Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεάνθους, Πάρις
dc.contributor.authorΑποστόλου, Δήμητρα
dc.contributor.otherApostolou, Demetra
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-09-12T09:39:50Z
dc.date.available2019-09-12T09:39:50Z
dc.date.copyright2019-09-12
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.otherΜΒΑ/2019/00687el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4266
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στον ανταγωνισμό επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα του καφέ/ροφημάτων καθώς και τις συνθήκες ανταγωνισμού κάτω από τις οποίες λειτουργούν. Πιο συγκεκριμένα γίνεται ανάλυση του καφεκοπτείου Coffee Island, των προϊόντων που προσφέρει, την ποιότητα των υπηρεσιών σε σχέση με τις αντίστοιχες του ίδιου τομέα καφετέριες. Στόχος η καταγραφή των χαρακτηριστικών των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρει το καφεκοπτείο έναντι άλλων καφετεριών του ίδιου τομέα που δραστηριοποιούνται στην ίδια αγορά. Αναλύονται οι γενικές τάσεις που επικρατούν στην αγορά λιανικού εμπορίου καθώς και εξωγενείς και ενδογενείς παράγοντες που την επηρεάζουν. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται ανάλυση του ανταγωνιστικού μικρο-περιβάλλοντος σύμφωνα με το υπόδειγμα των 5 δυνάμεων του Porter το οποίο αφορά την ένταση του ανταγωνισμού μεταξύ των υπαρχουσών επιχειρήσεων του κλάδου, την απειλή εισόδου νέων επιχειρήσεων στον κλάδο, τη διαπραγματευτική δύναμη των αγοραστών, τη διαπραγματευτική δύναμη των πωλητών και τέλος την απειλή από υποκατάστατα προϊόντα. Στη συνέχεια γίνεται ανάλυση SWOT με στόχο τη διάγνωση και εκτίμηση των δυνατών και αδύνατων σημείων της επιχείρησης αλλά και των ευκαιριών και απειλών που υπάρχουν στο περιβάλλον της. Επιπρόσθετα, γίνεται ανάλυση PESTLE η οποία αναλύει την παρούσα κατάσταση που βρίσκεται η επιχείρηση και σχετίζεται με το μικρο-περιβάλλον της, με συστήματα και δομές που την περικλείουν. Τέλος, επιλέγηκε η τεχνική έρευνας μέσω ερωτηματολογίου και έγινε ανάλυση των αποτελεσμάτων. Απώτερος στόχος η εξαγωγή και καταγραφή συμπερασμάτων, των δυνατών σημείων που δίνουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα καθώς και των αδύνατων σημείων με στόχο η διοίκηση της επιχείρησης να μπορεί να αποφασίσει και χρησιμοποιήσει τα αποτελέσματα των δειγμάτων του ερωτηματολογίου προς όφελός της και επιπρόσθετα να δοθούν εισηγήσεις σε θέματα μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν την εταιρεία να βελτιωθεί.el_GR
dc.format.extentviii, 66 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΑνταγωνιστικό πλεονέκτημα
dc.subjectCompetitive advantage
dc.titleΑνάλυση ανταγωνιστικού συγκεκριμένης επιχείρησης/οργανισμού.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis dissertation focuses on the competitiveness of coffee businesses as well as on the competitive conditions under which they operate. In particular, the Coffee Island café is analyzed, the products they offer, the quality of services compared to those cafés of the same coffee sector. The purpose is to record the characteristics of the products and services offered by the coffee shop to other cafés in the same sector operating in the same market. The general trends in the retail market as well as external and endogenous factors affecting it are analyzed. More specifically, the analysis of the competitive micro-environment according to Porter's 5 Forces model is based on the intensity of competition among the existing firms in the sector, the threat of new entrants to the industry, the negotiating power of the buyers, the bargaining power of sellers and finally the threat of substitute products. SWOT analysis is then performed to diagnose and assess the strengths and weaknesses of the business, as well as the opportunities and threats that exist in its environment. Additionally, PESTLE is analyzed which analyzes the current situation of the company and relates to its microenvironment with systems and structures that surround it. Finally, the questionnaire survey technique that was selected and the results were analyzed. The ultimate aim is to extract and record conclusions, strengths that give a competitive advantage and weak points so that the company's management can decide and use the results of the samples of the questionnaire for its benefit and additionally give marketing suggestions that will help the company to improve.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record