Show simple item record

dc.contributor.advisorΚατσικίδης, Σάββας
dc.contributor.authorΣτυλιανού, Έλενα
dc.contributor.otherStylianou, Elena
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-09-11T09:22:29Z
dc.date.available2019-09-11T09:22:29Z
dc.date.copyright2019-09-11
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.otherΜΒΑ/2019/00690el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4263
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας κριτικής ανασκόπησης της βιβλιογραφίας είναι η αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών και η μελέτη του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών των Βιβλιοθηκών Επιστημών Υγείας που. Η αναζήτηση της σχετικής βιβλιογραφίας έγινε στις βάσεις δεδομένων PubMed, ProQuest, Wiley online Library και Science Direct. Χρησιμοποιήθηκαν οι εξής λέξεις κλειδιά: health sciences library, user satisfaction, librarians, information literacy, questionaires, surveys, clinical decision making, patient care, education programs σε όλους τους συνδιασμούς μεταξύ τους. Οι Βιβλιοθήκες που ασχολούνται με αυτό το είδος πληροφοριών αποτελούν το κομμάτι της Επιστήμης της Πληροφόρησης που εντοπίζει και εξασφαλίζει άμεση πρόσβαση στην πληροφορία, παρέχοντας τα πληροφοριακά εργαλεία για την προαγωγή και εξέλιξη των Επιστημών Υγείας. Η αξιολόγηση των υπηρεσιών μιας Βιβλιοθήκης θεωρείται μια διαδικασία σημαντική για την λειτουργία της, ένα απαραίτητο εργαλείο για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη της και η αξιολόγηση της ικανοποίησης που έχουν οι χρήστες, μπορεί να βοηθήσει την βιβλιοθήκη να εντοπίσει πιθανές αδυναμίες και κενά και φυσικά να τις βελτιώσει. Μέσα από την βιβλιογραφία εντοπίστηκαν και αναπτύσσονται τρείς κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των χρηστών των Βιβλιοθηκών Επιστημών Υγείας (εκπαίδευση των χρηστών, αντίκτυπος στην κλινική λήψη αποφάσεων και ποιότητα των υπηρεσιών) και βάση αυτών θα αναπτυχθεί η κριτική ανασκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας. Μέσα από τα συμπεράσματα αντιλαμβανόμαστε τον πολύτιμο ρόλο που διαδραματίζουν οι Βιβλιοθήκες Επιστημών Υγείας στον τομέα τους και τον Οργανισμό τον οποίο εξυπηρετούν και εντοπίζονται η ικανοποίηση των χρηστών, ο θετικός αντίκτυπος των πληροφοριών στην περίθαλψη των ασθενών και η χρησιμότητα των εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Η καταγραφή και η μελέτη των απόψεων των χρηστών θα πρέπει να γίνεται τακτικά έτσι ώστε να βρίσκονται και νέοι τρόποι βελτίωσης και εξέλιξης των βιβλιοθηκών μέσα από τη δημιουργία ή αναπροσαρμογή υπηρεσιών, την εισαγωγή νέων τεχνολογιών, τον εμπλουτισμό του υλικού και των εκπαιδευτικών προγραμμάτων.el_GR
dc.format.extentviii, 54 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση χρηστών -- Βιβλιοθήκες Επιστημών Υγείας
dc.subjectUser Satisfaction - Health Sciences Libraries
dc.titleΟι παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των χρηστών των βιβλιοθηκών επιστημών υγείας.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of this critical review of the literature is to evaluate the services provided and to study the degree of satisfaction of users of Health Sciences Libraries who. The literature was searched PubMed, ProQuest, Wiley online Library and Science Direct databases. The following keywords were used: health sciences library, user satisfaction, librarians, information literacy, questioning, surveying, clinical decision making, patient care, educational programs in all combinations. Libraries dealing with this kind of information, are the part of Information Science that identifies and secures direct access to information by providing information tools for the advancement and evolution of Health Sciences. Assessing a library's services is considered to be an important process for its operation, an essential tool for its design and deployment and user satisfaction assessment, can help the library to identify potential weaknesses and gaps and, of course, improvement . Through the literature, three main factors influencing the satisfaction of users of Health Sciences Libraries (user education, impact on clinical decision making and quality of services) have been identified and developed and a critical review of the relevant literature will be developed. Through the findings, we recognize the valuable role that Health Libraries in their sector and the Organization they serve and identify user satisfaction, the positive impact of information on patient care and the usefulness of educational programs. Studying users' views should be made regularly so that new ways of improving and developing libraries can also be found through the creation or adaptation of services, the introduction of new technologies, the enrichment of the material and the training programs.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record