dc.contributor.advisor | Κλεάνθους, Πάρης | |
dc.contributor.author | Αποστόλου, Χαράλαμπος | |
dc.contributor.other | Apostolou, Charalambos | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2019-12-06T10:06:38Z | |
dc.date.available | 2019-12-06T10:06:38Z | |
dc.date.copyright | 2019-12-06 | |
dc.date.issued | 2019-05 | |
dc.identifier.other | ΜΒΑ/2019/00715 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/4335 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα διατριβή έχει ως σκοπό να παρουσιάσει ένα Πλάνο Μάρκετινγκ για την νεοσύστατη ιστοσελίδα ανάρτησης ακινήτων Spotcasa.com. Ο τομέας των ακινήτων είναι πολύ ανταγωνιστικός όμως υπάρχει η ευκαιρία για διαδικτυακή προβολή εφόσον είναι ελάχιστες οι ιστοσελίδες που ασχολούνται με την ανάρτηση ακινήτων.
Στο Κεφάλαιο 2 γίνεται μια εισαγωγή και ανάλυση του τομέα των ακινήτων. Γίνεται μια παρουσίαση του μακροπεριβάλλοντος και μακροπεριβάλλοντος της Spotcasa.com, χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως η ανάλυση PEST, ανάλυση ανταγωνιστών, η θεωρία του Porter και η ανάλυση SWOT. Παράλληλα, γίνεται μια παρουσίαση της πρωτογενής και δευτερογενής έρευνας που πραγματοποιήθηκε με σκοπό την συλλογή πληροφοριών που θα βοηθήσουν στο καθορισμό του πλάνου μάρκετινγκ.
Το Κεφάλαιο 3 επικεντρώνεται στον σχεδιασμό και ανάλυση του πλάνου μάρκετινγκ, βασισμένο στις πληροφορίες που συλλέξαμε στο προηγούμενο κεφάλαιο. Αυτό το κεφάλαιο αποτελεί τον πυρήνα της διατριβής και αναλύονται οι στόχοι του πλάνου μάρκετινγκ, η τμηματοποίηση και στόχευση της αγοράς, η τοποθέτηση στην αγορά και το μείγμα μάρκετινγκ της υπό εξέτασης εταιρείας.
Το επόμενο Κεφάλαιο παρουσιάζει ένα κατά προσέγγιση προϋπολογισμό για το πλάνο μάρκετινγκ που προτείνεται στο Κεφάλαιο 3. Δεν μπορεί να γίνει σύγκριση με προηγούμενους προϋπολογισμούς, εφόσον είναι νεοσύστατη εταιρεία, για αυτό γίνεται μια ανάλυση βάσει ενός αρχικού προϋπολογισμού για το μάρκετινγκ της ιστοσελίδας και βάσει της τιμολόγησης των διάφορων τύπων διαφήμισης και προβολής που προτείνεται στο πλάνο.
Η μελέτη ολοκληρώνεται με την παρουσίαση της Βιβλιογραφίας και των σχετικών Παραρτημάτων. | el_GR |
dc.format.extent | viii, 65 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Μάρκετινγκ υπηρεσιών | el_GR |
dc.subject | Marketing services | el_GR |
dc.title | Πλάνο μάρκετινγκ για την ιστοσελίδα ακινήτων spotcasa.com. | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This dissertation aims to present a Marketing Plan for the newly created Spotcasa.com property posting site. The real estate sector is very competitive, but there is an opportunity for online viewing as there are few sites that are involved in the posting of real estate.
Chapter 2 introduces and analyses the real estate sector. A presentation of Spotcasa.com's macro environment and microenvironment are made using tools such as PEST analysis, competitor analysis, Porter's theory, and SWOT analysis. At the same time, there is a presentation of primary and secondary research conducted to collect information to help determine the marketing plan.
Chapter 3 focuses on designing and analysing the marketing plan, based on the information we collect in the previous chapter. This chapter is the core of the dissertation and analyses the objectives of the marketing plan, market segmentation and targeting, market placement and marketing mix of the company under review.
The next chapter shows an approximate budget for the marketing plan proposed in Chapter 3. It cannot be compared to previous budgets if it is a start-up company, so the analysis is made based on an initial budget for the marketing of the website and based on the pricing of the various types of advertising and projection proposed in the plan.
The study is completed with the presentation of the Bibliography and the relevant Annexes. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |