Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Title
Now showing items 725-744 of 1092
-
Μάρκετινγκ ηλεκτρονικών πηγών στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες. Η περίπτωση της βιβλιοθήκης του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου
(2013-08-01)Σε έναν ψηφιακό κόσμο όπου η ποσότητα των πληροφοριών διπλασιάζεται κάθε δύο χρόνια, οι φοιτητές πρέπει να είναι σε θέση να αξιολογήσουν τις ηλεκτρονικές πηγές που τους παρέχονται με σύνεση, και να κατανοήσουν τον τρόπο ... -
Μάρκετινγκ και παροχή υπηρεσιών - μελέτη εθνικού αρχαιολογικού μουσείου
(2015-09-02)Το μάρκετινγκ είναι ένας ευρύς ορισμός και έχει ένα ευρύ φάσμα και πεδία που μπορεί να εφαρμοστεί. Θεμελιώδες σημείο αναφοράς του είναι η συναλλαγή. Οι αρχές και οι μέθοδοι του μπορούν να εφαρμοστούν επωφελώς σε κάθε ... -
Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών με έμφαση στον γαστρονομικό τουρισμό: Η περίπτωση της Θεσσαλονίκης
(2015-07-22)Η παρούσα εργασία αναλύει το φαινόμενο του γαστρονομικού τουρισμού με την χρήση της μελέτης περίπτωσης της Θεσσαλονίκης, μίας πόλης ιδιαίτερα δημοφιλής τόσο στους Ευρωπαίους τουρίστες όσο και παγκοσμίως. Αρχικά, αναλύθηκε ... -
-
Μάρκετινγκ, δημόσιες υπηρεσίες και η περίπτωση των Κ.Ε.Π. Η εξυπηρέτηση των πολιτών ως προϊόν. Δυνατότητες βελτίωσης και δυσχέρειες
(2013-07-03)Αντικείμενο της παρούσας διατριβής αποτελούν οι δυνατότητες εφαρμογής του μάρκετινγκ υπηρεσιών στις δημόσιες υπηρεσίες με ειδικότερη αναφορά στην περίπτωση των Κέντρων Εξυπηρέτησης των Πολιτών ως «παραδείγματος» κατά τη ... -
Με ποιό τρόπο η εταιρεία Roha, μπορεί να διαμορφώσει τη στρατηγική εξαγωγικού μάρκετινγκ της, για διείσδυση στις αγορές της Αφρικής
(2015-09-10)Οι εξαγωγές αποτελούν ένα σημαντικό παράγοντα για την ενίσχυση και την επιβίωση μια εταιρείας, κυρίως σε περιόδους οικονομικής κρίσης αφού αποτελούν μια σημαντική πηγή εσόδων για την ίδια την επιχείρηση. Οι εταιρείες στον ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαφήμιση
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Αναμφίβολα βρισκόμαστε στην εποχή ενός νέου ψηφιακού κόσμου, όπου τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης τείνουν να κυβερνήσουν τον κόσμο, καθώς μετρούν πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες ανά το παγκόσμιο. Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μάρκετινγκ
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στους ανθρώπους να αλληλοεπιδρούν ελεύθερα μεταξύ τους και προσφέρουν πολλαπλές επιλογές για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να προσεγγίσουν και να επικοινωνούν με τους καταναλωτές, ... -
Μέθοδοι παρακίνησης του διοικητικού προσωπικού στον ευρύτερο δημόσιο τομέα της Κύπρου εν καιρώ οικονομικής κρίσης
(2015-09-03)Σκοπός της έρευνας ήταν να αναδείξει τις κατηγορίες κινήτρων/παραγόντων που παρακινούν τους εργαζομένους του ευρύτερου δημόσιου τομέα (ΕΔΤ) ώστε να εργάζονται αποδοτικά μέσα σε συνθήκες οικονομικής κρίσης και να υποδείξει ... -
Μέθοδοι παρακίνησης των εργαζομένων στην Κύπρο και οι επιπτώσεις τους στην εργασιακή ικανοποίηση
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-12)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται το θέμα της παρακίνησης των εργαζομένων ως καίρια λειτουργία της Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων. Καταβλήθηκε προσπάθεια να αποσαφηνιστεί ο ορισμός της παρακίνησης, να διαφανούν οι ... -
Μέθοδοι υπολογισμού κινδύνου χαρτοφυλακίου σε περιβάλλον Excel
(2011-09-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία ξεκινά με την ανάλυση των σημαντικότερων κινδύνων τt:tς αγοράς, για τους οποίους κάθε επιχείρηση πρέπει να είναι ενημερωμένη, προκειμένου να καταφέρει να τους αποφύγει ή να λάβει τα κατάλληλα ... -
Μελέτη οργάνωσης και διοίκησης δημόσιου διεθνούς οργανισμού: Η περίπτωση της ένωσης για τη Μεσόγειο
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Η Διατριβή πραγματεύεται τη σύσταση, οργάνωση και διοίκηση ενός διεθνούς δημόσιου οργανισμού, μιας μορφής διοικητικού μηχανισμού σχετικά άγνωστου, λόγω της περιορισμένης ύπαρξης και διάδρασης του κοινού με τέτοιας μορφής ... -
Μελέτη των αντιλήψεων και της αποδοχής των γενόσημων φαρμάκων στην Κύπρο
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)Η προώθηση των γενόσημων (generics) φαρμάκων είναι μια πολιτική που εφαρμόζεται εδώ και χρόνια στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Στην Κύπρο τα προωθεί το κράτος μέσω του ΓεΣΥ με σκοπό την εξοικονόμηση πόρων. Σκοπός της παρούσας ... -
Μελέτη βιωσιμότητας για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκού πάρκου 150KW στην κοινότητα Δευτεράς στην Λευκωσία
(2013-07-29)Κύριος στόχος της εργασίας αυτής θα είναι η δημιουργία ενός οικονομικού μοντέλου το οποίο θα προβλέπει τη βιωσιμότητα της εγκατάστασης ενός φωτοβολταϊκού πάρκου σε αγροτική περιοχή στην Δευτερά. Δευτερεύον στόχος θα είναι ... -
Μελέτη βιωσιμότητας της εταιρίας ΟΙΚΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΑΒΕΕ
(2014-09-02)Η παρούσα εργασία προσπαθεί να προσεγγίσει, με επιστημονικό τρόπο, την οικονομική θέση της εταιρίας «PS ABEE» μέσα στο περιβάλλον της οικονομικής κρίσης που διέρχεται ο οικοδομικός κλάδος στην Ελλάδα, την τελευταία πενταετία. ... -
Μελέτη βιωσιμότητας της μικρομεσαίας εταιρείας Zenith Medical Α.Ε με ανάλυση χρηματοοικονομικών δεικτών
(2015-08-21)Tο περιβάλλον των επιχειρήσεων είναι σύνθετο, πολύπλοκο και συνεχώς µεταβαλλόµενο. Οι µεταβολές του περιβάλλοντος είναι γρηγορότερες από τις µεταβολές που υφίσταται η επιχείρηση. Εποµένως, η επιχείρηση θα πρέπει να ... -
Μελέτη για την ίδρυση βιωματικού νηπιαγωγείου
(2016-07-19)Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής αποτελεί η μελέτη της ίδρυσης ενός βιωματικού νηπιαγωγείου στην ευρύτερη περιοχή της Λάρνακας, το οποίο θα επικεντρώνεται στην Μαθητοκεντρική-Συμμετοχική αρχή σε συνδυασμό με ... -
Μελέτη εισαγωγής συστήματος διαχείρισης ταυτοτήτων και δικαιωμάτων πρόσβασης στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
(2015-08-31)Το θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της εισαγωγής του συστήματος διαχείρισης ταυτοτήτων και δικαιωμάτων πρόσβασης (ΔΙΤΑΠ) στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Για τον σκοπό αυτό τέθηκαν τρία ερευνητικά ... -
Μελέτη επίδρασης του δείκτη οικονομικού συναισθήματος στις καταθέσεις στην Ελλάδα την περίοδο 2001-2017
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Οι αρνητικές ειδήσεις που αφορούν στον τραπεζικό κλάδο και ειδικότερα στον κίνδυνο της απώλειας καταθέσεων επηρεάζουν την εμπιστοσύνη των καταθετών και δημιουργούν συναισθήματα άγχους, αβεβαιότητας και φόβου απώλειας ...