Πλοήγηση Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 531-550 από 1092
-
Η επαγγελματική ικανοποίηση σε υπηρεσίες γραφείου στην Κύπρο: Παράγοντες που επηρεάζουν και διαφορές μεταξύ των δυο φύλων
(2017-07-27)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να μελετήσει την εργασιακή ικανοποίηση έτσι όπως τη βιώνουν οι υπάλληλοι σε υπηρεσίες γραφείου στην Κύπρο. Επιπρόσθετα, στόχος ήταν να εξεταστούν οι παράγοντες της ικανοποίησης και τυχόν ... -
Η επίδραση της πανδημίας στον τουριστικό τομέα της Κύπρου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)Η παρούσα εργασία ασχολείται με την επίδραση της πανδημίας στον τουριστικό τομέα της Κύπρου. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στην πανδημία COVID – 19, καθώς και στις επιπτώσεις της πανδημίας COVID – 19. Επίσης, γίνεται ... -
Η επίδραση της πανδημίας του Covid-19 στο ηλεκτρονικό εμπόριο – Η περίπτωση των προϊόντων ένδυσης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-06)Η πανδημία του COVID-19 είχε βαθύ αντίκτυπο στις επιχειρήσεις και τους κλάδους σε όλο τον κόσμο. Οι πελάτες έγιναν πιο δύσπιστοι για την επίσκεψη τους στα φυσικά καταστήματα και επιχειρήσεις για την πραγματοποίηση αγορών ... -
Η επίδραση της ψηφιακής διαφήμισης και ο αποκλεισμός διαφημίσεων στο διαδίκτυο
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Tο διαδίκτυο θεωρείται το ταχύτερα αναπτυσσόμενο εργαλείο του μάρκετινγκ και η σημαντικότητα του ως διαφημιστικό μέσο είναι αναμφισβήτητη. Η ψηφιακή διαφήμιση κερδίζει έδαφος κάθε χρόνο, χάρη στα εξαιρετικά αποτελέσματα ... -
Η επίδραση του συστήματος Coupa στο Operational Management ενός επιχειρηματικού ομίλου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-03)Η μελέτη αυτή έχει ως στόχο την διερεύνηση της διαδικασίας λήψης αποφάσεων του Operational Management, κάτω από την επίδραση του συστήματος Coupa που βρίσκεται σε λειτουργία στον επιχειρηματικό όμιλο Munich Re. Θα ... -
Η επίδραση των Social Media στην καταναλωτική συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ελλάδα
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής όλων των ανθρώπων, στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Το στοιχείο αυτό επιχειρούν να εκμεταλλευτούν πολλές επιχειρήσεις, αποκτώντας μία ιδιαίτερα έντονη ... -
Η επίδραση διαφόρων τύπων ρίσκων στην κερδοφορία των φαρμακευτικών εταιρειών.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)O σκοπός αυτής της διατριβής είναι να προσδιορίσει ποιος είναι ο αντίκτυπος των διαφόρων τύπων κινδύνου στην κερδοφορία μιας φαρμακευτικής εταιρείας. Επιπλέ-ον, θα εξεταστεί κατά πόσον οι επιλεγμένοι κίνδυνοι έχουν πράγματι ... -
Η επίδραση της ικανοποίησης των πελατών στα κέρδη ενός λογιστικού γραφείου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Τα λογιστικά γραφεία είναι υπεύθυνα για την αναπαράσταση της οικονομικής πραγματικότητας η οποία μπορεί να θεωρηθεί ως ένας μηχανισμός που επιτρέπει την οικονομική επικοινωνία σε σχέση με αυτές τις δραστηριότητες και τα ... -
Η επίδραση της κρίσης στην οικονομική επίδοση των επιχειρήσεων. Μελέτη περίπτωσης: η εταιρεία ΣΟΛ Α.Ε.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Η οικονομική κρίση που ξέσπασε το 2009 στην Ελλάδα επηρέασε την οικονομική επίδοση των επιχειρήσεων αρνητικά. Σκοπός αυτής της μεταπτυχιακής διατριβής είναι να παρουσιάσει πως η κρίση επηρέασε τις επιχειρήσεις. Για να ... -
Η επίδραση της πανδημίας στις διεθνείς χρηματιστηριακές αγορές
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-06)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, επιχειρείται να μελετηθεί η επίπτωση που είχε η πανδημία Covid-19 σε επιλεγμένες διεθνείς χρηματιστηριακές αγορές. Επίσης, μελετάται η αλληλεπίδραση που είχαν οι χρηματιστηριακές αγορές ... -
Η επίδραση της πληροφοριακής συμπεριφοράς των εν δυνάμει προπτυχιακών φοιτητών στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της βιβλιοθήκης του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου
(2015-07-22)Ένας από τους στρατηγικούς στόχους που τέθηκαν από την ηγεσία του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΤΕΠΑΚ) για την δεκαετία 2010-2020 είναι η υψηλή επιστημονική, τεχνική και επαγγελματική επάρκεια στην εκπαίδευση των ... -
Η επίδραση της ποιότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών ξενοδοχείων στην ικανοποίηση του πελάτη και στις καταναλωτικές προθέσεις
(2017-07-25)Το διαδίκτυο είναι ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία αλληλεπίδρασης με σημαντική επιρροή στην ικανοποίηση, το επίπεδο εμπιστοσύνης αλλά και την δέσμευσή των χρηστών-καταναλωτών. Οι τουριστικές επιχειρήσεις για να αποκτήσουν ... -
Η επίδραση του Covid 19 στο τουριστικό προϊόν
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-04)Η παρούσα έρευνα εξετάζει την επίδραση του COVID-19 στο τουριστικό προϊόν. Προς αυτό τον σκοπό, η έρευνα διεξάγει μία δευτερογενή βιβλιογραφική ανασκόπηση στον τομέα και τη βιομηχανία της φιλοξενίας και του τουρισμού, της ... -
Η επίδραση του εξωτερικού περιβάλλοντος στην αποδοτικότητα των επιχειρήσεων. Μελέτη περίπτωσης ο κλάδος της φαρμακοβιομηχανίας.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Στη σύγχρονη εποχή, η επιχείρηση οφείλει να αφουγκράζεται όλα όσα συμβαίνουν στο περιβάλλον της, και να λαμβάνει υπόψη τους παράγοντες που μπορεί να το επηρεάσουν. Η παρούσα εργασία αποτελεί μια μελέτη περίπτωσης για την ... -
Η επίδραση των social media στο digital marketing στις σημερινές νεοφυείς επιχειρήσεις.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Η διαρκής ανάπτυξη των Social Media τα τελευταία χρόνια έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας και κυρίως στον τρόπο επικοινωνίας μας. Η ταχεία αυτή εξέλιξη και η συνεχής αύξηση των χρηστών τους ... -
Η επίδραση των social media στο marketing εταιρειών διαφορετικών βιομηχανικών κλάδων στο νομό Αττικής.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να ανακαλύψει την επίδραση των social media στο marketing και κατά προέκταση στη διαφήμιση και τις πελατειακές σχέσεις εταιρειών στο νομό Αττικής. Για το σκοπό αυτό, διενεργήθηκε μια έρευνα ... -
Η επικοινωνία στη διοίκηση. Πως επιδρά στην απόδοση και ικανοποίηση των εργαζομένων.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Η επικοινωνία στις επιχειρήσεις, είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο στην επιτυχημένη οργάνωση επιχειρήσεων. Η επιχειρησιακή επικοινωνία αποτελεί τον κύριο παράγοντα ανάπτυξης της επιχειρηματικής δράσης. Η επικοινωνία είναι ... -
Η επιρροή του πράσινου μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών για την αγορά αυτοκινήτου
(2013-07-17)Στην σημερινή εποχή οι καταναλωτές έχουν αρχίσει να κατακλύζονται με προϊόντα και υπηρεσίες που ισχυρίζονται πως είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Η στροφή του καταναλωτή προς το περιβάλλον, δημιούργησε ένα νέο τύπο καταναλωτή, ... -
Η επιρροή των social media στην αγοραστική συμπεριφορά των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας
(2016-07-20)Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάδειξη του ρόλου των social media όσον αφορά την ενίσχυση του brand awareness (αναγνωρισιμότητα μάρκας) συγκεκριμένου εμπορικού σήματος υπηρεσιών τηλεφωνίας (CYTA Hellas). Ο εντυπωσιακός ... -
Η επιρροή των social media στην αγοραστική συμπεριφορά χρηστών ηλεκτρονικών υπηρεσιών: Η περίπτωση του papaki.gr
(2013-07-18)Τα τελευταία χρόνια τα social media γίνονται συνεχώς διασημότερα σε ολόκληρο τον κόσμο και συνεχώς αυξάνουν την δημοτικότητα και τον αριθμό των χρηστών τους. Αυτή η εργασία στοχεύει να εξετάσει την επιρροή των social media ...