Το φαινόμενο «Ζορπάς». Πώς μια μικρή επιχείρηση εξελίχτηκε σε ηγέτη της Κυπριακής αγοράς.
Abstract
Στην υφιστάμενη εργασία επιχειρείται μια εις βάθος παρουσίαση της στρατηγικής επιτυχίας της εταιρείας Ζορπάς. Συγκεκριμένα, μέσα από την ιστορική αναδρομή και τα δομικά στοιχεία που ενσωματώθηκαν στην κουλτούρα της εταιρείας τα επόμενα χρόνια, παρουσιάζονται όλα εκείνα τα βήματα όπως η δημιουργία νέων καταστημάτων, η επέκταση της εταιρείας σε άλλες χώρες αλλά και η διεύρυνση της σε άλλα επιχειρηματικά πεδία πέρα από τους φούρνους. Μέσα από αυτά τα βήματα καταδεικνύονται τα αρνητικά και τα θετικά στοιχεία που εφάρμοσε η εταιρεία, τα οποία σαφώς επηρέασαν τη σημερινή της θέση αλλά και τον τρόπο με τον οποίο δραστηριοποιείται πλέον ως επιχείρηση. Επιπρόσθετα, παρουσιάζονται τα εργαλεία και οι μέθοδοι που εφαρμόζει η εταιρεία, όπως και οι στρατηγικές συμφωνίες που πέτυχε, ως παράμετροι οι οποίοι αναμένεται να ενισχύουν τη προσπάθεια της και στο μέλλον. Μέσα από τις συνεντεύξεις που πάρθηκαν από διευθυντές και μάνατζερ της εταιρείας, παρουσιάζεται και αναδεικνύεται η φιλοσοφία της επιχείρησης αναφορικά με το ανθρώπινο δυναμικό, τον τρόπο διάθεσης της εταιρείας στο εμπόριο, τις τεχνικές μάρκετινγκ και γενικά τη σκέψη που έχει για τη πρόσληψη και ανέλιξη των υπαλλήλων στα πλαίσια πάντα της προσωπικής της κουλτούρας.