Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΕΤ) by Title
Now showing items 486-505 of 817
-
Η χρήση των γυναικείων στερεοτύπων στην ελληνική έντυπη διαφήμιση
(2013-07-03)Βασική προϋπόθεση για μια επιτυχημένη και συνάμα αποτελεσματική διαφήμιση αποτελεί η διαδικασία της τμηματοποίησης της αγοράς. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρία ή ο επαγγελματίας διαφημιστής στηριζόμενος στην κατάλληλη τμηματοποίηση ... -
Η χρηματοδότηση μιας μικρομεσαίας επιχείρησης ως επιχειρηματική απόφαση
(2015-08-21)Με την παρούσα εργασία θα επιχειρήσουμε να ερευνήσουμε την κρισιμότητα της χρηματοδότησης για την ανάπτυξη μιας μικρομεσαίας επιχείρησης στη σημερινή συγκυρία, καθώς η οικονομική κρίση επηρέασε τις συνθήκες περιορίζοντας ... -
Η χρηματοδότηση των Κυπριακών μικρομεσαίων επιχειρήσεων και η επίδραση στη λειτουργία και στην ανάπτυξή τους
(2016-07-19)Στόχος αρχικά της παρούσας διατριβής ήταν να βρούμε ποσοτικά πόσες από τις μικρομεσαίες κυπριακές επιχειρήσεις του δείγματος μας χρειάστηκαν να πάρουν κάποιου είδους χρηματοδότηση από το 2013 και μετά όπου είχε ξεσπάσει η ... -
Η χρηματοοικονομική κρίση στην Κύπρο και οι επιπτώσεις στον τομέα των ακινήτων
(2015-09-10)Η Κυπριακή οικονομία μέχρι και το 2010 κατέγραφε μεγάλους ρυθμούς ανάπτυξης και αξιόλογους μακροοικονομικούς δείκτες σε σύγκριση με τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ. Με την έναρξη της διεθνούς οικονομικής κρίσης το 2008, άρχισαν ... -
Η χρησιμότητα των θεμελιωδών λογιστικών μεθόδων και χρηματοοικονομικών δεικτών στην αξιολόγηση των εταιρειών. Μια εμπειρική εφαρμογή σε ελληνικές εταιρείες
(2013-07-03)Σε μια ιδιαιτέρως κρίσιμη για την οικονομία περίοδο, οι ελληνικές επιχειρήσεις μέσα από τις καθημερινές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, προσπαθούν να βρουν τρόπους για να ξεπερνούν τα προβλήματα, με τις λιγότερες γι αυτές ... -
Ηγεσία και διοίκηση δημόσιων οργανισμών. Μελέτη περίπτωσης Υπουργείου Οικονομικών
(2017-08-30)Στο πρώτο μέρος και στο κεφ. 1, παρουσιάζεται το οργανόγραμμα και η δομή του Ελληνικού Υπουργείου Οικονομικών. Μέρος του οργανογράμματος είναι και η Γ.Γ.Δ.Ε., ( από 1/1/2017 Α.Α.Δ.Ε.) , όπου και εκεί περισσότερο εστιάζεται ... -
Ηγεσία και παραγωγικότητα: Τι παρακινεί τους υπαλλήλους; Σύγκριση δυο πολυεθνικών επιχειρήσεων στην Κύπρο
(2016-09-06)Η παρούσα μελέτη εξετάζει την επίδραση που έχει στην παραγωγικότητα και στην αποδοτικότητα των εργαζομένων η εφαρμογή της ηγεσίας και της παρακίνησης. Τα άτομα που αποτελούν την ηγεσία μιας επιχείρησης, ο τρόπος διαχείρισης ... -
Ηγεσία σε οργανισμούς
(2017-07-25)Η ηγεσία στη σύγχρονη εποχή αποτελεί τον πυρήνα και το πνεύμα των οργανώσεων. Η κατηγορία αυτή εργαζομένων είναι επιφορτισμένη όχι μόνο να διαχειρίζεται τις υποθέσεις ενός οργανισμού, αλλά επίσης να επικοινωνεί πρόσωπο με ... -
Ηγεσία στις ένοπλες δυνάμεις-Ανάπτυξη μοντέλου στρατιωτικής Ηγεσίας και ερευνητική εφαρμογή του στην εθνική φρουρά
(2014-07-31)Η ηγεσία αποτελεί τον πιο σημαντικό παράγοντα για την όποια επιτυχία, οπουδήποτε, οποτεδήποτε και σε όλες τις εκφάνσεις των ανθρώπινων δραστηριοτήτων. Εξίσου σημαντική και καθοριστική είναι η συμβολή και σημασία της στις ... -
-
Ηγετικές ικανότητες των στελεχών της Εθνικής Φρουράς
(2015-07-21)Το οικοδόμημα των Ενόπλων Δυνάμεων στηρίζεται στα στελέχη, αξιωματικούς και υπαξιωματικούς, όλων των Κλάδων, όλων των Όπλων, Σωμάτων ή ειδικοτήτων και όλων των κατηγοριών ως θεματοφύλακες της άμυνας της χώρας, αποτελώντας ... -
Ηλεκτρική παραγωγή στην Κύπρο. Υφιστάμενη κατάσταση και σενάρια μελλοντικής εξέλιξης
(2016-09-12)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει τίτλο «Ηλεκτρική Παραγωγή στην Κύπρο. Υφιστάμενη Κατάσταση και Σενάρια Μελλοντικής Εξέλιξης». Στις σελίδες της ο αναγνώστης μπορεί να βρει πληροφορίες οι οποίες αναφέρονται στο ηλεκτρικό ... -
Ηλεκτρονικά εργαλεία δημοσίων συμβάσεων.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση της ανταπόκρισης των χρηστών στα εργαλεία δημοσίων συμβάσεων που ετοιμάστηκαν από την Αρμόδια Αρχή, αλλά και της επικρατούσας αντίληψης για την εφαρμογή της νομοθεσίας περί ... -
Ηλεκτρονικές συναλλαγές (υπηρεσίες) με το Ελληνικό Δημόσιο και η αποδοχή και προτίμηση τους απο τους πολίτες. Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν αυτή την αποδοχή
(2014-07-31)Ο κύριος σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να προσδιοριστεί ο βαθμός αποδοχής της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης (ηλεκτρονικές συναλλαγές με το δημόσιο), από τους πολίτες στην Ελλάδα. Οι συναλλακτικές αλληλεπιδράσεις μεταξύ ... -
Ηλεκτρονική διακυβέρνηση και τοπική αυτοδιοίκηση στις κοινότητες της ελεύθερης επαρχίας Αμμοχώστου
(2016-09-06)Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση είναι αναμφίβολα το σύγχρονο εργαλείο διοίκησης, η εξάπλωση του οποίου έχει εισβάλει σε διεθνείς και τοπικούς οργανισμούς, κράτη και δήμους, σε κάθε γωνιά του σύγχρονου κόσμου. Παρόλο που με τον ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο & τουρισμός-μελέτη ξενοδοχείων 4 και 5 αστέρων στους Νομούς Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής και Πιερίας
(2016-09-13)Η ανάπτυξη των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών έχουν αλλάξει καθοριστικά την επικοινωνία μεταξύ των επιχειρήσεων και των καταναλωτών καθώς τον τρόπο που πραγματοποιείται το εμπόριο αγαθών και υπηρεσιών και οι ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικό μάρκετινγκ μελέτη περίπτωσης: Οργανισμού Κώστα Παπαέλληνα
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Η συνεχείς ανάπτυξη της τεχνολογίας αποτελεί πρόκληση για τις επιχειρήσεις που είχε σαν αποτέλεσμα την δημιουργία της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στην παρούσα διατριβή κληθήκαμε να απαντήσουμε αν οι κυπριακές ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο και κερδοφορία
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020)Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί μια σύγχρονη μορφή της αγοράς που μέσω της ραγδαίας εξέλιξης της τεχνολογίας έχει επεκταθεί σε όλο τον κόσμο ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές, εκμηδενίζοντας τις όποιες αποστάσεις ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Ποιοτική έρευνα - Μελέτη περιπτώσεων (Εννέα ελληνικών διακεκριμένων διαδικτυακών εκστρατειών) e-commerce - e-marketing case studies (Nine greek distinguished web campaigns)-
(2015-07-21)Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ έχουν αλλάξει τις δομές εξουσίας στην αγορά. Τα στοιχεία δείχνουν μια σημαντική μετακύληση των εμπόρων από τις παραδοσιακές τεχνικές σ’ αυτές που επιτάσσει η νέα τεχνολογία, ... -
Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Νέες τεχνολοιγίες και προοπτική ανάπτυξης τους στην Κύπρο.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Με την αυξανόμενη χρήση των ψηφιακών μέσων από τους καταναλωτές, περισσότερες εταιρίες χρησιμοποιούν το ψηφιακό μάρκετινγκ για να φτάσουν στις αγορές-στόχους τους. Σκοπός αυτής της μεταπτυχιακής διατριβής είναι να εξετάσει ...