dc.contributor.advisor | Μιχιώτης, Αθανάσιος | |
dc.contributor.author | Μαστρωγιωργάκης, Νικόλαος | |
dc.contributor.other | Mastogiorgakis, Nikolaos | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2019-12-16T10:21:43Z | |
dc.date.available | 2019-12-16T10:21:43Z | |
dc.date.copyright | 2019-12-16 | |
dc.date.issued | 2019-04 | |
dc.identifier.other | MBA/2019/00711 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/4340 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιγραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η γέννηση νέων τεχνολογιών, οι αξιοσημείωτες αλλαγές σε κοινωνικό, πολιτικό και οικονομικό επίπεδο και η επιθυμία για αέναη εκπαίδευση-επιμόρφωση από όλο και περισσότερους ανθρώπους δημιούργησαν μία νέα ανάγκη-πραγματικότητα: την Εκπαίδευση από Απόσταση. Αυτός ο νέος τύπος εκπαίδευσης συνδυάστηκε με την έκρηξη της χρήσης του διαδικτύου και αρχικά αποτέλεσε έναν εναλλακτικό τρόπο εκπαίδευσης ενηλίκων.
Από τις αρχές του αιώνα μας μέχρι και σήμερα αναπτύχθηκε πληθώρα λογισμικών και διαδικτυακών περιβαλλόντων μάθησης (πλατφόρμες), που δύνανται να στηρίξουν τους δύο διαφορετικούς τύπους εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης που καταγράφονται: το Σύγχρονο και τον Ασύγχρονο.
Η μελέτη αυτή επιχειρεί να διερευνήσει και να καταγράψει τις δομικές διαφορές ανάμεσα στους δύο σημερινούς πυλώνες της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης: της συμβατικής και της εξ’ αποστάσεως. Παράλληλα εστιάζει στους κύριους παράγοντες που καθιστούν την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση τη λύση στα προβλήματα που γεννώνται από το συμβατικό τρόπο.
Τέλος, επισημαίνονται η πρόοδος που καταγράφει η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση ανά ήπειρο και οι διαφορές που εμφανίζονται με την ελληνική/κυπριακή εκπαιδευτική πραγματικότητα. | el_GR |
dc.format.extent | ix, 92 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Τριτοβάθμια εκπαίδευση | el_GR |
dc.subject | Higher education | el_GR |
dc.subject | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el_GR |
dc.subject | Distance education | el_GR |
dc.title | Το παγκόσμιο τοπίο στην τριτοβάθμια εξ΄αποστάσεως εκπαίδευση. | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The birth of new technologies, the significant social, political and economic changes and the rising desire for gaining continuous training among people all across the world has created a new need-reality; the Distance Education. This new type of education has been combined with the rapidly increasing use of the internet. Initially, Distance Education was a synonym for Adult Education.
From the early 2000s to today, new educational software and web teaching environments-platforms have been developed, which are able to support the two different existing types of distance education; the Synchronous e-learning method and the Asynchronous e-learning one.
This study focuses on the investigation of the character of the two pillars of modern university in a worldwide level; the conventional education and the distance education. In addition, this study points out the key factors which make the distance education the future main type of education, which could solve a plentiful total of conventional educational problems.
Finally, the global progress of distance education has been recorded and additionally the different situation that occurs in Greek/ Cypriot distance-educational reality is highlighted. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |