Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜιχιώτης, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΜαστρωγιωργάκης, Νικόλαος
dc.contributor.otherMastogiorgakis, Nikolaos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-12-16T10:21:43Z
dc.date.available2019-12-16T10:21:43Z
dc.date.copyright2019-12-16
dc.date.issued2019-04
dc.identifier.otherMBA/2019/00711el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4340
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιγραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ γέννηση νέων τεχνολογιών, οι αξιοσημείωτες αλλαγές σε κοινωνικό, πολιτικό και οικονομικό επίπεδο και η επιθυμία για αέναη εκπαίδευση-επιμόρφωση από όλο και περισσότερους ανθρώπους δημιούργησαν μία νέα ανάγκη-πραγματικότητα: την Εκπαίδευση από Απόσταση. Αυτός ο νέος τύπος εκπαίδευσης συνδυάστηκε με την έκρηξη της χρήσης του διαδικτύου και αρχικά αποτέλεσε έναν εναλλακτικό τρόπο εκπαίδευσης ενηλίκων. Από τις αρχές του αιώνα μας μέχρι και σήμερα αναπτύχθηκε πληθώρα λογισμικών και διαδικτυακών περιβαλλόντων μάθησης (πλατφόρμες), που δύνανται να στηρίξουν τους δύο διαφορετικούς τύπους εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης που καταγράφονται: το Σύγχρονο και τον Ασύγχρονο. Η μελέτη αυτή επιχειρεί να διερευνήσει και να καταγράψει τις δομικές διαφορές ανάμεσα στους δύο σημερινούς πυλώνες της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης: της συμβατικής και της εξ’ αποστάσεως. Παράλληλα εστιάζει στους κύριους παράγοντες που καθιστούν την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση τη λύση στα προβλήματα που γεννώνται από το συμβατικό τρόπο. Τέλος, επισημαίνονται η πρόοδος που καταγράφει η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση ανά ήπειρο και οι διαφορές που εμφανίζονται με την ελληνική/κυπριακή εκπαιδευτική πραγματικότητα.el_GR
dc.format.extentix, 92 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΤριτοβάθμια εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectHigher educationel_GR
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectDistance educationel_GR
dc.titleΤο παγκόσμιο τοπίο στην τριτοβάθμια εξ΄αποστάσεως εκπαίδευση.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe birth of new technologies, the significant social, political and economic changes and the rising desire for gaining continuous training among people all across the world has created a new need-reality; the Distance Education. This new type of education has been combined with the rapidly increasing use of the internet. Initially, Distance Education was a synonym for Adult Education. From the early 2000s to today, new educational software and web teaching environments-platforms have been developed, which are able to support the two different existing types of distance education; the Synchronous e-learning method and the Asynchronous e-learning one. This study focuses on the investigation of the character of the two pillars of modern university in a worldwide level; the conventional education and the distance education. In addition, this study points out the key factors which make the distance education the future main type of education, which could solve a plentiful total of conventional educational problems. Finally, the global progress of distance education has been recorded and additionally the different situation that occurs in Greek/ Cypriot distance-educational reality is highlighted.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής