Επίδραση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις ευκαιρίες απασχόλησης στην Ελλάδα.
Abstract
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα social media είναι κυρίαρχα στην εποχή μας μετρώντας δισεκατομμύρια χρήστες. Έχουν αποκτήσει πολύ μεγάλη δύναμη εισχωρώντας στην καθημερινότητα μας και σε πάρα πολλούς τομείς της. Στον τομέα της απασχόλησης έχουν καταφέρει να αποτελούν σημαντικό εργαλείο τόσο για τον εργοδότη όσο και για τον εργαζόμενο.
Η παρούσα διατριβή πραγματεύεται την επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ευκαιρίες απασχόλησης στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα μελετά τον τρόπο με τον οποίο τα κοινωνικά μέσα χρησιμοποιούνται στον τομέα της αναζήτησης εργασίας καθώς επίσης και τον αντίκτυπο που μπορεί να έχουν μαζί με την διαδικτυακή παρουσία του υποψηφίου στο επαγγελματικό μέλλον του. Στο πρώτο στάδιο μελετάτε η διεθνής βιβλιογραφία σχετικά με την χρήση των κοινωνικών δικτύων στην διαδικασία της πρόσληψης εργαζομένων από τους εργοδότες καθώς και οι κίνδυνοι που προκύπτουν από αυτό. Επίσης, προσεγγίζετε και η χρήση των κοινωνικών δικτύων από την πλευρά των υποψηφίων με στόχο την αναζήτηση εργασίας. Αμέσως μετά, ακολουθεί εμπειρική μελέτη όπου βγάζουμε αρκετά χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με τα ερευνητικά μας ερωτήματα και παραθέτουμε τυχόν περιορισμούς και ευκαιρίες για μελλοντική έρευνα.