Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαθανασίου-Zuhrt, Δωροθέα
dc.contributor.authorΓκέργκη, Κασσιανή
dc.contributor.otherGkergki, Kassiani
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-11-14T11:14:59Z
dc.date.available2019-11-14T11:14:59Z
dc.date.copyright2019-11-14
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΠΠΑ/2019/00120el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4322
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αποκαλυφθεί κατά πόσο μπορεί η χρησιμοποίηση των πολλαπλών Οπτικοακουστικών- Ψηφιακών εφαρμογών στις Πολιτισμικές Δημιουργικές Βιομηχανίες να ενισχύσει την πολιτισμική εμπειρία για το ηλικιακό φάσμα φοιτητές plus (20-30 ετών). Το μουσείο που εξετάζουμε είναι το Casa museo "Joe Petrosino" στην Ιταλία. Θα αποπειραθούμε να αποδείξουμε με ποιούς τρόπους φροντίζει το εν λόγω αφηγηματικό μουσείο να κατανοήσει τις ανάγκες του καταναλωτή-επισκέπτη, αλλά και το κατά πόσο προσπαθεί να τον καλύψει συναισθηματικά- εκπαιδευτικά. Μέλημά μας είναι να υπογραμμίσουμε το συγκριτικό πλεονέκτημα του μουσείου έναντι άλλων και τον τρόπο που αυτό επιδρά στην κάλυψη των αναγκών του κοινού. Επίσης, θα βασιστούμε σε συσχετισμούς που προκύπτουν από το αφήγημα του μουσείου με τη σύγχρονη κοινωνία. Κατ΄αυτόν τον τρόπο επιδιώκουμε να αναδείξουμε κοινωνικά ζητήματα που μας απασχολούν στο σήμερα ως ενεργούς και ενσυνείδητους πολίτες. Η ανάλυσή μας δεν θα στηριχθεί σε μονομερή επεξεργασία των βιογραφικών στοιχείων του Joe Petrosino, αλλά στην παρουσίαση του κρυμμένου μηνύματος που βρίσκεται στο αφήγημα του μουσείου. Πολύ περισσότερο μας ενδιαφέρει να παρουσιάσουμε πώς αποκωδικοποιεί το κοινό την πληροφορία, με ποιά μέσα τού ενισχύεται η αποσαφήνιση και τι μπορεί να αποκομίσει από την επίσκεψη. Επιπλέον, προτιθέμεθα να αναδείξουμε τον χαρακτήρα, τη φύση, το όραμα του μουσείου και τις βλέψεις για το μέλλον. Τέλος, αφού διανεμηθεί το ερωτηματολόγιο (το οποίο δημιουργήσαμε για τους συμμετέχοντες νέους) και ολοκληρωθεί το παιχνίδι που υπάρχει στην εφαρμογή του κεντρικού site του μουσείου, θα πραγματοποιήσουμε συνέντευξη με τον σκηνοθέτη Aldo di Russo. Με αυτόν τον τρόπο η εικόνα μας θα είναι ολοκληρωμένη για το μουσείο (αλληλεπίδραση μεταξύ των συντελεστών, χρηματοδότηση). Αυτή η μεθοδολογία θα βοηθήσει να εξάγουμε συμπεράσματα και να κάνουμε ορισμένες προτάσεις.el_GR
dc.format.extent74 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔημιουργικές βιομηχανίεςel_GR
dc.subjectCreative industriesel_GR
dc.titleΠολιτιστικές και δημιουργικές βιομηχανίες. Μια πρωτότυπη εφαρμογή.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of this paper is to reveal whether the use of Μultivision applications in Cultural Creative Industries can enhance the cultural experience for the age of plus students (20-30 years). The museum we are looking at, is the Casa museo "Joe Petrosino" in Italy. We will try to prove the ways, in which this narrative museum takes care of the needs of the consumer-visitor, but also whether it attempts to cover it emotionallyeducationally. Our concern is to highlight the comparative advantage of the museum and how this affects the needs of the public. We will also rely on correlations that arise from the narrative museum and modern society. In this way, we seek to highlight social issues that concern us today as active and conscientious citizens. Our analysis will not be based on the unilateral elaboration of Joe Petrosino's biographical data, but on the presentation of the hidden message in the narrative. We are more interested in presenting the audience understands the information (by distinguishing the different means of clarification that are used), and what we can get from the visit. Furthermore, we will highlight the character, the nature, the vision of the museum, and the aspirations for the future. Finally, after releasing the questionnaire (which we have created for the young participants) and playing the game that exists in the implementation of the museum's site, we will contact the director Aldo di Russo, to have a complete picture of the museum (interaction between factors, funding). This methodology will help us to draw conclusions and possibly make some suggestions.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record