Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Author "Φωτιάδης, Θωμάς"
Now showing items 9-28 of 32
-
Διερεύνηση και εφαρμογή εργαλείων και τεχνικών σχεδιασμού για το Marketing με σκοπό τη διαμόρφωση επιχειρηματικής στρατηγικής. Η περίπτωση της εταιρίας Ζαριφόπουλος
Χουρίδου, Χριστίνα (2017-07-25)Ο σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση των εργαλείων και των τεχνικών του μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις του κλάδου παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στην Ελλάδα, και πιο συγκεκριμένα της εταιρίας Ζαριφόπουλος. ... -
Διερεύνηση νέων τρόπων αποτελεσματικής δημόσιας διοίκησης μέσω της χρήσης διεθνών πρακτικών του μάρκετινγκ υπηρεσιών: Μελέτη περίπτωσης - Εμπορικό επιμελητήριο Ηρακλέιου
Τζανάκη, Αικατερίνη (2016-07-19)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να παρουσιασθεί η υφιστάμενη κατάσταση του Εμπορικού Επιμελητηρίου Ηρακλείου, ως Οργανισμού Δημοσίου Δικαίου, όπως αυτό λειτουργεί σήμερα και στη συνέχεια να διερευνηθεί μέσω ποιων διαδικασιών ... -
Δικτυακή επιχείρηση. Στην περίοδο κρίσης. Μελέτες περίπτωσης.
Πετρίδης, Δημήτριος (2015-07-15)Η παρούσα διπλωματική εργασία περιλαμβάνει ένα θεωρητικό κομμάτι, στο οποίο αναλύονται τόσο γενικές έννοιες σχετικές με το μάρκετινγκ όσο και ειδικές έννοιες που αφορούν τα κοινωνικά δίκτυα αλλά και το δικτυακό ή πολυ-επίπεδο ... -
Εκπόνηση Μάρκετινγκ Plan Offline - Online στρατηγικές. Μελέτη περίπτωσης Media Markt
Δημόπουλος, Αντώνιος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η μελέτη αυτή έρχεται να ρίξει φως σε ένα ζήτημα που απασχολεί το σύνολο των μεγάλων εταιριών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας την περίοδο της κρίσης .«Με τη χρήση ποιων στρατηγικών Marketing μπορεί να αντισταθμιστεί ... -
Εφαρμογή στρατηγικών σύγχρονου μάρκετινγκ στη δημόσια εκπαίδευση
Ζένιου, Αιμιλία (2015-07-21)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρείται η μελέτη περίπτωσης εφαρμογής στρατηγικών σύγχρονου Μάρκετινγκ στην Κυπριακή Δημόσια Εκπαίδευση. Αρχικά, θα διερευνηθεί η γνώμη που έχει ο κύπριος εκπαιδευτικός για το ... -
Η δεξιότητα της συναισθηματικής νοημοσύνης και η δυνατότητα να επηρεαστούν μέσα από την αξιοποίηση της, μετρήσεις απόδοσης αναφορικά με τους πελάτες (customer performance metric). Εμπειρική έρευνα πάνω σε πρωτογενή δεδομένα, τα οποία προέρχονται από την αγορά του λιανικού εμπορίου
Νικολαΐδης, Χαράλαμπος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Σκοπός της μεταπτυχιακής διατριβής, είναι να μελετηθεί η επίδραση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης των ιδιοκτητών, εργαζομένων και πωλητών στο λιανεμπόριο. Είναι μια έρευνα από την πλευρά των ιδιοκτητών, εργαζομένων και ... -
Η εφαρμογή της κλίμακας ESE (Entrepreneurial Self Efficacy) σε δείγμα Ελλήνων επιχειρηματιών και υποψήφιων επιχειρηματιών
Σαΐτη, Ιωάννα (2017-08-29)Διανύουμε μία εποχή, όπου η οικονομική συγκυρία για την χώρα δεν είναι η καλύτερη δυνατή, για τη ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Καθημερινές είναι οι περιπτώσεις όπου νέοι επιχειρηματίες, που ήρθαν αντιμέτωποι με ... -
Η στρατηγική εφαρμογή της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην εργασιακή ικανοποίηση / The strategy of corporate social responsibility in job satisfaction
Λιόλιος, Ιωάννης (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-04)Ως επιχείρηση ορίζουμε ένα νομικό πρόσωπο που έχει ως σκοπό του την επίτευξη κέρδους, ταυτόχρονα και ως ένα νομικό πρόσωπο που δραστηριοποιείται ως προς το κοινωνικό σύνολο αλλά και το περιβάλλον. Δυο έννοιες που αμφότερες, ... -
Η χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ απο τις γαλακτοβιομηχανίες της Κύπρου
Παναγιώτου, Σάββας (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)Η τεχνολογική εξέλιξη έχει επηρεάσει σημαντικά εκτός από διάφορες ανθρώπινες δραστηριότητες και τον κλάδο των γαλακτοκομικών εταιρειών, μέσω νέου είδους μάρκετινγκ, το ψηφιακό μάρκετινγκ. Ο κύριος στόχος της συγκεκριμένη ... -
Η χρήση των γυναικείων στερεοτύπων στην ελληνική έντυπη διαφήμιση
Παπαδοπούλου, Μαρία (2013-07-03)Βασική προϋπόθεση για μια επιτυχημένη και συνάμα αποτελεσματική διαφήμιση αποτελεί η διαδικασία της τμηματοποίησης της αγοράς. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρία ή ο επαγγελματίας διαφημιστής στηριζόμενος στην κατάλληλη τμηματοποίηση ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο & τουρισμός-μελέτη ξενοδοχείων 4 και 5 αστέρων στους Νομούς Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής και Πιερίας
Τσομπανίδου, Αναστασία (2016-09-13)Η ανάπτυξη των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών έχουν αλλάξει καθοριστικά την επικοινωνία μεταξύ των επιχειρήσεων και των καταναλωτών καθώς τον τρόπο που πραγματοποιείται το εμπόριο αγαθών και υπηρεσιών και οι ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Ποιοτική έρευνα - Μελέτη περιπτώσεων (Εννέα ελληνικών διακεκριμένων διαδικτυακών εκστρατειών) e-commerce - e-marketing case studies (Nine greek distinguished web campaigns)-
Σβώλου, Πολυξένη (2015-07-21)Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ έχουν αλλάξει τις δομές εξουσίας στην αγορά. Τα στοιχεία δείχνουν μια σημαντική μετακύληση των εμπόρων από τις παραδοσιακές τεχνικές σ’ αυτές που επιτάσσει η νέα τεχνολογία, ... -
Καπηλικό δέλεαρ και αλεξητήρια θέσμια. Πως επιδρούν στην πρόθεση απόκτησης των καλότεχνων, πλην, απαγορευμένων αγαθών;
Ρόκκου, Αικατερίνη (2015-06-24)Η παρουσίαση της τρέχουσας παραβατικής οικονομικής δραστηριότητας, που συνήθως ορίζουμε ως παραοικονομία, αποτελεί το γενικό μέλημα του πονήματος, καθώς οριοθετεί το ευρύτερο πλαίσιο κατανόησης του ζητήματος που μας ... -
Κριτήρια επιλογής φαρμακευτικών προϊόντων, συγκριτική μελέτη καταναλωτών Ελλάδας-Γαλλίας-Βουλγαρίας
Δημουλά, Μαίρη-Μαρία (2015-07-21)Στην παρούσα διπλωματική εργασία, παρουσιάζεται η προσπάθεια διερεύνησης των παραγόντων εκείνων, που προσδιορίζουν το προφίλ των καταναλωτών στην φαρμακευτική Αγορά. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να προσδιοριστεί ποιος ... -
Μάρκετινγκ δημόσιων νοσοκομείων η ικανοποίηση των ασθενών στην ανάπτυξη του μάρκετινγκ υπηρεσιών υγείας
Στογιαννίδη, Αμαλία (2013-07-17)Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται στη χώρα μας έντονο ενδιαφέρον σχετικά με τη μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των ασθενών από τις υπηρεσίες υγείας με αποτέλεσμα, ολοένα και περισσότερα νοσηλευτικά ιδρύματα να στρέφουν το ... -
Οι προτιμήσεις και καταναλωτική συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή για τα τυροκομικά προϊόντα και ιδιαίτερα για το χαλλούμι
Πολυκάρπου, Ανδρέας (2015-07-17)Η παρούσα εργασία είχε ως στόχο να μελετήσει τις προτιμήσεις και την αγοραστική συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή απέναντι στα τυροκομικά προϊόντα και ιδιαίτερα προς το χαλλούμι. Απώτερος σκοπός είναι να βοηθήσει τις ... -
Παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των φοιτητών σε συνθήκες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Νικολαΐδου, Μυρτώ (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Ο σκοπός αυτής της μελέτης είναι να διερευνήσει και να εντοπίσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των φοιτητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Σε αυτό το πλαίσιο, τα κοινωνικο-δημογραφικά χαρακτηριστικά του ... -
Στρατηγικές Green Marketing και διερεύνηση της εφαρμογής και των αποτελεσμάτων τους από τις επιχειρήσεις
Δίγκας, Κωνσταντίνος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-12)Σκοπός της παρούσας διατριβής ήταν η διερεύνηση των πράσινων στρατηγικών που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις αναφορικά με τη συσκευασία των προϊόντων καθώς και τη στάση των καταναλωτών σε σχέση με την ενσωμάτωση ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ και βελτίωσης ποιότητας σε ξενοδοχειακές μονάδες: Καλές πρακτικές
Τσιότρα, Πηνελόπη (2014-06-27)Εισαγωγή: Η τουριστική βιομηχανία είναι ο κλάδος που επηρεάζει άμεσα την εθνική οικονομία, με τις ξενοδοχειακές μονάδες να αποτελούν το σημαντικότερο κομμάτι της (Βελισσαρίου κ.α., 2000). Οι αλλαγές που έχει επιφέρει η ... -
Συμπεριφορά καταναλωτών και σχέση επιλογής τροφίμων με ποιότητα την περίοδο του Covid-19
Κουνάλης, Γεώργιος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Οι διατροφικές συνήθειες του καταναλωτικού κοινού επηρεάστηκαν από την έλευση και την πάροδο της πανδημίας του Covid-19. Η υγειονομική κρίση κλόνισε την άποψη των καταναλωτών για την ποιότητα των τροφίμων που επιλέγουν και ...