Search
Now showing items 1-8 of 8
Η συμβολή ενός προγράμματος με στοιχεία θεατρικού παιχνιδιού στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη παιδιών χαμηλής λειτουργικότητας που ανήκουν στο αυτιστικό φάσμα
(2016-09-05)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή διερευνά το Θεατρικό Παιχνίδι ως θεατροπαιδαγωγική τεχνική, η οποία δύναται να ενισχύσει την ψυχοκοινωνική ανάπτυξη παιδιών με αυτισμό. Κατά τη βιβλιογραφική ανασκόπηση και θεωρητική τεκμηρίωση ...
Η αξιοποίηση του θεατρικού παιχνιδιού στην περιβαλλοντική αγωγή και την ανάπτυξη των νηπίων
(2016-07-11)
Σύγχρονοι παιδαγωγοί και μελετητές έχουν ασχοληθεί εκτεταμένα, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, για το τι ονομάζουμε θεατρικό παιχνίδι στην εκπαίδευση και με ποιους τρόπους γίνεται η επίτευξη και η αξιοποίησή ...
Το κουκλοθέατρο και οι θεατρικές πρακτικές στο νηπιαγωγείο: Μια προσέγγιση για την καλλιέργεια και ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων στα νήπια
(2017-06-22)
Το κουκλοθέατρο, η θεατροπαιδαγωγική μέθοδος και η αγωγή είναι αναπόσπαστα συνδεδεμένα με τη νηπιακή και πρώτη παιδική ηλικία και αυτό έχει γίνει πλέον γενικά αποδεκτό στην επιστημονική κοινότητα, τα τελευταία ιδίως χρόνια. ...
Το θέατρο και η συμβολή του στη συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών με ελαφρά νοητική αναπηρία
(2017-09-25)
Η παρούσα έρευνα αναφέρεται στη χρήση του θεατρικού παιχνιδιού ως εκπαιδευτικό εργαλείο που βοηθά τα παιδιά με ελαφρά νοητική αναπηρία να αναπτύξουν βασικές δεξιότητες επικοινωνίας, να κοινωνικοποιηθούν, να αποκτήσουν μια ...
Θέατρο/Δράμα στην εκπαίδευση και τοπική ιστορία. Διδακτική προσέγγιση της τοπικής ιστορίας της Σαλαμίνας: Η ναυμαχία της Σαλαμίνας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-12)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει στόχο να εξετάσει τη σχέση του θεάτρου/δράματος στην εκπαίδευση και τοπικής ιστορίας, καθώς την εφαρμογή θεατρικών πρακτικών, συγκεκριμένα του Εκπαιδευτικού Δράματος και του θεατρικού ...
Το θεατρικό παιχνίδι ως εργαλείο προσέγγισης των θεμάτων του αναλυτικού προγράμματος του νηπιαγωγείου για συμπερίληψη των παιδιών όλων των ικανοτήτων και αύξηση της συμμετοχής τους στην τυπική τάξη του νηπιαγωγείου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)
Στόχος της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση του κατά πόσο το περιβάλλον μάθησης που μπορεί να δημιουργηθεί με δραστηριότητες θεατρικού παιχνιδιού, μπορεί να προωθήσει τη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση, να ενεργοποιήσει ...
Αναζητώντας τον Homo Ludens. Μια συμμετοχική performance με θέμα της ζωής ως παιχνίδι
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)
Η παρούσα διερεύνηση αντιμετωπίζει το θεωρητικό υπόβαθρο και τις πρακτικές προϋποθέσεις σύζευξης παιχνιδιού και επιτέλεσης σε μια οργανωμένη δράση ευρείας κλίμακας εντός της πόλης.
Αρχικά εξετάζει τη σχέση του παιχνιδιού ...