Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Τραπεζική Χρηματοοικονομική (ΕΛΛ) / Banking and Finance (in Greek)
  6. Ανάλυση βιωσιμότητας του κλάδου των παραδοσιακών μέσων μαζικής επικοινωνίας της Κύπρου
 
  • Details
Options

Ανάλυση βιωσιμότητας του κλάδου των παραδοσιακών μέσων μαζικής επικοινωνίας της Κύπρου

Author(s)
Σεϊτανίδης, Ιωάννης
Date Issued
2018-01
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Βασική επιδίωξη της μεταπτυχιακής διατριβής είναι να διερευνήσει τη βιωσιμότητα του κλάδου των παραδοσιακών μέσων μαζικής επικοινωνίας (ΜΜΕ) της Κύπρου. Ο χώρος των ΜΜΕ βρίσκεται διεθνώς υπό πίεση εξαιτίας της τεχνολογικής αλλαγής, με τα παραδοσιακά μέσα μαζικής επικοινωνίας να προσπαθούν να προσαρμοστούν σε ένα νέο περιβάλλον. Η Κύπρος δεν αποτελεί εξαίρεση, ενώ ο εγχώριος κλάδος δοκιμάστηκε και από την τραπεζική κρίση του 2013 και την έντονη ύφεση που ακολούθησε.
Το θέμα προσεγγίζεται από τρεις πλευρές. Καταρχήν γίνεται μια αποτύπωση της κατάστασης διεθνώς, όπως αυτή προκύπτει από τη σχετική βιβλιογραφία, περιγράφοντας το κύριο πρόβλημα του κλάδου, που είναι η διατάραξη του μοντέλου παραγωγής εσόδων. Στο ίδιο πλαίσιο γίνεται μια επιπλέον ανάλυση της σημασίας της διαφήμισης για τα media και πως η τεχνολογία έχει αλλάξει την κατανομή της. Η θεωρητική προσέγγιση ολοκληρώνεται με την καταγραφή της στάσης των διαφημιζόμενων στην Κύπρο, οι οποίοι αναζητούν μέσα και εργαλεία προβολής πέραν των παραδοσιακών μέσων μαζικής επικοινωνίας.
Η εμπειρική προσέγγιση γίνεται μέσα από δύο εργαλεία. Πρώτον, με την εξέταση της ελαστικότητας της διαφημιστικής δαπάνης, προκειμένου να διερευνηθεί η συμπεριφορά της διαφήμισης κατά τη διάρκεια της ύφεσης και μετά από αυτή. Η συμπεριφορά της διαφήμισης είναι καθοριστική για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων του κλάδου. Η αξιολόγηση συμπληρώνεται από μια ανάλυση αριθμοδεικτών, για την τριετία 2012-2014, η οποία δίνει μια ξεκάθαρη εικόνα των σοβαρών προκλήσεων του κλάδου. Ο κλάδος έχει αρνητικές επιδόσεις και η μετακίνηση της διαφήμισης από τον τύπο προς τα άλλα παραδοσιακά μέσα και το διαδίκτυο, υποδεικνύει την ανάγκη λήψης μέτρων για τη διάσωση των παραδοσιακών επιχειρήσεων media της Κύπρου.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
70 σ. 30 εκ.
Subjects

Μέσα Μαζικής Επικοινω...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΤΡΑ-ΧΡΗ-2018-00320.pdf

Size

612.27 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):57dce6e0c3bc56eef873ffd5dffbeb71

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly