Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπούρας, Χρίστος
dc.contributor.authorΤιτομιχελάκης, Παναγιώτης
dc.contributor.otherTitomoxelakis, Panagiotis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-09-11T09:36:47Z
dc.date.available2019-09-11T09:36:47Z
dc.date.copyright2019-09-11
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΜΒΑ/2019/00689el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4264
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτόχος μεταπτυχιακής διατριβής: Η μεταπτυχιακή διατριβή έχει στόχο μέσα από την συλλογή και ανάλυση δεδομένων τον προσδιορισμό παραγόντων και στρατηγικών που επηρεάζουν την ηλεκτρονική αγορά προϊόντων και την ανάπτυξη επιτυχών στρατηγικών για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των ηλεκτρονικών αγορών των επιχειρήσεων. Μεθοδολογία: Η μεταπτυχιακή διατριβή έχει δύο σκέλη για την συγκριτική ανάλυση των αποτελεσμάτων. Το πρώτο μέρος της μεταπτυχιακής διατριβής χρησιμοποιεί την ανασκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας σε μηχανές αναζήτησης με λέξεις κλειδιά. Το δεύτερο μέρος της μεταπτυχιακής διατριβής συλλέγει και αναλύει δεδομένα σχετικά με τις προτιμήσεις των Ελλήνων/Ελληνοκυπριών σχετικά με την χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου, την χρήση συγκεκριμένων ιστοσελίδων και την γνώση τους σχετικά με ξένες και εγχώριες ιστοσελίδες από τρείς κλάδους του εμπορίου (γενικό εμπόριο, ταξιδιωτικές ιστοσελίδες, και εμπόριο ειδών ένδυσης). Αποτελέσματα: Υπάρχει στατιστική σημαντικότητα μεταξύ του κόστος των προϊόντων και του περιεχομένου των ιστοσελίδων και την προτίμηση των καταναλωτών από το ερωτηματολόγιο, γεγονός που συμβαδίζει με την διεθνή βιβλιογραφία. Μεγάλης σημασίας είναι και η ασφάλεια περιήγησης των ιστοσελίδων και η προστασία προσωπικών δεδομένων. Οι στρατηγικές που είναι αποτελεσματικές λαμβάνουν υπόψιν το περιεχόμενο των ιστοσελίδων, την ποιότητα των ιστοσελίδων και των προϊόντων, την ασφάλεια, την ικανοποίηση των καταναλωτών, την ευκολία χρήσης των ιστοσελίδων και την εξυπηρέτηση πελατών. Οι καταναλωτές δίνουν σημασία στην διαφήμιση και στην γνώση των ιστοσελίδων από το οικείο περιβάλλον. Συστήνεται στρατηγική στην μεταπτυχιακή διατριβή σε 4 βήματα για την ανάπτυξη ηλεκτρονικού εμπορίου που λαμβάνει υπόψιν το επιχειρησιακό περιβάλλον, την ανάλυση, σχεδιασμό, εφαρμογή και δοκιμή ιστοσελίδων, την προώθηση ιστοσελίδων και την ανατροφοδότηση. Συμπέρασμα: Οι προτιμήσεις των Ελλήνων/Ελληνοκύπριων δεν διαφέρουν από την ανάλυση διεθνών δεδομένων. Η ανάπτυξη επιτυχημένης στρατηγικής είναι πολυδιάστατη και περίπλοκη. Υπάρχει ανάγκη για περεταίρω μελέτη στο θέμα.el_GR
dc.format.extentvi, 75 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel_GR
dc.subjecte-commerceel_GR
dc.titleΣτρατηγικές διεθνούς ηλεκτρονικού εμπορίου: μια συγκριτική ανάλυση.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractPostgraduate dissertation aim & purpose: The postgraduate dissertation aims through the collection and analysis of appropriate data to identify factors and strategies that affect e commerce. The second aim of the study is the development of a successful strategy plan in order to increase the competitiveness of e businesses. Methodology: A comparative analysis is conducted with the use of two methodologies; a retrospective review of the literature and a questionnaire. The first part of the study reviews the relevant literature by using key words in search engines. The second part of the study collects and analyzes data collected from the distribution of a questionnaire to Greeks and Greek Cypriots regarding the use of e commerce, the preference of specific websites, and knowledge regarding foreign and domestic websites from three branches of commerce (general commerce, travel websites and clothing industry). Results: A statistical significance was found between the cost of products and the content of the web site pages from the questionnaire. This seems to be confirmed by the review of the literature. Security and privacy seem also to be of great importance. Strategies that are effective consider the content, quality, security, ease of use and customer service of the web sites, as well as the customer satisfaction and the quality of products. The advertising of websites and the use of the websites from the familiar environment seems to be of importance in the marketing of the websites. A 4-step strategy is recommended that involves the establishment of a business plan, web analysis, design, implementation and testing, website promotion and feedback. Conclusion: Greek/Greek Cypriot preferences do not differ from the international data obtained. The development of a successful business strategy in e commerce is a multidimensional and complex task. Further study is necessary on the subject.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record