Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Subject "Μάρκετινγκ επιχειρήσεων"
Now showing items 1-6 of 6
-
Ανάλυση κατασκευαστικού έργου απο οικονομοτεχνική άποψη στο Κατάρ και μελέτη της αγοράς εργασίας στη χώρα αυτή
(2015-09-02)Το επιστημονικό πεδίο στο οποίο ανήκει η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή εργασία είναι η χρηματοοικονομική ανάλυση σε συνδυασμό με ανάλυση μάρκετινγκ. Σκόπος της εργασίας, κατά το πρώτο μέρος, είναι η αξιολόγηση, με τη χρήση ... -
Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ της εταιρείας: Darostel Solar.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό τον σχεδιασμό του μάρκετινγκ της εταιρείας Darostel ltd με έδρα τη Λεμεσό , που δραστηριοποιείται στον κλάδο των φωτοβολταιϊκών εγκαταστάσεων. Μια εταιρεία για ... -
Βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και αύξηση πωλήσεων της ΜΤΝ Κύπρου.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Η ταχύτατη και ευρεία διάδοση της κινητής τηλεφωνίας, του διαδικτύου και οι αλματώδεις και διαρκείς τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα των τηλεπικοινωνιών έχουν φέρει τις επιχειρήσεις παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στο ... -
Διερεύνηση και εφαρμογή εργαλείων και τεχνικών σχεδιασμού για το Marketing με σκοπό τη διαμόρφωση επιχειρηματικής στρατηγικής. Η περίπτωση της εταιρίας Ζαριφόπουλος
(2017-07-25)Ο σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση των εργαλείων και των τεχνικών του μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις του κλάδου παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στην Ελλάδα, και πιο συγκεκριμένα της εταιρίας Ζαριφόπουλος. ... -
Εναλλακτική καλλιέργεια Γκοτζι Μπερι (Goji-Berry) : Κατευθύνσεις για την ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ
(2015-07-21)Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές δείχνουν όλο και περισσότερο ενδιαφέρον για τις λεγόμενες υπερτροφές ή αλλιώς superfoods. Παρόλο που πρόκειται για τροφές που έρχονται από το παρελθόν και υπήρχαν στις ... -
Η επίδραση των social media στο marketing εταιρειών διαφορετικών βιομηχανικών κλάδων στο νομό Αττικής.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να ανακαλύψει την επίδραση των social media στο marketing και κατά προέκταση στη διαφήμιση και τις πελατειακές σχέσεις εταιρειών στο νομό Αττικής. Για το σκοπό αυτό, διενεργήθηκε μια έρευνα ...