Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η "εμπορικοποίηση της κληρονομιάς" (marketing of heritage) ως πτυχή της διαδικασίας κατασκευής ενός εθνικού παρελθόντος και υποστασιοποίησης του έθνους: ο ρόλος του κράτους, τα μουσεία αλλά και οι οικονομικοί παρόγοντες. Η μελέτη περίπτωσης του κομμουνιστικού μουσείου της Βουδαπέστης.

    Thumbnail
    View/Open
    ΠΠΑ-2019-00093.pdf (1.086Mb)
    Date
    2019-05
    Author
    Αντωνοπούλου, Λαμπρινή-Ναταλία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του πεδίου της μουσειολογίας, ενώ ακολούθησε τη φιλοσοφία του Γάλλου φιλοσόφου Paul Ricoeur, σύμφωνα με τον οποίο το μοντέλο της συγχώρεσης δεν πρέπει να ακολουθείται απερίσκεπτα, αλλά, αντίθετα, θα πρέπει να θεμελιώνεται στη μνήμη, καθώς και σε μία άρρηκτη σχέση με το παρελθόν. Πιο συγκεκριμένα, λοιπόν, τα θέματα που συζητήθηκαν στην εν λόγω μελέτη, αφορούν τη σημασία της πολιτιστικής κληρονομιάς στην ανάπτυξη μιας ευρωπαϊκής ιστορικής πόλης, αλλά και στην επιρροή που έχει η οικονομική ανάπτυξη στην ανάπτυξη της πολιτιστικής κληρονομιάς μιας πόλης. Η σημασία της πολιτιστικής κληρονομιάς παρουσιάζεται μέσα από την οπτική γωνία των τεσσάρων κύριων λόγων της εμπορικοποίησης μιας πόλης, όπως είναι η έλξη του τουρισμού, η έλξη της επένδυσης και κατ’ επέκταση, η ανάπτυξη της βιομηχανίας και της επιχειρηματικότητας, η προσέλκυση νέων κατοίκων και, τέλος, η επιρροή στην τοπική κοινότητα - εσωτερικό μάρκετινγκ. Έτσι, λοιπόν, η μελέτη εστιάστηκε στο μουσείο ως τον κατεξοχήν χώρο της ταξινόμησης και οργάνωσης των εθνικών συμβόλων, της ηγεμονικής κατασκευής του εθνικού παρελθόντος και της αφηγηματικής ενδυνάμωσης της υπόστασης του έθνους, αποκαλύπτοντας τις στρατηγικές εμπορικοποίησης και διαχείρισης της κομμουνιστικής κληρονομιάς που ακολουθεί το σύγχρονο ουγγρικό κράτος μέσα από το μουσείο του κομμουνισμού («House of Terror») της Βουδαπέστης. Η εργασία ολοκληρώνεται με τα τελικά συμπεράσματα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4315
    Collections
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013