμεσα στις αλλαγές και τις προκλήσεις. Οι σύγχρονες συνθήκες ...
    • Thumbnail

      Διερεύνηση και εφαρμογή εργαλείων και τεχνικών σχεδιασμού για το Marketing με σκοπό τη διαμόρφωση επιχειρηματικής στρατηγικής. Η περίπτωση της εταιρίας Ζαριφόπουλος 

      Χουρίδου, Χριστίνα (2017-07-25)
      Ο σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση των εργαλείων και των τεχνικών του μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις του κλάδου παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στην Ελλάδα, και πιο συγκεκριμένα της εταιρίας Ζαριφόπουλος. ...
    • Thumbnail

      Ένα σχέδιο μάρκετινγκ για τη διάδοση της φωτοβολταϊκής τεχνολογίας στην οικιακή αγορά στην Κύπρο 

      Αντωνίου, Παναγιώτης (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-12)
      Σε μια προσπάθεια αντιμετώπισης των αυξανόμενων προκλήσεων της κλιματικής αλλαγής και της εξάρτησης από τις εισαγωγές πετρελαίου, η Κύπρος θα πρέπει να αγκαλιάσει εναλλακτικές τεχνολογίες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, ...
    • Thumbnail

      Εκπόνηση Μάρκετινγκ Plan Offline - Online στρατηγικές. Μελέτη περίπτωσης Media Markt 

      Δημόπουλος, Αντώνιος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)
      Η μελέτη αυτή έρχεται να ρίξει φως σε ένα ζήτημα που απασχολεί το σύνολο των μεγάλων εταιριών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας την περίοδο της κρίσης .«Με τη χρήση ποιων στρατηγικών Marketing μπορεί να αντισταθμιστεί ...
    • Thumbnail

      Εφαρμογή στρατηγικών σύγχρονου μάρκετινγκ στη δημόσια εκπαίδευση 

      Ζένιου, Αιμιλία (2015-07-21)
      Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρείται η μελέτη περίπτωσης εφαρμογής στρατηγικών σύγχρονου Μάρκετινγκ στην Κυπριακή Δημόσια Εκπαίδευση. Αρχικά, θα διερευνηθεί η γνώμη που έχει ο κύπριος εκπαιδευτικός για το ...
    • Thumbnail

      Η διερεύνηση και εφαρμοργή σχεδίου μάρκετινγκ σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Η περίπτωση του Αντιρευματικού Συνδέσμου Κύπρου 

      Αντωνίου, Ελευθερία (2017-07-24)
      Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό στόχο την διερεύνηση της εφαρμογής του μάρκετινγκ από τους Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς κοινωνικών και ανθρωπιστικών Υπηρεσιών στην Κύπρο. Το πρώτο μέρος αναφέρεται στους Μη Κερδοσκοπικούς ...
    • Thumbnail

      Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών με έμφαση στον γαστρονομικό τουρισμό: Η περίπτωση της Θεσσαλονίκης 

      Δελή, Ηλέκτρα (2015-07-22)
      Η παρούσα εργασία αναλύει το φαινόμενο του γαστρονομικού τουρισμού με την χρήση της μελέτης περίπτωσης της Θεσσαλονίκης, μίας πόλης ιδιαίτερα δημοφιλής τόσο στους Ευρωπαίους τουρίστες όσο και παγκοσμίως. Αρχικά, αναλύθηκε ...
    • Thumbnail

      Με ποιό τρόπο η εταιρεία Roha, μπορεί να διαμορφώσει τη στρατηγική εξαγωγικού μάρκετινγκ της, για διείσδυση στις αγορές της Αφρικής 

      Μάγδα, Λοΐζου (2015-09-10)
      Οι εξαγωγές αποτελούν ένα σημαντικό παράγοντα για την ενίσχυση και την επιβίωση μια εταιρείας, κυρίως σε περιόδους οικονομικής κρίσης αφού αποτελούν μια σημαντική πηγή εσόδων για την ίδια την επιχείρηση. Οι εταιρείες στον ...
    • Thumbnail

      Οι στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι εταιρίες για προϊόντα που απευθύνονται σε παιδιά: Πετυγχαίνουν τους στόχους τους; 

      Αυγουστή, Ζωή (2015-07-21)
      Τα παιδιά αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της οικονομίας, αφού ολόκληρες βιομηχανίες κτίζονται γύρω από αυτά. Από πολύ μικρές ηλικίες ακόμη υποσυνείδητα επηρεάζονται από τις διαφημίσεις αλλά και από άλλες τεχνικές ...
    • Thumbnail

      Προκλήσεις και στρατηγικές μάρκετινγκ για την εισαγωγή στην αγορά νέων τεχνολογικών λογισμικών προϊόντων-Μελέτη περίπτωσης 

      Ζάνου, Ευτυχία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-12)
      Σε αυτή την εργασία εξετάζονται οι προκλήσεις μάρκετινγκ που αντιμετωπίζει μία εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Κύπρο (εφεξής εταιρεία), η οποία ανέπτυξε και εμπορεύεται ένα καινοτόμο λογισμικό προϊόν-πλατφόρμα (εφεξής ...
    • Thumbnail

      Το Omni-channel στις λιανικές πωλήσεις. (Omni-channel retailing) 

      Μαράτου, Κωνσταντίνα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
      Ζούμε στην εποχή που η τεχνολογία εξελίσσεται πολύ γρήγορα και οι τάσεις εναλλάσσονται με ραγδαίους ρυθμούς. Για να είναι κανείς επιτυχημένος στον κλάδο που δραστηριοποιείται, θα πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις, τις ...

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013