Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    Search 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • Search
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-10 of 15

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • xmlui.Discovery.AbstractSearch.sort_by.dc.issue.number_sort_asc
    • xmlui.Discovery.AbstractSearch.sort_by.dc.issue.number_sort_desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100

    Η μέθοδος του Keith Johnstone στη θεατρική αγωγή. Μια προσέγγιση του φαινομένου της βίας 

    Ανδρέου, Βασιλική (2015-08-18)
    -------

    Το θέατρο ως διδακτικό μέσο στο μάθημα της λογοτεχνίας. Μια παρέμβαση στη Γ' Γυμνασίου 

    Παπαδοπούλου Μιχαηλίδου, Δέσποινα (2015-08-18)
    ---------

    Ο ρόλος του "κοινωνικού θεάτρου" σε μαθητές που παρουσιάζουν σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες 

    Φαντζίκου, Χρυσούλα (2015-08-18)
    H συγκεκριμένη μεταπτυχιακή διατριβή οφείλεται, σε ένα μεγάλο βαθμό, στο ενδιαφέρον μου για το «θέατρο στην εκπαίδευση» και τις εφαρμογές που αυτό μπορεί να έχει στο σύγχρονο σχολείο. Το σύγχρονο σχολείο της δικής μου ...

    Πως ανεβαίνει μια θεατρική παράσταση στα πλαίσια της σχολικής κοινότητας με παράδειγμα Το αγόρι με τη Βαλίτσα του Μάικ Κένι απο τη θεατρική ομάδα του Λυκείου Αποστόλου Βαρνάβα 

    Ψωμά, Τερψιχόρη (2015-08-18)
    -------

    Η συμβολή της θεατροπαιδαγωγικής στην εκπαίδευση ατόμων με ειδικές (εκπαιδευτικές) ανάγκες 

    Μαργαρώνη, Μαίρη (2014-04-03)
    Η θεματική της παρούσας εργασίας εγγράφεται στο ευρύτερο γνωστικό πεδίο των ερευνών για την αναπηρία (Disabilities Studies) (Linton, 2005: 518-522) και τη Θεατροπαιδαγωγική (Theatre Pedagogy), δηλαδή την καλλιτεχνική ...

    Η θεατροπαιδαγωγική προσέγγιση του μαθήματος της νεοελληνικής γλώσσας στο λύκειο 

    Παπαγεωργίου, Ζήσης (2016-07-25)
    Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Θεατρικές Σπουδές» της Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο θεωρητικό μέρος της ...

    Τεχνικές του επαγγελματικού θεάτρου: Η εφαρμογή τους στο εκπαιδευτικό θέατρο και η παιδαγωγική τους αξία 

    Παπαδοπούλου, Μαρία (2016-07-25)
    Το εκπαιδευτικό θέατρο ή εκπαιδευτικό δράμα (drama in education) αποτελεί πρωτοποριακή μορφή θεατρικής πρακτικής, με έντονα ερευνητικό χαρακτήρα και έναν αριθμό θεατρικών τεχνικών ενταγμένων οργανικά στις πρακτικές του. ...

    Η Αντιγόνη Μεταξά ("θεια Λένα") και η συμβολή της στην ανάπτυξη και εξέλιξη του παιδικού θεάτρου στην Ελλάδα 

    Σαφαρή, Πολυξένη (2016-07-22)
    Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι το να μελετηθεί το έργο της Αντιγόνης Μεταξά και η συμβολή της στη διαμόρφωση του παιδικού θεάτρου, κυρίως την χρονική περίοδο 1932-1946. Ειδικότερα, αποτελείται από δύο ...

    "Μπουρμπουλομπερδέματα". Θέατρο από παιδιά, γα παιδιά. Μια ειδική περίπτωση θεάτρου για ανήλικους θεατές 

    Κάνθερ, Μαρία (2016-07-11)
    Το θέμα της ερευνήτριας στηρίζεται στην θεατρική παράσταση «Μπουρμπουλομπερδέματα» την οποία έγραψε το 2014 και ανέβηκε με μεγάλη επιτυχία στην Κύπρο τον Ιανουάριο του 2016. Η ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου εγχειρήματος ...

    Η εφαρμογή τεχνικών του θεάτρου / δράματος για κατανόηση γραπτού λόγου στο μάθημα των ελληνικών: Έρευνα δράσης σε παιδιά Α' Δημοτικού στην κυπριακή εκπαίδευση 

    Σολωμού, Σωτηρούλλα (2017-09-19)
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει στόχο να εξετάσει την εφαρμογή τεχνικών του θεάτρου/δράματος ως διδακτική μεθοδολογία για το μάθημα των Νέων Ελληνικών για κατανόηση γραπτού κειμένου σε παιδιά της Α΄ ταξης του δημοτικου ...
    • «
    • 1
    • 2
    • »

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Discover

    AuthorΑνδρέου, Βασιλική (1)Βουβούση, Μαρία (1)Κάνθερ, Μαρία (1)Κατσουλάκη, Αικατερίνη (1)Κιρκή, Ευθυμία (1)... View MoreSubject
    Θεατροπαιδαγωγική -- Εκπαίδευση (15)
    Theatre education (13)Θεατροπαιδαγωγική (6)Θεατρική αγωγή (2)Theater education (1)... View MoreDate Issued2017 (5)2015 (4)2016 (4)2014 (1)2022 (1)Has File(s)true (15)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013