Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Subject 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Subject
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Subject
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Subject "Ικανοποίηση πελατών"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z
    • Α
    • Β
    • Γ
    • Δ
    • Ε
    • Ζ
    • Η
    • Θ
    • Ι
    • Κ
    • Λ
    • Μ
    • Ν
    • Ξ
    • Ο
    • Π
    • Ρ
    • Σ
    • Τ
    • Υ
    • Φ
    • Χ
    • Ψ
    • Ω

    Sort by:

    Order:

    Results:

    Now showing items 1-20 of 29

    • title
    • issue date
    • submit date
    • issue number
    • ascending
    • descending
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • Thumbnail

      Αγροτικοί συνεταιρισμοί στο τομέα παραγωγής ελαιόλαδου: Mελέτη περίπτωσης του αγροτικού συνεταιρισμού ελαιοπαραγωγών αστερουσίων 

      Αεράκη, Ειρήνη (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2024-01)
      Η εποχή μας διακρίνεται για την ταχύτητα των αλλαγών, ωστόσο βασικό ζητούμενο για κάθε επιχείρηση που θέλει να ευημερήσει είναι η ικανοποίηση των πελατών της, κατά τρόπο που θα την διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό και θα ...
    • Thumbnail

      Βαθμός ικανοποίησης των πελατών της Ο.Π.Α.Π. Α.Ε. απο τις υπηρεσίες της 

      Μανήσαλη, Ιωάννα (2014-07-11)
      Η εξέλιξη της ικανοποίησης των καταναλωτών στην σύγχρονη κοινωνία είναι πολυδιάστατη και ραγδαίως αναπτυσσόμενη. Σε αυτό το περιβάλλον καλείται πλέον η επιχείρηση να αναπτυχθεί και να δραστηριοποιηθεί. Θα αναπτύξουμε την ...
    • Thumbnail

      Διερεύνηση - Μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης και αφοσίωσης των πελατών στη λιανική τραπεζική σε σχέση με άλλες τράπεζες συνεργασίας. Μελέτη περίπτωσης: Τράπεζα Πειραιώς Α.Ε. 

      Κουγιανού, Δήμητρα (2015-08-31)
      Στα πλαίσια του σύγχρονου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος και της διαφοροποίησης των αγορών όπου ο ανταγωνισμός αυξάνεται και οι πελάτες γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί, καθώς υπάρχει υπερπροσφορά προϊόντων και υπηρεσιών, η ...
    • Thumbnail

      Διερέυνηση της ποιότητας υπηρεσιών, της ικανοποίησης και της πιστότητας των πελατών σε γυμναστήριο 

      Τζιαπούρας, Λάμπρος (2014-07-14)
      Η σύγχρονη διαμόρφωση της οικονομίας και της κοινωνίας γενικότερα, σε συνδυασμό με την συνεχή αύξηση του ανταγωνισμού, απαιτεί την αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών στα γυμναστήρια. Αυτό επιδιώκουμε να επιτύχουμε στην ...
    • Thumbnail

      Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού ξενοδοχειακών μονάδων και βελτιωτικά μέτρα ικανοποίησης προσωπικού. 

      Κουσιάππα, Δανάη (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
      Ο τουρισµός ως επιχειρηµατική δραστηριότητα έχει µεγάλη απήχηση στην οικονοµία σε διεθνές επίπεδο. Οι επιχειρήσεις που είναι σχετικές µε τον τουρισµό και κυρίως οι ξενοδοχειακές προσπαθούν συνεχώς για την διατηρήση µιας ...
    • Thumbnail

      Διοίκηση ολικής ποιότητας στην υπηρεσία αεροναυτικών πληροφοριών - Διερεύνηση της ικανοποίησης των πελατών και των χασμάτων μεταξύ των προδοκιών και των αντιλήψεων τους 

      Λυσάνδρου, Μαργαρίτα (2016-09-29)
      Θέμα της παρακάτω μεταπτυχιακής διατριβής είναι η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, τόσο για τη διατήρηση, όσο και για την αύξηση των πελατών της Υπηρεσίας Αεροναυτικών Πληροφοριών. Παρουσιάζονται θέματα όπως οι προσδοκίες, οι ...
    • Thumbnail

      Έρευνα σχετικά με την ποιότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών στο λιανικό εμπόριο και πως αυτή επηρεάζει την ικανοποίηση και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών που διαμένουν στην Κύπρο 

      Αβραμόπουλος, Σπύρος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-12)
      Αξιοποιώντας την υπάρχουσα βιβλιογραφία για τις κλίμακες μέτρησης της ποιότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών στις ηλεκτρονικές αγορές αυτή η έρευνα υιοθετεί ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μοντέλα αξιολόγησης της ποιότητας των ...
    • Thumbnail

      Ελληνική ασφαλιστική αγορά και συμπεριφορά καταναλωτή ως προς την απόκτηση ασφάλισης αυτοκινήτου 

      Βολωνάκης, Βασίλειος (2015-09-03)
      Στις μέρες μας, η απόκτηση ενός αυτοκινήτου είναι μία σχετικά απλή υπόθεση. Ωστόσο, με την αγορά του αυτοκινήτου, ο ιδιοκτήτης του καλείται να διαχειριστεί μια σειρά από σημαντικούς κινδύνους. Οι κίνδυνοι αυτοί εντάσσονται ...
    • Thumbnail

      Έρευνα ικανοποίησης μελών τοπικού οργανισμού έγγειων βελτιώσεων Β' Ζώνης Μεσσαράς 

      Νικολούδης, Κωνσταντίνος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)
      Η διασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών από ανταποδοτικές υπηρεσίες του Δημόσιου και Ευρύτερου Δημόσιου Τομέα, διασφαλίζουν την ενεργό συμμετοχή των πολιτών σε δράσεις και πολιτικές των φορέων αυτών. Η συμμετοχή αυτή ...
    • Thumbnail

      Έρευνα ικανοποίησης πελατών τηλεπικοινωνιακών παροχών 

      Γιαννακέλλη, Αικατερίνη (2013-08-01)
      Στην παρούσα έρευνα γίνεται διερεύνηση ποιοι παράγοντες προσδιορίζουν την ικανοποίηση των πελατών τηλεπικοινωνιακών παρόχων στην Ελλάδα και ποιες είναι οι συνέπειες στην ικανοποίηση των πελατών. Για τον σκοπό αυτό προτείνεται ...
    • Thumbnail

      Έρευνα ικανοποίησης πελατών: Η περίπτωση των λογιστικών γραφείων 

      Φραγκιαδάκης, Παναγιώτης (2017-08-30)
      Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ασχολείται με το θέμα της ικανοποίησης του πελάτη (λογιστή και πελάτη λογιστικού γραφείου) και δημιουργίας αξίας μέσω της διενέργειας μίας έρευνας μελέτης περίπτωσης στα λογιστικά γραφεία ...
    • Thumbnail

      Έρευνα παροχής ποιοτικών υπηρεσιών στο Συνεργατικό Ταμιευτήριο Εκπαιδευτικών Κύπρου Λτδ. 

      Παναγιώτου, Χρύστια (2015-07-07)
      Η ποιότητα των υπηρεσιών και η ικανοποίηση των πελατών είναι πολύ σημαντικές έννοιες που οι τράπεζες πρέπει να κατανοήσουν, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές στον τραπεζικό κλάδο. Είναι πολύ σημαντικό για τους ...
    • Thumbnail

      Η αξία των πελατών 

      Τσιλεδάκη, Νεκταρία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-12)
      Η διεθνής ακαδημαϊκή βιβλιογραφία στο θέμα της δημιουργίας αξίας για τον πελάτη είναι ιδιαίτερα εκτεταμένη γιατί η δημιουργία αξίας θεωρείται ως η βάση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Ο ανταγωνισμός πλέον είναι παγκόσμιος ...
    • Thumbnail

      Η ικανοποίηση πελατών στις Κυπριακές Αερογραμμές σε περίοδο κρίσης και φιλελευθεροποίησης των αιθέρων 

      Ζαχαρίου-Μανώλη, Δωροθέα (2014-07-21)
      Οι Κυπριακές Αερογραμμές Δημόσια Λ.τ.δ., ο εθνικός αερομεταφορέας της Κύπρου, στα πλαίσια του ανταγωνισμού και λόγω της φιλελευθεροποίησης των αιθέρων, προσπαθούν με κάθε τρόπο να επιβιώσουν. Ένας από τους τρόπους που ...
    • Thumbnail

      Η ικανοποίηση του πελάτη μέσα απο την ανάπτυξη και εφαρμογή του μάρκετινγκ υπηρεσιών. Ποιός ο ρόλος του προσωπικού επαφής; (Διερεύνηση υποθέσεων για τις ξενοδοχειακές βιομηχανίες της Κύπρου) 

      Χατζηπετρή, Αντρούλα (2015-08-21)
      Η Μεταπτυχιακή αυτή διατριβή διεκπεραιώθηκε για την εκπλήρωση των υποχρεώσεων του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης του ΑΠΚΥ. Έχει ως θέμα την «Ικανοποίηση του ...
    • Thumbnail

      Η ικανοποίηση των πελατών του ομίλου G.A.P. Vassilopoulos. Πόσο σημαντική είναι η προσωπική πώληση για την ικανοποίηση των πελατών 

      Πέτρου, Κλειώ (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)
      Η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών είναι πλέον μια σημαντική μέθοδος η οποία εφαρμόζεται σε πολλές επιχειρήσεις με στόχο την βελτίωσή τους και τον εντοπισμό των μειονεκτημάτων. Σκοπό της έρευνας αποτέλεσε η ικανοποίηση ...
    • Thumbnail

      Η πιστότητα και η δέσμευση στην ιδιωτική εκπαίδευση 

      Γκοτσόπουλος, Βασίλειος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)
      Η έρευνά μας είναι η μελέτη περίπτωσης και πραγματοποιήθηκε σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό. Τα ερωτηματολόγια απαντήθηκαν από τους γονείς των παιδιών που φοιτούν στον παιδικό σταθμό. Ο αριθμός των ερωτηματολογίων που ...
    • Thumbnail

      Η ποιότητα παροχής υπηρεσιών στη δια βίου μάθηση "Η περίπτωση διερεύνησης της ποιότητας των υπηρεσιών και ικανοποίησης των πελατών/καταρτιζομένων στο κέντρο δια βίου μάθησης (ΚΕΚ-ΚΨΥ) με την εφαρμογή του εργαλείου "SERVPERF" 

      Ζούκας, Ευθύμιος (2014-07-31)
      Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρείται η ανάδειξη της σημασίας της ποιότητας στον τομέα της δια βίου μάθησης ( υπό την έννοια της θεώρησης του τομέα αυτού ως μια ακόμη μορφή παροχής υπηρεσιών ) συνεπικουρούμενη ...
    • Thumbnail

      Η ποιότητα υπηρεσιών των δημόσιων επιβατικών μεταφορών στην Λευκωσία (ΟΣΕΛ) και ο βαθμός ικανοποίησης των επιβατών 

      Παρμακλή, Στέλλα (2016-07-19)
      Οι Δημόσιες Επιβατικές Μεταφορές έχουν ως στόχο την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, την μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων, την μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και των δυσάρεστων περιβαλλοντικών επιπτώσεων από αυτή. Η ...
    • Thumbnail

      Ικανοποίηση πελατών στην εταιρεία Alumil Cy 

      Παπαναστασίου, Κωνσταντίνος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-04)
      Η ικανοποίηση του πελάτη υπήρξε πάντοτε ο στόχος των επιχειρήσεων αφού η υλοποίηση του στόχου αυτού θα έφερνε αυτόματα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην επιχείρηση το οποίο έχει στρατηγική σημασία. Πλέον στις μέρες μας οι ...
    • «
    • »

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013