Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Subject "Brand Equity"
Now showing items 1-1 of 1
-
Η σημασία του Brand Equity και οι παράγοντες που επηρεάζουν την καταναλωτική πίστη και ικανοποίηση στον τομέα των τηλεπικοινωνιών. Μελέτη περίπτωσης: Cosmote
(2017-09-05)H παρούσα διατριβή ασχολείται με τη μελέτη περίπτωσης Cosmote, πάροχο τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα εστίασε στον παράγοντα Brand Equity του οργανισμού. Καθώς η ελληνική αγορά στο χώρο των τηλεπικοινωνιών ...