Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔημητρίου, Πέτρος
dc.contributor.authorΚουσιάππα, Δανάη
dc.contributor.otherKousiappa, Danae
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-08-06T09:47:53Z
dc.date.available2019-08-06T09:47:53Z
dc.date.copyright2019-08-06
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΜΒΑ/2019/00709el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4252
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραιφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟ τουρισµός ως επιχειρηµατική δραστηριότητα έχει µεγάλη απήχηση στην οικονοµία σε διεθνές επίπεδο. Οι επιχειρήσεις που είναι σχετικές µε τον τουρισµό και κυρίως οι ξενοδοχειακές προσπαθούν συνεχώς για την διατηρήση µιας αξιοπρεπής θέσης στην πυραµίδα της αγοράς εργασίας, αποκτώντας έτσι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Οι ξενοδοχειακές µονάδες παρέχουν το βασικότερο στοιχείο του πολύπλοκου τουριστικού πακέτου και η επιτυχία τους έγγυται κυρίως στην εξυπηρέτηση και την προσωπική επαφή των εργαζομένων σε αυτές µε τους πελάτες. Το ανθρώπινο κεφάλαιο είναι ο πιο ουσιαστικός αλλά και κύριος παράγοντας παραγωγής και προώθησης του προϊόντος τους. Το τουριστικό σύστημα αφορά επιχειρήσεις διαφορετικής φύσης οι οποίες συµπληρώνουν και διαµορφώνουν το πολύμορφο τουριστικό προϊόν µε κυρίαρχο τοµέα εκείνο της φιλοξενίας. Η φιλοξενία παρέχει το σηµαντικότερο συστατικό του τουριστικού προϊόντος, τη διαµονή και τη διατροφή. Ο τοµέας της φιλοξενίας περιλαµβάνει διάφορα καταλύµατα µέσα στα οποία συγκαταλέγονται και τα ξενοδοχεία. Σε πολλές χώρες, ο ξενοδοχειακός τομέας είναι ίσως η κύρια ή η µοναδική πηγή εσόδων, γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο οι ειδήµονες µπορούν και διεκδικούν με άνεση ένα αξιόλογο µερίδιο στην παγκόσµια αγορά. Αυτό επιτυγχάνεται αξιοποιώντας το πιο ανταγωνιστικό τους πλεονέκτηµά που είναι το ανθρώπινο κεφάλαιο. Θέμα της παρούσας εργασίας αποτέλεσε η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον ξενοδοχειακό κλάδο. Αρχικά αναλύεται θεωρητικά η οργάνωση και διοίκηση των ξενοδοχείων με έμφαση στο τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού (προγραμματισμός, προσέλκυση, επιλογή και εκπαίδευση) ως μέρος του σχεδιασμού στρατηγικών στόχων. Στο δεύτερο, πρακτικό μέρος της εργασίας γίνεται η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας ικανοποίησης προσωπικού, σε μια συγκεκριμένη ξενοδοχειακή μονάδα. Η συμβολή του ανθρώπινου παράγοντα σε ένα οργανισμό είναι ο κινητήριος μοχλός για την ευημερία και την οικονομική του πορεία. Κυρίως στις ξενοδοχειακές μονάδες όπου η όποια διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών δεν θα απέφερε κέρδη, εάν ο ανθρώπινος παράγοντας δεν απέδιδε στο μέγιστο. Η δημιουργία ενός πετυχημένου τμήματος Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού είναι το κλειδί για την επιτυχία μιας συνεχούς αποτελεσματικής παραγωγής του εργατικού δυναμικού.el_GR
dc.format.extent74 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel_GR
dc.subjectCustomer satisfactionel_GR
dc.subjectHuman Resources Management - Hotel Units
dc.titleΔιοίκηση ανθρώπινου δυναμικού ξενοδοχειακών μονάδων και βελτιωτικά μέτρα ικανοποίησης προσωπικού.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractTourism as a business activity has a great impact on the economy at international level. Businesses related to tourism, and especially hotels, are constantly striving to maintain a decent position in the labor market pyramid, thus gaining a competitive advantage. The hotel units provide the most basic element of the complex tourist package and their success is mainly due to the service and the personal contact of the employees with them with the customers. Human capital is essential but also a major producer and promoter of their product. Hospitality sector is comprised of different settlement categories. Hotels, and especially hotel industry is for many countries the main, if not the only, source of income and this is the reason why professionals claim for a remarkable part of the global market. This might be accomplished by taking advantage of their most competitive asset; human capital The topic of this work was the Human Resource Management in the hotel industry. Initially, the organization and management of hotels with an emphasis on Human Resources (planning, attracting, selecting and training) is analyzed as part of strategic goals planning. In the second, practical part of the work is the presentation of the results of the staff satisfaction survey, at a specific hotel unit. The contribution of the human factor to an organization is the main and driving force behind its prosperity and economic growth. Especially in hotels any advertisement of products and services would not bring profits if the human potential did not yield the most. The creation of a successful Human Resource Management department is the key to the success of a continuous, efficient production of the workforce.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής