Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Subject 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Subject
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Subject
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Subject "Διαδικτυακό μάρκετινγκ"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z
    • Α
    • Β
    • Γ
    • Δ
    • Ε
    • Ζ
    • Η
    • Θ
    • Ι
    • Κ
    • Λ
    • Μ
    • Ν
    • Ξ
    • Ο
    • Π
    • Ρ
    • Σ
    • Τ
    • Υ
    • Φ
    • Χ
    • Ψ
    • Ω

    Sort by:

    Order:

    Results:

    Now showing items 1-7 of 7

    • title
    • issue date
    • submit date
    • issue number
    • ascending
    • descending
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • Thumbnail

      E-Marketing plan of travel agencies in 21st century: A case study of Let' s Go Tours 

      Panayiotou, Anna (2017-08-28)
      Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, φαίνεται ότι οι τεχνολογικές εξελίξεις δεν άφησαν ανεπηρέαστη ούτε την τουριστική βιομηχανία. Ο παραδοσιακός τρόπος λειτουργίας των ταξιδιωτικών πρακτορείων μετακυλύει στην ανάγκη ...
    • Thumbnail

      Ανάλυση της στάσης και της συμπεριφοράς των Κυπρίων καταναλωτών απέναντι στη διαδικτυακή διαφήμιση 

      Ασπρομάλλη, 'Ελενα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)
      Στις μέρες μας οι τεχνολογικές εξελίξεις είναι ραγδαίες όπως ραγδαία είναι και η χρήση των νέων τεχνολογιών για διαφημιστικούς σκοπούς. Γι’ αυτό η όλο αυξανόμενη χρήση των διαφημίσεων, οι οποίες βασίζονται στις νέες ...
    • Thumbnail

      Δικτυακό μάρκετινγκ 

      Κωνσταντίνα, Μπούμπα (2014-09-01)
      Το internet marketing αποτελεί ένα από τα εργαλεία που έχει ο σύγχρονος μάρκετερ στα χέρια του. Πρόκειται για μια μέθοδο που είναι καινούργια, αλλά στηρίζεται σε παλιές λογικές, ισχυροποίησε την εμφάνισή της κυρίως στο ...
    • Thumbnail

      Η καταναλωτική συμπεριφορά του Κύπριου e-καταναλωτή 

      Κούτρα, Φωτεινή (2016-03-16)
      Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να δημιουργηθεί το προφίλ του Κύπριου eΚαταναλωτή. Δηλαδή μέσα από την παρούσα έρευνα προσδοκούμε στην καλύτερη κατανόηση του Κύπριου καταναλωτή μέσα από το διαδίκτυο και παράλληλα στον ...
    • Thumbnail

      Η χρήση του διαδικτυακού μάρκετινγκ απο επιχειρήσεις στην Κύπρο 

      Κυριάκου Γρηγόρη, Αθηνά (2014-07-24)
      Στη σημερινή εποχή όπου το διαδίκτυο είναι μέρος της καθημερινής ζωής του κάθε ανθρώπου θα ήταν περίεργο να μην εμφανιστούν και νέες διαστάσεις στο Μάρκετινγκ. Το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ είναι μια από αυτές και όλο και ...
    • Thumbnail

      Ηλεκτρονικό εμπόριο. Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Ποιοτική έρευνα - Μελέτη περιπτώσεων (Εννέα ελληνικών διακεκριμένων διαδικτυακών εκστρατειών) e-commerce - e-marketing case studies (Nine greek distinguished web campaigns)- 

      Σβώλου, Πολυξένη (2015-07-21)
      Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ έχουν αλλάξει τις δομές εξουσίας στην αγορά. Τα στοιχεία δείχνουν μια σημαντική μετακύληση των εμπόρων από τις παραδοσιακές τεχνικές σ’ αυτές που επιτάσσει η νέα τεχνολογία, ...
    • Thumbnail

      Το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα 

      Σκαρβελάκης, Βασίλης (2014-09-02)
      Η εργασία ασχολείται με το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα. Το πολιτικό μάρκετινγκ είναι μια έννοια πολύ συζητημένη στην αγγλική βιβλιογραφία αλλά στα ελληνικά υπάρχουν μόνο κάποιες πτυχιακές εργασίες. ...

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013