Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Subject "Ικανοποίηση πελατών"
Now showing items 1-20 of 29
-
Αγροτικοί συνεταιρισμοί στο τομέα παραγωγής ελαιόλαδου: Mελέτη περίπτωσης του αγροτικού συνεταιρισμού ελαιοπαραγωγών αστερουσίων
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2024-01)Η εποχή μας διακρίνεται για την ταχύτητα των αλλαγών, ωστόσο βασικό ζητούμενο για κάθε επιχείρηση που θέλει να ευημερήσει είναι η ικανοποίηση των πελατών της, κατά τρόπο που θα την διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό και θα ... -
Βαθμός ικανοποίησης των πελατών της Ο.Π.Α.Π. Α.Ε. απο τις υπηρεσίες της
(2014-07-11)Η εξέλιξη της ικανοποίησης των καταναλωτών στην σύγχρονη κοινωνία είναι πολυδιάστατη και ραγδαίως αναπτυσσόμενη. Σε αυτό το περιβάλλον καλείται πλέον η επιχείρηση να αναπτυχθεί και να δραστηριοποιηθεί. Θα αναπτύξουμε την ... -
Διερεύνηση - Μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης και αφοσίωσης των πελατών στη λιανική τραπεζική σε σχέση με άλλες τράπεζες συνεργασίας. Μελέτη περίπτωσης: Τράπεζα Πειραιώς Α.Ε.
(2015-08-31)Στα πλαίσια του σύγχρονου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος και της διαφοροποίησης των αγορών όπου ο ανταγωνισμός αυξάνεται και οι πελάτες γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί, καθώς υπάρχει υπερπροσφορά προϊόντων και υπηρεσιών, η ... -
Διερέυνηση της ποιότητας υπηρεσιών, της ικανοποίησης και της πιστότητας των πελατών σε γυμναστήριο
(2014-07-14)Η σύγχρονη διαμόρφωση της οικονομίας και της κοινωνίας γενικότερα, σε συνδυασμό με την συνεχή αύξηση του ανταγωνισμού, απαιτεί την αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών στα γυμναστήρια. Αυτό επιδιώκουμε να επιτύχουμε στην ... -
Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού ξενοδοχειακών μονάδων και βελτιωτικά μέτρα ικανοποίησης προσωπικού.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Ο τουρισµός ως επιχειρηµατική δραστηριότητα έχει µεγάλη απήχηση στην οικονοµία σε διεθνές επίπεδο. Οι επιχειρήσεις που είναι σχετικές µε τον τουρισµό και κυρίως οι ξενοδοχειακές προσπαθούν συνεχώς για την διατηρήση µιας ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας στην υπηρεσία αεροναυτικών πληροφοριών - Διερεύνηση της ικανοποίησης των πελατών και των χασμάτων μεταξύ των προδοκιών και των αντιλήψεων τους
(2016-09-29)Θέμα της παρακάτω μεταπτυχιακής διατριβής είναι η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, τόσο για τη διατήρηση, όσο και για την αύξηση των πελατών της Υπηρεσίας Αεροναυτικών Πληροφοριών. Παρουσιάζονται θέματα όπως οι προσδοκίες, οι ... -
Έρευνα σχετικά με την ποιότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών στο λιανικό εμπόριο και πως αυτή επηρεάζει την ικανοποίηση και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών που διαμένουν στην Κύπρο
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-12)Αξιοποιώντας την υπάρχουσα βιβλιογραφία για τις κλίμακες μέτρησης της ποιότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών στις ηλεκτρονικές αγορές αυτή η έρευνα υιοθετεί ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μοντέλα αξιολόγησης της ποιότητας των ... -
Ελληνική ασφαλιστική αγορά και συμπεριφορά καταναλωτή ως προς την απόκτηση ασφάλισης αυτοκινήτου
(2015-09-03)Στις μέρες μας, η απόκτηση ενός αυτοκινήτου είναι μία σχετικά απλή υπόθεση. Ωστόσο, με την αγορά του αυτοκινήτου, ο ιδιοκτήτης του καλείται να διαχειριστεί μια σειρά από σημαντικούς κινδύνους. Οι κίνδυνοι αυτοί εντάσσονται ... -
Έρευνα ικανοποίησης μελών τοπικού οργανισμού έγγειων βελτιώσεων Β' Ζώνης Μεσσαράς
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η διασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών από ανταποδοτικές υπηρεσίες του Δημόσιου και Ευρύτερου Δημόσιου Τομέα, διασφαλίζουν την ενεργό συμμετοχή των πολιτών σε δράσεις και πολιτικές των φορέων αυτών. Η συμμετοχή αυτή ... -
Έρευνα ικανοποίησης πελατών τηλεπικοινωνιακών παροχών
(2013-08-01)Στην παρούσα έρευνα γίνεται διερεύνηση ποιοι παράγοντες προσδιορίζουν την ικανοποίηση των πελατών τηλεπικοινωνιακών παρόχων στην Ελλάδα και ποιες είναι οι συνέπειες στην ικανοποίηση των πελατών. Για τον σκοπό αυτό προτείνεται ... -
Έρευνα ικανοποίησης πελατών: Η περίπτωση των λογιστικών γραφείων
(2017-08-30)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ασχολείται με το θέμα της ικανοποίησης του πελάτη (λογιστή και πελάτη λογιστικού γραφείου) και δημιουργίας αξίας μέσω της διενέργειας μίας έρευνας μελέτης περίπτωσης στα λογιστικά γραφεία ... -
Έρευνα παροχής ποιοτικών υπηρεσιών στο Συνεργατικό Ταμιευτήριο Εκπαιδευτικών Κύπρου Λτδ.
(2015-07-07)Η ποιότητα των υπηρεσιών και η ικανοποίηση των πελατών είναι πολύ σημαντικές έννοιες που οι τράπεζες πρέπει να κατανοήσουν, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές στον τραπεζικό κλάδο. Είναι πολύ σημαντικό για τους ... -
Η αξία των πελατών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-12)Η διεθνής ακαδημαϊκή βιβλιογραφία στο θέμα της δημιουργίας αξίας για τον πελάτη είναι ιδιαίτερα εκτεταμένη γιατί η δημιουργία αξίας θεωρείται ως η βάση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Ο ανταγωνισμός πλέον είναι παγκόσμιος ... -
Η ικανοποίηση πελατών στις Κυπριακές Αερογραμμές σε περίοδο κρίσης και φιλελευθεροποίησης των αιθέρων
(2014-07-21)Οι Κυπριακές Αερογραμμές Δημόσια Λ.τ.δ., ο εθνικός αερομεταφορέας της Κύπρου, στα πλαίσια του ανταγωνισμού και λόγω της φιλελευθεροποίησης των αιθέρων, προσπαθούν με κάθε τρόπο να επιβιώσουν. Ένας από τους τρόπους που ... -
Η ικανοποίηση του πελάτη μέσα απο την ανάπτυξη και εφαρμογή του μάρκετινγκ υπηρεσιών. Ποιός ο ρόλος του προσωπικού επαφής; (Διερεύνηση υποθέσεων για τις ξενοδοχειακές βιομηχανίες της Κύπρου)
(2015-08-21)Η Μεταπτυχιακή αυτή διατριβή διεκπεραιώθηκε για την εκπλήρωση των υποχρεώσεων του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης του ΑΠΚΥ. Έχει ως θέμα την «Ικανοποίηση του ... -
Η ικανοποίηση των πελατών του ομίλου G.A.P. Vassilopoulos. Πόσο σημαντική είναι η προσωπική πώληση για την ικανοποίηση των πελατών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών είναι πλέον μια σημαντική μέθοδος η οποία εφαρμόζεται σε πολλές επιχειρήσεις με στόχο την βελτίωσή τους και τον εντοπισμό των μειονεκτημάτων. Σκοπό της έρευνας αποτέλεσε η ικανοποίηση ... -
Η πιστότητα και η δέσμευση στην ιδιωτική εκπαίδευση
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η έρευνά μας είναι η μελέτη περίπτωσης και πραγματοποιήθηκε σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό. Τα ερωτηματολόγια απαντήθηκαν από τους γονείς των παιδιών που φοιτούν στον παιδικό σταθμό. Ο αριθμός των ερωτηματολογίων που ... -
Η ποιότητα παροχής υπηρεσιών στη δια βίου μάθηση "Η περίπτωση διερεύνησης της ποιότητας των υπηρεσιών και ικανοποίησης των πελατών/καταρτιζομένων στο κέντρο δια βίου μάθησης (ΚΕΚ-ΚΨΥ) με την εφαρμογή του εργαλείου "SERVPERF"
(2014-07-31)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρείται η ανάδειξη της σημασίας της ποιότητας στον τομέα της δια βίου μάθησης ( υπό την έννοια της θεώρησης του τομέα αυτού ως μια ακόμη μορφή παροχής υπηρεσιών ) συνεπικουρούμενη ... -
Η ποιότητα υπηρεσιών των δημόσιων επιβατικών μεταφορών στην Λευκωσία (ΟΣΕΛ) και ο βαθμός ικανοποίησης των επιβατών
(2016-07-19)Οι Δημόσιες Επιβατικές Μεταφορές έχουν ως στόχο την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, την μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων, την μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και των δυσάρεστων περιβαλλοντικών επιπτώσεων από αυτή. Η ... -
Ικανοποίηση πελατών στην εταιρεία Alumil Cy
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-04)Η ικανοποίηση του πελάτη υπήρξε πάντοτε ο στόχος των επιχειρήσεων αφού η υλοποίηση του στόχου αυτού θα έφερνε αυτόματα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην επιχείρηση το οποίο έχει στρατηγική σημασία. Πλέον στις μέρες μας οι ...