Show simple item record

dc.contributor.advisorΦωτιάδης, Θωμάς
dc.contributor.authorΛαψάνα, Ευτυχία
dc.contributor.otherLayana, Eytyxia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-12-16T10:12:59Z
dc.date.available2019-12-16T10:12:59Z
dc.date.copyright2019-12-16
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΜΒΑ/2019/00713el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4339
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΚαθώς τα τελευταία χρόνια έχει συντελεσθεί μια καταναλωτική στροφή σε πιο «υγιεινούς» τρόπους ζωής, έχουν παρουσιασθεί πολλές ευκαιρίες στα γυμναστήρια σε σχέση με την αύξηση της πελατείας τους. Παρόλα αυτά, στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον έχει καταστεί αναγκαία για τους οργανισμούς, η μετατόπιση από το συναλλακτικό μάρκετινγκστο RelationshipMarketing (RM), όπου η έμφαση δίνεται στη σύναψη και ανάπτυξη μακροπρόθεσμων, ικανοποιητικών σχέσεων, μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών. Επομένως η επίτευξη της αφοσίωσης και διατήρησης των υφιστάμενων πελατών θεωρείται κρίσιμης σημασίας. Στο πλαίσιο αυτό, στην παρούσα εργασία μελετήθηκε η επίδραση των βασικών διαστάσεων του RMστην αφοσίωση των πελατών, στα πλαίσια των γυμναστηρίων της Κέρκυρας. Σαν πιο σημαντικοί παράγοντες επιρροής της αφοσίωσης, καταδείχθηκαν οι: ενσυναίσθηση, η δέσμευση και η ικανοποίηση. Οι ερευνητικές υποθέσεις που δεν υποστηρίχθηκαν ήταν η σημαντική επίδραση των διαστάσεων: εμπιστοσύνη, επικοινωνία, κόστος αλλαγής και επίλυση συγκρούσεων.el_GR
dc.format.extent100 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣχεσιακό μάρκετινγκel_GR
dc.subjectRelationship marketingel_GR
dc.titleRelationship marketing σε υπηρεσίες άσκησης. Μελέτη περίπτωσης τα ιδιωτικά γυμναστήρια στην Ελλάδα.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractAs a consumer shift has been made over the past few years to more "healthy" lifestyles, many opportunities have been presented in gyms in relation to increasing their clientele. However, in the modern business environment, it has become necessary for organizations to shift from transactional marketing to relationship marketing (RM), where the emphasis is on the development of long-term, satisfactory relationships between the parties involved. Achieving the loyalty and retention of existing customers is therefore considered crucial. In this context, this study investigated the impact of RM's basic dimensions on customer loyalty within the Corfu gymnasiums. The most important factors influencing loyalty have been found to be: empathy, commitment and satisfaction. Unsupported research cases were the significant impact of dimensions: trust, communication, cost of change, and conflict resolution.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record